Maryo - se aprinde check engine-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maryo - se aprinde check engine-

    AM SI EU O PROBLEMA LA MASINA. Mai bine spus dupa aceste zile cu viscol masina mea a inceput sa mearga foarte urat. Trepideaza,merge destul de urat si plus de asta i.mi licareste si becul de la catalizator. Care ar fi problema,din ce motiv?]

    daca e cineva online si se pricepe va rog ajutati.ma cu un sfat.
    Last edited by marian neagu; 28 January 2012, 19:46. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    becul de a catalizator: poate ai agatat ceva prin zapada si ai smuls mufa/deteriorat firele/sonda.
    mers aiurea: a inghetat apa(condensul) din rezervor/furtune si face fente. fa aproape plinul, peste 80% si baga 2 litrii de alcool etilic in rezervor. daca ai apa, alcoolul e singurul care se amesteca atat cu apa cat si cu benzina si vei "consuma" acea apa. tot din cauza apei poate sa ti se aprinda si martorul din bord.
    deja apa are mai multe sanse decat smulsul sondei, nu!?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Clipirea martorului MIL, este determinata de rateuri de combustie importante (misfire), care pun in pericol catalizatorul. Deci in zona asta ar trebui sa cauti rezolvarea problemei.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        sau ai alimentat de unde nu trebuia!

        Comment


        • #5
          ce dracu de benzina sa fi bagat sa-i dea rateuri? de 75? apropo, se mai gaseste?
          in plus, omul n-a mentionat daca a sesizat "rontanitul" avansului (o benzina proasta ar detona suficient cat sa alarmeze ecu de faptul ca in motorul ala nu arde ce trebuie, cum trebuie). cred ca inca nu avem toate datele sa ne dam cu parerea suficient de "aproape" de cauza. pana si treaba cu apa in rezervor, desi probabila, mai ales daca masina a fost folosita in majoritatea timpului cu benzina putina in rezervor, nu e musai sa fie cauza reala, poate fi doar una din multiplele cauze.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Originally posted by IancuMIC View Post
            Clipirea martorului MIL, este determinata de rateuri de combustie importante (misfire), care pun in pericol catalizatorul. Deci in zona asta ar trebui sa cauti rezolvarea problemei.
            Asadar defectul se refera, dupa parerea mea, la acele rateuri distructive ce pot distruge catalizatorul. Diagnoza poate evidentia pistonul sau pistoanele, la care se produc aceste rateuri. Eventuale cauze pot fi legate de bujii, injector, sau sistemul de alimentare (pompa benzina, regulator presiune), sau pur si simplu probleme legate de conectica.
            Last edited by IancuMIC; 31 January 2012, 09:46.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              marian eu nu as vrea sa te sperii ca ceilalti si sa te duc cu gandul la cine stie ce defectiuni... fa un drum mai lung pt. ca s-ar putea sa ai gheata in toba de esapament sau chiar in catalizator din cauza vremii.. evacuarea poate fi obtura ta e clar nu total pt. ca altfel nu mai porneai motorul si senzorul simte gazele nearse care nu se evacueaza. daca era un defect mai urat becul statea aprins permanent sa revin daca dupa un drum mai lung nu isi revine abia atunci sa te gandesti la alceva apropo cand ai sch. ultima data bujiile si ce ai pus

              Comment


              • #8
                gheata din esapament explica becul din bord, dar nu neaparat si ezitarile motorului...oricum, de tinut cont. alte pareri? hai, ca trece saptamana si omul a cerut sfaturi urgent...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  vreau si eu sa ma ajute cineva cu un raspuns la masina....am un logan 1.4 si am bagat benina mai "proasta" si cand o accelerez se aude un tacanit la motor iar de 2 zile mi s-a aprins becu check engine...

                  Comment


                  • #10
                    Gasesti suficiente explicatii aici;

                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      prin insasi functionarea lui unul din produsii rezultati in catalizator este apa.

                      la temperaturile astea scazute evacuarea se raceste foarte repede si vaporii de apa se condenseaza si se ingheata in catalizator

                      becul aprins in bord de la problema asta se traduce pe tester cu " misfire catalyseur" si se rezolva cu cateva forje si o evacuare bine incinsa sa scuipe apa

                      am patit la 16v Ph1. eroarea dispare si singura dupa cativa km de mers.

                      Comment


                      • #12
                        Problema poate sa dispara dar stergerea acestui defect, prin repunerea la 0 a defectelor EOBD, se face doar cu testerul; nu se va sterge cu forja sustinuta.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          aryana, ori ai apa, ori detoneaza benzina aia minune. fa plinul cu alta benzina, dintr-o sursa sigura.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by aryana View Post
                            vreau si eu sa ma ajute cineva cu un raspuns la masina....am un logan 1.4 si am bagat benina mai "proasta" si cand o accelerez se aude un tacanit la motor iar de 2 zile mi s-a aprins becu check engine...
                            daca face ca si un tractor si se tureaza putin mai greu,adica mai puturoasa, ai aceasi problema ca si mine, cureaua de distributie s-a slabit si a sarit un dinte.Am rezolvat prin schimbarea curelei si a rulmentului, in jurul la 130 Ron. Ai grija ca poate face probleme mai mari daca e cum a fost la mine, eu m-am oprit imediat si am tractat-o pana la service, imediat ce mi s-a aprins becu si se auzea acel zgomot, deci atentie...
                            Last edited by nudabuzzzz; 10 February 2012, 00:01.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google