Sa ne arati si noua filmuletul,ok?
0-100 Km/h X S???
Collapse
X
-
Originally posted by Razvan_DUB View PostEu nu cred ca are rost sa schimbi in 5900 pt ca tu ai puterea maxima la 5500 rpm. o turezi degeaba
Originally posted by memphis_Taz View Post@Matryx:aham... totusi chip tuning-ul unde e recomandat sa-l fac... la firme de pe piata care executa chip tuning sau la dacia ?
@Lucianitos: stiu ca n-ai facut referire tocmai la mine dar s-ar putea sa fiu si eu putin mai incet decat ar trebui...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
-
Sincer eu mi-am facut cipu la primu care am vazut ca se ocupa cu asa ceva am vb cu unu de pe okazii.ro a venit cu leptopu mi-a modificat prin mufa obd a durat cam 40 de min, ne-am plimbat un pic cu masina am simtit din prima acceleratie ca merge mai bine masina i-am mai pus o sumedenie de intrebari legate de consum probleme daca apar .... am neg putin pretu i-am dat bani si am plecat, oricum difereta chiar se simte chiar daca sunt doar 7-8 cp in plus si 16 Nm pe okazii avea anunt cu skytuning numele firmei
si a trecut un an si ceva de atunci , nu am niciun fel de probleme cu masina , sunt multumit.: Sofer5: : Surf:
Comment
-
Timpii de sprint si consumurile se fac dupa specificatii clare ale firmelor de standarde, toti producatorii sunt obligati sa le specifice. deci, masina trebuie sa stea pe un drum cat mai drept, fara vant mai mare de 3m/s, rezervorul plin, doi oameni de 75-80kg in masina (se ia talia medie a majoritatii soferilor), absolut toti consumatorii auxiliari sunt opriti. deci fara clima, ventilatie, faruri, servodirectie, etc si se fac cateva incercari in ambele directii ale pistei. cel mai bun rezultat e ala oficial.
turatia de schimbare a vitezelor e undeva mai sus decat turatia de putere maxima, astfel incat cuplul motorului dupa schimbarea treptei superioare de viteza sa fie cat mai apropiat de valoarea de dinaintea schimbarii vitezei. e cea mai buna varianta de a obtine un timp minim. orice altceva sunt speculatii nedocumentate. intamplator, la logan turatia respectiva e in jurul a 5700-5800rpm.deci, memphis, 13.58 al tau e clar un 11-12 pt un pilot profesionist. apropo, se foloseste benzina cu cifra octanica maxima admisa de producator. in cazul nostru, alimentati din ungaria sau austria cu benzina de 98 si veti vedea ca masina merge mai bine decat cu orice CO98 al nostru.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cel mai bine, ca sa intelegi fa niste cursuri de pilotaj...o sa vezi ca nu are nici o treaba cu soferia! DAR pilotajul prin oras e ca nuca in perete cu mentiunea ca poti da de necaz instantaneu!Last edited by crististreulea; 20 May 2008, 07:58.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment