Ambreiaj Hidraulic La 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu as alege ambreiajul simplu LUK. Inafara faptului ca ar fi superior calitativ, nu mai are problema cu arcurile care bat la relanti.

    Comment


    • #17
      Nu cred ca in privinta debraierii se face diferenta. Un ambreiaj care ambreiaza mai lin si mai putin dependent de maiestria soferului, va fi catalogat ca mai eficient. Si am senzatia ca cel hidraulic este unul dintre acestea.
      Last edited by IancuMIC; 20 February 2012, 20:04.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        La ambreiajul hidraulic nu poti sa mai stai din "greseala" cu piciorul pe pedala.

        Comment


        • #19
          Cuplarea lina, in cazul motoarelor cu un cuplu ridicat la plecare; de aici toate avantajele ce decurg in acest sens.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            dacia avea o experienta buna cu ambreaj hidraulic vezi supernova nu inteleg de ce au renuntat dupa supernova a venit solenta care stim cu totii i se strica ambreiajul (mecanic) dupa 60-70000 km. a venit si loganul si au persistat in prostie .. dovada tacanitul care ne streseaza pe totii

            Comment


            • #21
              Au renuntat la cel hidraulic probabil din motive financiare fiind mai scump decit cel pe cablu

              Comment


              • #22
                voi vreti sa nu se mai vanda nici o piesa de ambreiaj=avantaj constructor
                vezi SN-l nu cade ambreiaju=avantaj proprietar

                Comment


                • #23
                  Tot motivele financiare sunt stat la baza, cel pe cablu e mai ieftin pentru ei. Pe cablu, la mine, tine pe toata cursa si in aglomeratie e obositor .In familie mai avem un ford ka 1.3 cu ambreiaj hidraulic, e altceva, parca e mai placut de condus ,tine mai jos si e putin mai tare.

                  Comment


                  • #24
                    cum adica pe cablu tine pe toata cursa? si daca e mai tare, cum sa fie mai putin obositor in trafic?

                    deja suna a povesti de genul 'de ala am eu, clar, ala e mai bun'.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nikuniku View Post
                      voi vreti sa nu se mai vanda nici o piesa de ambreiaj=avantaj constructor
                      vezi SN-l nu cade ambreiaju=avantaj proprietar
                      La SN nu pica pt ca e mai mare decat la Logan, nu ca e hidraulic(??).
                      Oricum si asta cu marimea ambreajului e inca o manarie miseleasca de-a consructorului...de ce drac sa tina 200000 km fara stres..?

                      Sau poate s-au gandit ca la SN e supradimensionat

                      Comment


                      • #26
                        mie nu mi s-a parut ca unele cupleaza mai lin si altele nu. tine totul de piciorul omului. sau vi s-a parut ca daca luati brusc piciorul de pe pedala de ambreiaj (cu actionare hidraulica) el cupleaza "lin" incet si in reluare, sa protejeze discul?
                        e vorba doar de logan. nu logan cu actionare pe cablu si citroen cu actionare hidraulica.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • #27
                          Asta ma intrebam si eu... cum sa fie mai bun in aglomeratie cand cel hidraulic se apasa mai greu, deci implica un efort mai mare. Iar daca nu cupleaza lin, indiferent ca-i hidraulic ori pe cablu pot fii doar 2 mari cauze: ori soferul ori ambreiajul are ceva probleme .

                          Comment


                          • #28
                            Am spus ca e enervant sa ai mereu grija sa debraiezi pana sus, mai ma trezesc cate odata ca smuceste din cauza ca uit pana unde tine ambreiajul.

                            Comment


                            • #29
                              Si care sunt avantajele daca pu ambreiaj de 1.6 pe 1.4?Ce ofera in plus?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by madi View Post
                                Am spus ca e enervant sa ai mereu grija sa debraiezi pana sus
                                Faci confuzie; debraierea consta in apasarea pedalei si decuplarea elementului motor de transmisie, iar ambreierea este inversul debraierii.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google