0-100 Km/h X S???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Wow... ce-i asa de amuzant?

    Comment


    • #62
      Lucianitos: fac masuratori exacte, nu dupa kilometraj (masoara dupa gps ca sa zicem asa).
      In 13 sec la 1.4 in mod normal ar trebui sa ai in jur de 105/h (eu atat am reusit o data, fara sa mai incerc).

      Comment


      • #63
        Saptaman asta o sa incerc sa fac niste filmulte si eu cu 0-100km/h.
        Am filmat inainte de remapare si acuma o sa filmez sa vad diferenta, plus ca o sa mai fac vreo 4,5 filmari in plus sa vedem cel mai bun timp.Plus ca la mine se poate scoate marje de eroare la KM am lasat acu de la vitezometru mai jos ca sa scap de eroare o mai am da e mult mai mica ca inainte nu mai am 7,8 km ci 2,3.
        Cu alb bordu meu cu albastru acele STOCK.
        Attached Files

        Comment


        • #64
          Pe la ora 19:00 vin eu cu un film sau 2 sau 3 ! Ideea este alta cu schimbatul la 5800 sau 5900 , iti cade turatia in 5000 si ceva cand schimbi viteza , ideea este sa mearga in cuplu maxim ea si sa fie cat mai aproape de celalalt cuplu maxim !
          LoganClub Craiova

          Comment


          • #65
            la un benzinar nu e ideea sa mergi in cuplu maxim ci in turatie de putere maxima (sau cel putin pe aproape). Cand schimbi treapta urmatoare sa ai turatie apropiata de turatia de putere maxima.

            nu inteleg ce vrei sa zici cu "sa fie cat mai aproape de celalalt cuplu maxim". Te referi la treapta superioara ?
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #66
              Shadow: problema e ca asa cum am mai spus, mie mi se pare prost etajata cutia pt. 1.4.

              Adica, o duci in ~5800 pe tr 2 , cand dai tr. 3 scade mult sub 5000 rot/min (nu cum spui tu ca ai 5000 si ceva de rot/min).

              Comment


              • #67
                Momentan sunt la servici si nu pot fi sigur , dar daca asa ziceti voi asa o fi ! Da silviu asta am vrut sa zic !
                LoganClub Craiova

                Comment


                • #68
                  Hai ca bag un clip sa vezi (am vrut sa vad unde taie injectia)


                  Deci sunt cam nasoale rapoartele

                  Comment


                  • #69
                    De ce sa fie nasoale...Nu la 3500 are cel mai bun cuplu? Si atunci o duci pana in 5500 cam asa si iti scade cand schimbi la cuplul cel mai bun.Eu zic ca e bine.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Cuplu maxim dupa cum e dat in revista 1.4 4250r/pm.
                      1.6 3000r/pm
                      16v 3750r/pm.

                      Comment


                      • #71
                        Norby lasa-l naiba de cuplu ca nu-i diesel, ca ala e mic oricum.
                        Pici prea mult in turatii, nu dispui de putere suficienta la retrogradare.

                        PS: am auzit si eu ca cica pe Dyno iese un cuplu max pe la 4000 de rot/min la 1.4

                        Comment


                        • #72
                          Domnilor, viteza se schimba unde cuplul la roata dupa schimbare e cat mai apropiat de cuplul la roata dinainte de schimbare, bineanteles, ambele cat de mari posibile. Veti fi surprinsi ca la benzinare aia inseamna cateva sute de rpm mai sus de turatia de putere maxima. Verificati graficele de cuplu ale motoarelor, daca nu ma credeti si calculati cu rapoartele cutiei pt fiecare treapta. Va veti convinge.
                          la turbodieselele de pe logan, nu are rost sa schimbi mai sus de 3500-3700, asa de mult pierde cuplu la peste 3000rpm. Deci pt sprint, benzina la cap de scala, turbodiesel la 3500. Altfel pierdeti demaraj...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Pun niste teste mai vechi , fara o prea mare importanta





                            O sa fac unele astazi pe bune
                            LoganClub Craiova

                            Comment


                            • #74
                              ...Si ai mai facut teste peste teste )

                              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                              Uite un 0-100 cu al meu. 11 secunde. Schimbarea treptelor a fost facuta cu timpi mari, cred ca se mai putea un ~0,2 sec mai putin.

                              Comment


                              • #75
                                Nu am cronometrat niciodata pana acum dar sigur iese un timp mai bun decat 13.Aici conteaza enorm de mult soferul.Daca pierde mult timp sau daca stie sa schimbe foarte repede vitezele.E vorba sa zic de aproximativ o secunda la fiecare schimbare de treapta,dar in total sunt 3 deci 3 secunde.Deci trebuie sa stii cum sa le schimbi.Si nu pleca cu scartz ca iti patineaza roata,si pierzi.Sa pleci repede nu inseamna neaparat sa pleci cu scartz.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google