cred ca am eu. daac dau 6000 de ture patineaza cand schimb treapta. dar nu-s sigur ca-=i exedy...
Kit Ambreiaj EXEDY
Collapse
X
-
Pe cutie scrie una si inauntru e alta!!!! (se poate confirma de cei care vand piese)sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Comment
-
Originally posted by gmv97 View PostUrmeaza ....l-am cumparat dar inca nu am avut timp sa il montez
Azi am comandat si eu un KIT de la RACING NICK ... exedy sport - logan 1.4 avea pretul 499 si era in promotie la 375 lei la fel ca cel din poza atasata de tine ...adica cu 3 arcuri !!
Maine imi vine si duc masina la service dupa amiaza, sper ca joi la pranz sa o iau si sa va spun parerea mea !!
Comment
-
Exedy
Ambreiajele Exedy sunt echipare de prim montaj gama Nissan...Renault si Nissan sunt de ceva timp parteneri, special motorizari identice...Primele modele Logan au plecat din fabrica cu ambreiaj Exedy...
Mai pescurt, cati dintre voi cu Logan primul an a avut probleme mari cu ambreiajul?
Comment
-
Azi am montat kit-ul de ambreiaj , la montaj s-au intampinat mici probleme si anume:
" gaura " din mijlocul discului de ambreiaj venea prea fixa aproape imposibil de introdus la locul lui , baietii de la service s-au jucat foarte putin cu pila pe acolo... parerile au fost impartite... ba ca e cam subtire in " carne " ba ca nush mai ce ... intr-un final dupa ce am luat masina si am mers cu ea pot sa va dau un raspuns pozitiv , mie personal mi se pare foarte in regula , cupleaza bine ... nu zmuceste , acum ramane de vazut cat o sa reziste .
Toate bune !!!
Comment
-
Stiti voi ceva cu ruptul prizelor dar la mine Luck mi-a rupt priza de la cutie si asta destul de repede de la montaj. Acum am inteles ca au schimbat furnizorul de rulmenti de presiune. Oricum si Valeo a invadat piata cu facaturi. O sa ajungem sa gustam din piese sau sa le trimitem undeva sa certifice provenienta.
Ca si km pe Golf 4 sdi Luck a tinut 190 000 km, sachs 85 000, valeo are 65 000 si inca numara. In cazul Loganului de 1.4 cel din fabrica a picat la 150 000 km (desi cablul era reglat de strambai volanul cu genunchiul cand schimbai vitezele), Luck 10 000 + rupt priza, Valeo France (a se citi france = cartier din China) 9 000, Sachs 30 000 (si inca numara desi nu mi-a placut discul care e mai ingust), Valeo Made Turkey 100 000. Toti km evident pe taxi adica 99 virgula nu-stiu cat % in oras.
Era sa uit: daca auziti zdrancanind (arculetele de la disc) in relanti cu piciorul ridicat, bucurati-va!
Si ca sa fiu on topic exedy e brand mare de ambreiaje si inca necopiat dar dupa experienta cu Luck la Logan, eu unul am retineri.
Astept pareri.Last edited by i7r9i; 9 March 2013, 17:06.
Comment
-
pentru motoarele 1.4 k7j kit-ul de ambreiaj exedy are codul RNK2056
iar fiecare reper au urmatorul cod Placa presiune ambreiaj EXEDY RNC504 Disc ambreiaj EXEDY RND105U Rulment de presiune EXEDY BRG782
alt model de ambreiaj sport de la exedy n-am gasit daca are cineva si alte coduri il rog sa le posteze aiciCan't touch this !
Comment
-
@i7r9i Era sa uit: daca auziti zdrancanind (arculetele de la disc) in relanti cu piciorul ridicat, bucurati-va!
De ce ar trebuii sa ma bucur daca zdrangane ambreajul in relanti?
Eu am 35k km si imi face zdranganitul ala la relanti cam de la 5, 6000 km. Cand apas pedala e totul ok. Cum ajung la punctul de plecare sau dau drumul incepe iar zornaitul ala metalic.
Cum ma enerva enorm, am fost la reprezentanta Dacia si mi-au dat raspunsul clasic, asa e la toate, daca merge sa nu ma bag.
Pana acuma merge perfect ambreajul nu am de ce sa ma plang, si o primit forja si plecari de pe loc in ture cat incape.
Te rog insa sa ma lamuresti si pe mine de ce ar trebuii sa ma bucur ca imi caraie ambreajul?
Comment
Comment