Ambreiaj Hidraulic La 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Octavian___32 View Post
    La SN nu pica pt ca e mai mare decat la Logan, nu ca e hidraulic(??).
    Oricum si asta cu marimea ambreajului e inca o manarie miseleasca de-a consructorului...de ce drac sa tina 200000 km fara stres..?

    Sau poate s-au gandit ca la SN e supradimensionat
    abia la SuperNova ambreiajul avea o dimensiune corecta. 215 mm

    si acum la 16v, care are 50 Nm si 300 kg mai mult ca SN au pus ambreiaj de 200mm

    din punctul meu de vedere ambreiajul hidraulic nu ofera nici un avantaj. doar ca face schimbarea treptelor mai lina pentru cine nu este in stare sa sicnronizeze stangul cu dreptul

    Comment


    • #32
      E suficient acest avantaj; probleme mai putine ( suficient de mult useri care s-au lovit de ele) legate de discul de ambreiaj.
      si nu e vorba atat de sincronizarea manevrei, cat de stilul; unori "smuls" sau smucit, la unii utilizatori.
      Last edited by Seba; 22 February 2012, 00:43.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        la ce te referi mai exact cand zici probleme mai putine ?

        Comment


        • #34
          La cele generate de un disc asupra caruia s-a actionat in modul agresiv, expus mai inainte.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            si ce te face sa crezi ca un hidraulic rezista mai bine ? rulmentul hidraulic se depresurizeaza de pe placa in mod treptat, nu brusc cum face un rulment mecanic
            asta genereaza si o mica patinare in plus, sau lag daca vrei sa schimbi repede

            daca ai sincronizare intre picioare nu simti nici o diferenta intre rulment mecanic si cel hidraulic

            Comment


            • #36
              Nu mi-am propus sa recomand acest tip de ambreiaj; am incercat sa gasesc o expicatie pentru utilizarea acestuia.
              Repet, la masinile puternice (cuplu mare, la turatii mici), acest ambreiaj este tot mai intrebuintat, tocmai pentru a proteja elementele transmisiei.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                Nu e vorba de recomandare, aici se vorbea de adaptarea unui ambreiaj hidraulic in locul celui clasic pe cablu, la Logan. Ca investitie, mi se pare total inutila pentru cat dai sa-l montezi si ce avantaje ai... acea cuplare lina care se poate face foarte usor si cu cel pe cablu, cu un picior fin si un reglaj corect al cursei. Ca pana la urma daca te-ai invatat prost si bruschezi masina la plecare, tot la fel vei demara indiferent de tipul ambreiajului.
                Cat despre probleme... cu cat mai complicat e sistemul cu atat mai multe posibile probleme.

                Comment


                • #38
                  Nepotu 123 mai sus ai scris ceva de genul ,,cel hidraulic necesita un efort mai mare la debreiere,,
                  daca ai fi condus un kraz de exemplu care are ambreiaj mecanic care chian necesita forta la debreiere ce ai mai fi facut?
                  Va faceti iluzii cu ambreiaj hidraulic ,pe cablu, mai bine ati lasa masina asa cum a fost ia construita parerea mea facetile alte inbunatatiri.

                  Comment


                  • #39
                    revin nu este adevarat ca necesita un efort mai mare cel hidraulic daca reglajele sunt bine facute... va dau un exemplu ca sa intelegeti de ce spuneam de cel de la supernova .avem o supernova de srviciu de care trage toata lumea din 2000 are peste 300000 km la bord si nu a avut nici o problema cu ambreiajul ore nu e un avantaj?

                    Comment


                    • #40
                      Doar s-a mai spus: nu a avut probleme pentru ca era ambreiajul de 215 mm. Mai mare si decat la Loganul de 1,6.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #41
                        Cutia de viteze de la dsn difera cu ceva de cea de la logan 1,4?
                        Eu am avut o dsn din 2003 si nu am avut nicio problema cu ia.la 60 000 km am schimbat destributia si mecanicul mi-a zis ca are ambreiaj si cutie de laguna,dar trebuie tinut cont de greutatea unui logan si a unei dsn ca ambreiajul duce toata masina, si in el sta toata forta. O caroserie mai usoara = cu un ambreiaj mai putin uzat

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by lucian voi View Post
                          Nepotu 123 mai sus ai scris ceva de genul ,,cel hidraulic necesita un efort mai mare la debreiere,,
                          daca ai fi condus un kraz de exemplu care are ambreiaj mecanic care chian necesita forta la debreiere ce ai mai fi facut?
                          Va faceti iluzii cu ambreiaj hidraulic ,pe cablu, mai bine ati lasa masina asa cum a fost ia construita parerea mea facetile alte inbunatatiri.
                          "Ca investitie, mi se pare total inutila pentru cat dai sa-l montezi si ce avantaje ai... acea cuplare lina care se poate face foarte usor si cu cel pe cablu, cu un picior fin si un reglaj corect al cursei."

                          Din fraza asta ai inteles ca eu defapt recomand montarea, adaptarea unui asemenea ambreiaj?
                          Am condus unele utilaje ceva in genul Krazului descris de tine, cu ambreiaje mecanice foarte greu de actionat, dar suntem in anul 2012 nu in 1900 toamna iar daca vrei sa faci muschi la picioare poti merge la sala . Eu am scris ca mi s-a parut ca cel hidraulic se apasa mai greu decat cel pe cablu, iar daca se actioneaza mai greu, nu vad unde-i acel "comfort in trafic" de care se vorbea.
                          Sincer, nu vad de ce ai umbla la ambreiajul original al masinii atat timp cat:
                          1. nu are probleme
                          2. nu ai facut modificari la motor astfel incat puterea/cuplul sa se mareasca considerabil iar ambreiajul stock sa nu reziste.
                          3. nu ai un stil de condus extrem, participi cu masina la diferite competitii.

                          Comment


                          • #43
                            <cum sa fie mai bun in aglomeratie cand cel hidraulic se apasa mai greu, deci implica un efort mai mare.>
                            voiam sa spun ca tu ai zis ca cel hidraulic se apasa mai greu decit cel mecanic ,si dupa virsta pe care o ai sigur nu ai condus utilaje cu ambreiaj mecanic cu exceptia UTB-ului ,,poate,,si ambreiajul are doua roluri fff importante,stii care sunt?

                            Comment


                            • #44
                              se poate pune cutie de viteze automata la logan?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by lucian voi View Post
                                l cel hidraulic se apasa mai greu decit cel mecanic ,
                                Ambreiaj mecanic este si cel hidraulic si cel prin cabluri.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google