Eu as alege ambreiajul simplu LUK. Inafara faptului ca ar fi superior calitativ, nu mai are problema cu arcurile care bat la relanti.
Ambreiaj Hidraulic La 1.4 Mpi
Collapse
X
-
Nu cred ca in privinta debraierii se face diferenta. Un ambreiaj care ambreiaza mai lin si mai putin dependent de maiestria soferului, va fi catalogat ca mai eficient. Si am senzatia ca cel hidraulic este unul dintre acestea.Last edited by IancuMIC; 20 February 2012, 20:04.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Tot motivele financiare sunt stat la baza, cel pe cablu e mai ieftin pentru ei. Pe cablu, la mine, tine pe toata cursa si in aglomeratie e obositor .In familie mai avem un ford ka 1.3 cu ambreiaj hidraulic, e altceva, parca e mai placut de condus ,tine mai jos si e putin mai tare.
Comment
-
Originally posted by nikuniku View Postvoi vreti sa nu se mai vanda nici o piesa de ambreiaj=avantaj constructor
vezi SN-l nu cade ambreiaju=avantaj proprietar
Oricum si asta cu marimea ambreajului e inca o manarie miseleasca de-a consructorului...de ce drac sa tina 200000 km fara stres..?
Sau poate s-au gandit ca la SN e supradimensionat
Comment
-
mie nu mi s-a parut ca unele cupleaza mai lin si altele nu. tine totul de piciorul omului. sau vi s-a parut ca daca luati brusc piciorul de pe pedala de ambreiaj (cu actionare hidraulica) el cupleaza "lin" incet si in reluare, sa protejeze discul?
e vorba doar de logan. nu logan cu actionare pe cablu si citroen cu actionare hidraulica.internal combustionizer
Comment
-
Asta ma intrebam si eu... cum sa fie mai bun in aglomeratie cand cel hidraulic se apasa mai greu, deci implica un efort mai mare. Iar daca nu cupleaza lin, indiferent ca-i hidraulic ori pe cablu pot fii doar 2 mari cauze: ori soferul ori ambreiajul are ceva probleme .
Comment
-
Originally posted by madi View PostAm spus ca e enervant sa ai mereu grija sa debraiezi pana susDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment