0-100 Km/h X S???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tavi m-as oferi eu..dar nu am permis si mai e si distanta mare intre noi..da poate cine stie.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      eu am scos cam 12, cu telefonul si bordul, in spate la IKEA, drum uscat 80%. aproape stoc, remapare doc, filtru
      daca tu ai scus 12 .. atunci eu sau alex cat scoatem avadn in vedere ca iti dam aproximativ 2 masini?

      Comment


      • @o8MeLC cu 0,3-0,4 secunde mai bine ca el in cel mai fericit caz.
        Last edited by yrman; 27 December 2010, 16:17.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by o8MeLC View Post
          daca tu ai scus 12 .. atunci eu sau alex cat scoatem avadn in vedere ca iti dam aproximativ 2 masini?
          Lasa ca a spus si el la gluma in ce conditii face asta.
          La fel scot si eu cu camera foto 11,8 sec. Asta cronometrare adevarata

          Comment


          • http://www.youtube.com/watch?v=78zjp...layer_embedded RGI in "da action"
            Interactive Design Lights & Sound <- click

            Comment


            • asta e postare inainte sa devina masina de "interventie"

              Comment


              • Intrebare de 10 puncte : Un logan 1.4 cu arcuri sport,evacuare de 50mm,filtru sport+soft poate face un logan 1.5 dci doar cu soft?
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t52046p4.html

                Comment


                • E suficient sa te uiti doar pe datele tehnice ale celor doua masini; benzinarul K7J 710, e mai rapid fata de un dci E4, K9K 792; de la 0-100km/ora, 13s fata de 15s si 34,9s fata de 36,5s de la 0-1000m.
                  Last edited by IancuMIC; 9 March 2014, 10:28.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Asta e clar,m-am informat,dar a fost o intrebare pentru cei care s-au dat.Cuplul e mai mare la diesel dar avand in vedere ca benzinarul pleaca mai repeede ar putea fi ceva,plus cei 2-3 magari primiti in plus la benzina din filtru si evacuare marita
                    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t52046p4.html

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      E suficient sa te uiti doar pe datele tehnice ale celor doua masini; benzinarul K7J 710, e mai rapid fata de un dci E4, K9K 792; de la 0-100km/ora, 13s fata de 15s si 34,9s fata de 36,5s de la 0-1000m.
                      Ce spui aici este in carti, dar noi traim in realitate, diferenta o va face soferul........
                      sigpicFast&Furious
                      Team CSR
                      Logan Club CLUJ

                      Comment


                      • Si noi ce luam ca referinta?
                        Mi se pare o copilarie, sa luam ca referinta abilitatea unuia sau altuia, atunci cand se discuta despre demarajul unei motorizari. Chestiuni de genul am facut un un 16v cu un 1,4, de Logan vorbesc, pot fi reale, dar asta inseamna domnule Furios, ca a doua motorizare e mai rapida decat prima invocata? Despre ce vorbim noi aici?
                        In trafic, pe anumite portiuni, dci-ul iese mai bine datorita cuplului, iar acest avantaj trebuie interpretat corect, adica exact asa cum spune si producatorul.
                        "Cartea" aia reprezinta datele tehnice ale unei motorizari, pe care si le asuma producatorul. Puteti sa le contestati, e numai problema voastra.

                        Off.
                        Conform unor "principii", unii pot "demonstra" ca motorul 1,4 MPI e mai puternic decat ala de 1,6.
                        Last edited by IancuMIC; 9 March 2014, 13:01.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Chiar daca nu luam in calcul abilitatile soferului, toate testele la care se raporteaza datele tehnice presupun "cazul ideal", care in realitate este foarte putin probabil sa il intalnim.
                          Sa nu imi zici ca fiecare masina care iese pe poarta fabricii este pusa pe Dino si se masoara exact cati Cp si cati Nm are, din cate stiu toate datele sunt stabilite in baza unor calcule pur teoretice in anumite conditii de testare.
                          Last edited by FastFurious; 9 March 2014, 17:00.
                          sigpicFast&Furious
                          Team CSR
                          Logan Club CLUJ

                          Comment


                          • Deja o luam larga si facem discutii de dragul discutiilor; nu ai raspuns la aceasta intrebare, iar mie nu mi-e clar ce ai vrut sa spui in cele doua posturi.

                            Intrebare de 10 puncte : Un logan 1.4 cu arcuri sport,evacuare de 50mm,filtru sport+soft poate face un logan 1.5 dci doar cu soft?
                            Deci?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Nu, nici o data.
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • Greu de tot sau stati egali. Cand aveam 1.4 m-am dat cu mai multe dci-uri de 65-70 resoftate si cu greu castigam o aripa ceva.

                                Aveam serpi, traseu pe 50mm. fara catalizator, toba, resoftare. Masina Laureate + GPL.

                                Dupa ce am pus si axa bateam la ei ca la fasole, camioane.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google