Silviu nu cred ca am vreun motiv sa te mint , ca nu e masina mea si am specificat ca eram pe autostrada deci normal ca neau trebuit ceva km...
Cutie De DCI 85 CP Pe 1.4mpi 75 Cp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@Silviu nu te mai contrazi cu ei ca nu ajungi niciunde....unii siau cumparat loganuri si cred ca au BMW(215km/h) .......altii zic ca au scutere(consum 3%)....aici pe forum se bat recorduri mondiale...sunt cei mai buni soferi...dar cand e ceva de demonstrat nimeni nu arata nimic....de vorbe sunt satul vreau fapte
Comment
-
Nici macar cu remapare(fara pinion de ''fuga'') 1.4 nu reuseste pe drum drept sa ajunga la 5500 rot/min. Tu vrei sa pui pinion de diesel pe tr5...Si asa e lesinata, mai pui si pinon de diesel, s-a dus naiba toata treaba. Nu te baza pe remapare, la 1.4 se simte foarte putin (vorbesc in cunostinta de cauza).
La 120-130 cand bagi picioru in ea pe tr 5 nu vei mai avea nici un efect, tot timpul va trebui sa o fortezi pe tr 4 pana la 130-140/h.
Eu sunt suparat ca au pus o cutie prea LUNGA pe varianta de 1.4, cutia de pe Clio era cea mai potrivita.
La 3000 rot/min sa-ti arate un 110/h e mai mult decat ok (pacat ca n-are putere motorul).
Uite la Focus de 1.6 spre exemplu, la 100/h are aproape 3000 rot/min.
Comment
-
Dupa remapare cu 3 persoane in masina , treapta a 4 170km/h , si a 5 180 (dar nu era maxim, tocmai ajunsese cu pedalala fund , deci daca asteptam cred ca mai crestea.....) si cine nu crede sa se dea cu un 1,4 cipuit si dupaia.......sigpic
Comment
-
Originally posted by GOLAN91 View PostDupa remapare cu 3 persoane in masina , treapta a 4 170km/h , si a 5 180 (dar nu era maxim, tocmai ajunsese cu pedalala fund , deci daca asteptam cred ca mai crestea.....) si cine nu crede sa se dea cu un 1,4 cipuit si dupaia.......
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostEu sunt suparat ca au pus o cutie prea LUNGA pe varianta de 1.4, cutia de pe Clio era cea mai potrivita.
La 3000 rot/min sa-ti arate un 110/h e mai mult decat ok (pacat ca n-are putere motorul).
Uite la Focus de 1.6 spre exemplu, la 100/h are aproape 3000 rot/min.
Comment
-
Originally posted by dannyel87 View Post@Silviu nu te mai contrazi cu ei ca nu ajungi niciunde....unii siau cumparat loganuri si cred ca au BMW(215km/h) .......altii zic ca au scutere(consum 3%)....aici pe forum se bat recorduri mondiale...sunt cei mai buni soferi...dar cand e ceva de demonstrat nimeni nu arata nimic....de vorbe sunt satul vreau fapte
poate ca erau si alti factori cum ar fi vant din spate ca altfel e cam greu ...
dar cum zici si tu sunt multe loganuri "speciale" pe aici si n-are rost sa ma mir :PI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by GOLAN91 View PostPai da sunt pe 55 , deci diametru exterior e mai mic, stiu te gandesti ca are eroare la kilometraj , dar nu imi dau seama ezact cum e (arata mai mult sau mai putin).....I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by GOLAN91 View PostPai da sunt pe 55 , deci diametru exterior e mai mic, stiu te gandesti ca are eroare la kilometraj , dar nu imi dau seama ezact cum e (arata mai mult sau mai putin).....
Comment
-
Mama ce de idei pe aici.
Am 1,4 MPI* si pinion treapta a V-a de diesel.
Top speed cu greutate in masina 175 km/h pe ceas.
Operatiune facuta la mioveni de "niste baieti".
Tot acolo am si resoftat-o (cipuit-o).
Se obtine 10-15% mai putin consum la drum intins indiferent daca e deal sau vale.
Uitati si 2 filmulete facute de mine.
Cine vrea detalii sa-mi scrie pe PM.
* I = remapatsigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
:I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:
Comment
Comment