M-ar interesa ce tip de distributie a-ti montat si de cati km. o aveti montata.As dori sa nu intrati in polemici ci sa raspundeti la obiect.Sunt constient ca cea mai mare parte din dumneavoastra a montat "kit de origine",dar unii dintre noi mai dorim si altceva.
Kit Distributie
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eu prefer sa schimb distributia la 50k (Contitech sau Gates).
Fratemiu cu van-ul de la firma distributia originala schimbata la 70k.
Parerea mea ca nu trebuie riscat prea mult. Oricum cam asta esta marja de km una de producator duce 50k-60k una originala 70-80k. Din cate stiu producatorii ofera garantie pentru 50k.
Comment
-
Stai sa ma dumiresc (e dimineata si nu am baut cafeaua)
Sa precizam niste termeni.
Cine este "producatorul" ?
Ce este acela "kit original" ?
Cum poate sa difere uzura in cazul a doua kit-uri, singura diferenta fiind aprovizionarea diferita?
Adica unul achizitionat de uzina si asamblat acolo si altul aprovizionat din magazin.
Poate dovedi cineva ca sunt calitati diferite?
Dar cu fapte, nu impresii subiective (sau erori de montaj)?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Producatorul = firma care produce piese de calitate aftermarket pentru a le vinde pe piata de aftermarket (ex. Contitech, Gates, Dayco etc)
Kit original = kit facut de o firma din prima categorie facuta la comanda unui producator de autoturisme pentru a servi drept prima echipare pentru produsele sale, de o calitate superioara fata de cea de pe piata de aftermarket.
Deci nu conteaza unde s-a montat kit-ul (in uzina sau in service) ci conteaza calitatea lui.
Exemplu: la mercedes E Klasse Coupe din 2011 filtru original de combustibil este facut de firma MANN. Daca cumperi filtrul original cumperi o calitate, daca cumperi filtrul ambalat in pachet de MANN cumperi alta calitate, inferioara primului caz.
Exemplu: Cunoscutul ASAM face ambreiaje pentru prima echipare (cel putin asa am descoperit la un Renault cand l-am demontat). Se risca cineva sa puna ASAM pe masina?
Exemplu: Monroe echipeaza Dacia la suspensie. Cumpara un amortizor in cutie de Dacia (adica original) si cumpara unul in cutie de Monroe (adica aftermarket). Vezi care se strica mai intai.
Importat!!! Diferenta vizibila intre doua repere identice facute de aceeasi firma pentru cele doua piete - aftermarket si original este aceea ca pe piesa de original pe langa sigla producatorului ( ex. MANN, TRW, GATES etc.) apare si sigla fabricantului de autoturisme ( ex. RENAULT, DACIA, MERCEDES etc)
Comment
-
Intuiam raspunsul tau.
Culmea este ca planurile unora de a ne spala ratiunea a dat succes
Pentru un producator de utilaje (indiferent de natura acestora) este foarte rentabila mentenanta acestora, ca si profituri rezultate din vanzarea de consumabile.
Orice producator de vehicule sustine ca sunt mult mai inalt calitativ produsele pe care el isi planteaza sigla decat aceleasi produse, dar fara imaginea minune.
Eu refuz sa cred ca un producator de un anumit organ, sa luam exemplul curelelor Gates, are norme calitative diferite, unele impuse de Renault (cele mai date dreak') si unele lejere, pentru fraieri...
El confectioneaza acele repere, singura diferenta fiind emblema.
De multe ori, pentru aceste situatii, exemplific cu parodia lui Benny Hill, el fiind ospatar, i se cere un anumit vin de catre un client, il aduce si clientul, gustand, stramba din nas (fin cunoscator!)
Ospatarul, serviabil, amiabil, ia sticla, se intoarce si schimba eticheta.
O serveste din nou, radios, clientului, care, degustand licoarea, realizeaza ca, de abia acum ospatarul nemernic i-a adus vinul mult-dorit.
Foarte simbolic, tinand cont de multe realitati cotidiene
Eu ma repet: dovezi obiective, pentru comparatie, exista?Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Eu ma ocup cu comercializarea de piese iar familia mea este implicata intr-o afacere cu un service de 20 de ani. Eu iti spun din ceea ce am constat, nu vorbesc din auzite sau din dat cu parerea. Fiecare este acum liber sa aleaga optiunea care se potriveste persoanei sale. Mai pe scurt: Daca Monroe echipeaza Dacia cu amortizoare nu are rost sa mai cumparati amortizoare originale Dacia ca luati aceeasi marfa la un pret mult mai mic iar variantele SACHS si KYB nu intra in discutie pentru ca e marfa proasta in comparatie cu Monroe. Asta ar inseamna oarecum ca producatorii care echipeaza cu Sachs sau Kyb masinile isi iau teapa deoarece ar avea aceeasi calitate sau chiar mai buna daca ar alege varianta Monroe (daca tot echipeaza o varianta de masina inseamna ca sunt foarte bune).
Ca sa iti dau exemplu UFI, producatorul de filtre echipeaza multe VW noi scoase pe piata, inclusiv ultimul Touareg. Am adus la un client asa ceva si scria pe cutie Made in Indonesia. Sunt de parere ca provenienta nu are legatura cu calitatea, dar felul cum era facut ambalajul si finisajele produsului din interior lasau de dorit.
Mie si vanzator de piese auto, imi trece prin mana multa marfa si imi place sa ma si uit ce e prin cutie, nu numai sa o vand si atat. Si asa descoperi piese originale facute la ASAM (ASAM nu este o firma proasta dar face produse pentru piata romaneasca unde cerintele sunt scazute si atunci toata lumea crede ca ASAM este o firma care face numai marfa proasta) Lemforder, Boge si Sachs facute in Turcia, mai descoperi ca placutele TRW, Roadhouse si Remsa sunt facute in aceeasi fabrica in Spania, mai descoperi ca firme nemtesti care produc marfa in fabrici din Germania au standarde net inferioare in comparatie cu cele care produc in Korea si asa mai departe.
Daca o firma echipeaza masina unui producator din fabrica nu inseamna ca marfa firmei, in general, este de calitate. Inseamna doar ca produce pentru alte cerinte.
Facand o paralela cu lucruri de care ne lovim zi de zi: compara detergentul Persil care se gaseste pe piata din Germania si compara-l cu cel care se gaseste la noi, la fel poti sa faci si cu tigarile si cu Cola si cu toate produsele. Compara aceeasi marca de tigari si cu cele care sunt la moldoveni sau la ucrainieni si vezi ca cele din Romania sunt mult mai multe decat acestea dar mai proaste decat cele din vest.
Concluzia: totul se rezuma la piata pentru care produci, la standardele ei si la nivelul de pret.Last edited by automanticor; 9 March 2012, 11:04.
Comment
-
Nu exista kit de origine exista doar kit distributie:
-curea Gates (care pe langa ca scrie gates are si sigla renault atat),skf,contitech
-rola intinzatoare Ina,Mapco, etc.
-pompa apa hepu,aitex, salieri etc.
Renault nu produce piese doar pune sigla lui langa cea a producatorului.
Kituri gasesti.Ambele au curea gates.
Comment
Comment