are cineva idee daca se poate monta ambreiaj hidraulic cum e la diesel, a incercat cineva. Si as vrea sa mai montez pe fata niste scaune de bmw seria 3,asta am vazut la cineva dar nu stiu ce modificari implica
Ambreiaj Hidraulic La 1.4 Mpi
Collapse
X
-
am avut un dci cu ambreiaj hidraulic si s-a comportat exceptional.am avut masina de noua si in regim de taxi m-a tinut ambreiajul 280.000 km.plus ca aveam alt comfort in ceea ce priveste forta cu care trebuia sa apas pedala.
Stie cineva daca se potriveste cutia de mcv pe berlina? Trage mai bine sa mai prost?Last edited by Taik; 17 February 2012, 22:55.
Comment
-
Rapoartele sunt aceleasi, deci nu o sa traga altfel. De prin 2007 s-a inceput inlocuirea cutiei JH3, cum ai tu, si sa treaca la JH5 cu ambreiaj hidraulic. Sunt si berline 1.4 laureat din 2007 cu hidraulic. Cutia se potriveste intre toate 1.4 si 1.6 8v. Diferentele apar la volanta. 1.6 are volanta mai mare => disc ambreiaj mai mare, iar la 1.4 exact invers. Dar volanta poate fi si ea schimbata intre 1.4 si 1.6 sigur.
Parerea mea este ca nu isi au sensul complicarile cu ambreiaj hidraulic. La asta clasic daca ti se rupe cablul il schimbi in 5 min. La cel hidraulic poate pierde presiune la o conducta, la o garnitura, poate cedeaza pompa...
Cel pe cablu merge destul de usor. Daca merge mai greu e posibil sa agate cablul.
Tin si ambreiajele pe cablu mult si bine daca sunt utilizate corespunzator
Comment
-
mcv are cutia o idee mai scurta, ca van-ul. deci pe berlina, vei avea un sprint ceva mai bun, in detrimentul consumului si al vitezei finale. daca rapoartele sunt aceleasi, inseamna ca difera raportul de grup, de acolo diferenta.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Bun... ambreiaj hidraulic, dar pentru ce anume? Ti se pare ca se apasa mai usor decat cel pe cablu sau care sunt motivele? Mie mi s-a parut exact invers, cel hidraulic necesita o forta ceva mai mare la apasare. Parerea mea e ca e o investitie total inutila sa faci aceasta modificare, nu-i vad rostul. Daca ti se pare ca se apasa greu, probabil ai ceva probleme cu cablul.
Cat despre scaunele de seria 3, ori adaptezi prinderile de Bmw pe Logan, ori invers.. la un mester bun, ori daca te pricepi poti face orice .
Comment
-
La chestia cu ambreajul m-am gandit si eu! stie cineva diferentele dintre hidraulic si cel prin cablu, adica este mai bun unul decat celalalt?
Mi-a spus cineva ca ar fi mai sprintena cu ambreaj hidraulic...acum va cer si voua parerea...in vara vreau sa schimb ambreajul...si am la alegere unul hidraulic de 1.4 sau o volanta si ambreaj de 1.6 !!!
Comment
-
adaptand vorbele lui seba din alt post, da, ambreiajul hidraulic iti mai da 10 cai si e mai sprintena si mai stabila pe viraje
nu tine mai mult daca e hidraulic sau nu. nu e mai sprintena. nu are cum. tot de sofer tine si cum da el la pedala.
volanta si ambreiaj de 1.6 pe 1.4 e ok. te vor tine ceva mai mult si poti abuza animalos de ele.internal combustionizer
Comment
-
Diferenta pe care o simt eu intre cele doua, este forta cu care apesi. Este cu mult mai usor in aglomeratie, in manevre pe loc, care cer finete si apasari frecvente, sa lucrezi cu cel hidraulic.
Avem doua masini in familie, cea a tatalui e normal ambreiajul.
Cand si cand il mai conduc. Atunci imi doresc sa revin la masina meaLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment