Cutie De DCI 85 CP Pe 1.4mpi 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si unde e diferenta ?

    8.5% pe autostrada la 140KM/h ? E PUTIN? la 3500rpm ... E foarte mare consumul ... Mult prea mare ...

    S.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • #47
      Bai da carcotasi mai sunteti ati vazut doar consumu de 8.5 care a fost doar ptr cateva secunde , ca de e consum instant , dar ce era sub 8 nu ati vazut

      sigpic

      Comment


      • #48
        Sony uite-te tu pe filmul ala si o sa vezi ca e intre 7.8 si 8.5 (cel mai mult sta in plaja 8.1 - 8.4) .... Chiar nu sunt carcotas. Eram curios de diferenta si nu vad vreuna; la 3500rpm 1.4 n-ar trebui sa consume atat ... Un 1.6 la 140 constant are undeva la 8% +/- ceva ...
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Silviu View Post
          Sony uite-te tu pe filmul ala si o sa vezi ca e intre 7.8 si 8.5 (cel mai mult sta in plaja 8.1 - 8.4) .... Chiar nu sunt carcotas. Eram curios de diferenta si nu vad vreuna; la 3500rpm 1.4 n-ar trebui sa consume atat ... Un 1.6 la 140 constant are undeva la 8% +/- ceva ...
          Eu cred ca tu vb din auzite.
          Nu stiu ce masina ai tu, ce varianta de motorizare ...
          Eu cu masina la aceeasi viteza si aceleasi conditii de drum aveam peste 10% consum.
          Dar cum unora le place sa vorbeasca asa ...
          Ce legatura are consumul la 1,4 cu ala de 1,6 ???
          Cind o sa aibe un logan stock de 1,4 la 3500 rpm 140 km/h ???
          Ce treaba are ce am zis si aratat eu si ce spui tu.
          Sau vrei sa-mi ceri un punct de sprijin ca sa rastorni lumea ....
          Si apropos ... Aveam galeria fisurata pina in sona landa, asa ca si asta e un consum mai mare fata de ce am in prezent ... Dar cu 0,2-0,4%.
          Si nu uita ... Masina are peste 100.000 km si nici 3 ani.
          Daca vrei sa vb pe fapte concrete ... Alta poveste ... Dar asa din auzite nu merge.
          Speram sa apreciezi turatia redusa la asa viteza,
          Consumul redus pt. Un 1,4 care trage dupa el un ditamai dulapul.
          offfffffffff ... Daca ar durea ......
          sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
          :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

          Comment


          • #50
            Unel, pot sa-ti spun cu mana pe inima ca 10% aveam la 160km/h. La 140, loganul 1.6mpi ia cam 8-8,1%. Si stii de ce? pt ca are cuplu mai mare decat 1.4-le chipuit si care se chinuie cu un raport lung de transmisie...
            tu cat ai turatia la 140in tr5? stock ar trebui sa ai cam 3800rpm. Si dupa remapare, musai sa fie tot aia. Doar la schimbarea pinionului de-a 5-a ai cam 3500.
            apropo, silviu are exact ce-am avut eu, 1.6mpi cu chiptuning (exact acelasi soft cu el meu); si nu vorbeste din auzite. Nici eu: asa arata comp de bord consumul instant.
            multora nu le vine s acreada, dar la peste 120km/h, 1.6 consuma mai putin decat 1.4. Pt simplul motiv ca poate.Deci 1.6 3800rpm =1.4 3500rpm. La consum, la putere nu discutam.
            daca ar durea, nu v-ati pune pinioane de diesel pe benzinare, de zgarciti sa nu platiti 0,5l% in plus benzina. A, si era sa uit: adio demaraj in tr5....
            de cele mai multe ori, performanta cere combustibil.
            Last edited by Seba; 20 May 2008, 15:35.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              Cu ocazia asta vreau sa intreb si eu ceva...Super Nova de ce are cuplu mai mare? motorul e acelasi ,dar cutia difera..are un prieten de al meu SuperNova si zice , Cutia e alta ca la logan si are cuplu mai mare...si ma cam face la sprint...
              sigpic

              Comment


              • #52
                Eu cred ca nu am citit titlul bine .... parca era vorba de citie diesel pe 1,4 MPI.
                Am zis eu ca am 1,6 ????
                Am zis eu ca nu consuma putin ala de 1,6 ????
                Am zis eu ca nu poate ala de 1,6 ????
                Am impresia ca te-ai bagat aiurea aici.
                Iar upgrade-ul de pinion a fost facut pt. a reduce consumul enorm pe care-l aveam la 130-140 la drum lung.
                Si din nou ma repet e vorba de consumul celei de 1,4 cu ditamai dulapul in spate si cea mai slaba cutie.
                Cind faci 100.000 km in 2,5 ani crede-ma ca am mai bagat inca un logan in rezervor. Deci nici sarac si nici zgircit nu sint.Si diferenta la 1,4 nu e doar de 0,5L% ci chiar de 2L%. Fa tu un calcul si ai sa vezi economia.
                Poate zgirciti sint aia care isi iau diesel si fac 10.000 pe an.
                Si daca vroiam performante, ma duce destul de mult capul, si imi luam alta masina. Ca sa nu-ti zic ca iti iei o pisicuta cu 2,5L in 6 cu autoblocant la maxim 4000E, si atunci chiar nu mi-ar pasa prea mult de consum.
                Si ca sa revin .... DISCUT DE MODELUL 1,4 MPI.
                Daca ai ocazia vezi cam cit consuma un 1,4 la 140 si la cite ture sta ... si ai sa vezi ca la un nr mare de km este o economie reala.
                Si ca sa fiu sincer ... nu stiu ce putere ai tu in a V-a la ala de 1,6 ca si ala e o saracie, si trec pe linga tine toate masinile cu aceeasi cilindree dar alte branduri.
                Hai sa ne limitam la tema topicului, si daca vrei sa vb de putere si altele discutam in privat.
                Last edited by unEL; 20 May 2008, 16:24.
                sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                Comment


                • #53
                  Norby, supernova are cuplul in cel mai fericit caz egal cu loganul, diferenta o face caroseria si cutia de viteze.
                  unel, era vorba ca loganul de 1.4 consuma mai mult si cu toate ca are pinion de diesel in tr5, tot nu ajuta. atata tot. te-ai luat de silviu ca vorbeste din auzite cand ti-a zis ca 1.6 consuma mai putin decat 1.4 cu a5-a de dci. de aici ce sa deduc? asteptai o apreciere a turatiei reduse. ce folos, daca tot consuma mult? si chiar nu cred ca 1.4 consuma cu 2l/% mai mult decat 1.6 la 140km/h, ca sa merite sa modifici cutia de viteze. si inca ceva, cei care aveti a5-a de dci, aveti tot de cutie jh, nicidecum de cutie jr5, deci suntem cam offtopic cu discutia de ceva posturi; asta ca m-ai intrebat de ce m-am bagat nu eu m-am aplecat primul cu chilotii-n vine nu erai tu vizat la faza cu zgarcitii. iar de saraci nici n-am pomenit. era doar o comparatie intre un 1.4 cu cutie de diesel si 1.4 cu cutie stock. tot nu m-ai convins ca merita sa schimbi tr5, incontinuare zic ca 1.4 consuma cu 0,5% in plus fata de 1.6 la 140km/h, iar daca cu tr5 de dci ai consumat cu 0,5% (deci identic, doar turatie mai mica), ce afacere ai facut? asta incerxcam sa subliniez...din filmulet nu reiese o economie de combustibil, decat o turatie mai mica. deci care-i scopul modificarii, pana la urma? ca banuiesc ca n-a fost gratis si atunci cu atat mai mult nu se merita.
                  cu atat mai mult cu cat cel ce-a deschis topicul n-are resoftare si nici nu vrea s-o faca....
                  Last edited by Seba; 20 May 2008, 16:38.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Norby89 View Post
                    Cu ocazia asta vreau sa intreb si eu ceva...Super Nova de ce are cuplu mai mare? motorul e acelasi ,dar cutia difera..are un prieten de al meu SuperNova si zice , Cutia e alta ca la logan si are cuplu mai mare...si ma cam face la sprint...
                    Nu are cuplu mai mare. Are alte rapoarte.

                    Comment


                    • #55
                      Nu vreau sa conving pe nimeni.
                      Eu am zis doar ce am facut eu.
                      Eu personal sint super multumit.
                      Daca nu s-a observat dupa ce am schimbat si galeria consumul a scazut cu 0,2-0,4% sub consumul din filmulete.
                      Motorul are o uzura de 100.000km. (multi de aici nu au o astfel de experienta)
                      Dar ce sa fac daca nu am avut bani de 1,6. Consum mai mult ... merg mai scump ca altii ... performante mai scazute ... deja nu ma mai suport
                      Vrea cineva loganul meu ... ca-l vind. Prefer cash nu cascaval
                      Hai mai ... ce naiba.
                      Pt. cei cu motor de 1,4 si care fac drumuri lungi recomand cu caldura.
                      Pt. sobolanii de oras care fac 2 drumuri lungi pe an .... nu are rost.


                      P.S. Consumul cu 2L% mai putin e valabil doar pt consumul precedent al unui 1,4 nu in comparatie cu 1,6.


                      .
                      Last edited by unEL; 20 May 2008, 17:05.
                      sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                      :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                      Comment


                      • #56
                        Pai nu vrei sa convingi dar fi obiectiv. pune date nu vorbe.

                        cat ai masurat consumul stock la 140 la 1.4MPI si comparam cu cat ai acuma ?
                        te-a intrebat si Seba mai sus si te intreb si eu; dar eviti sa zici ...

                        si eu cand am facut comparatia cu 1.6 m-am gandit logic: la o viteza de croaziera (constanta) la 140 ar trebui sa fie o diferenta dar nu foarte mare. Probabil consumul de atingere a vitezei e mai mare la cele doua motorizari dar la mers constant nu cred ca e 2L diferenta :-)


                        S.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #57
                          De ce naibi tot aduceti ma 1.6 in discutie vorbim de 1.4 sau nu mai vorbim?
                          sincer ce va apucat , si tu seba... deci omu a zis are pinion schimbat(sacadere de turatii la aceasi viteza deci consum mic) si e remapat(deci nu pierde chiar asa mult din demaraju vitezei a5a)

                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            eu doar intrebam ... ce ti se pare aiurea in ce am intrebat ?... e o analogie perfect normala intre 1.4 si 1.6 in conditiile prezentate de mine.

                            sa vina unEL cu consumul de dinainte de modificare (adica stock) si comparam cu cel de acuma. daca e diferenta de 2L/100 si daca si accelereaza cum zici tu in tr 5 de la 160 la 180 (hai gol nu incarcat cum ai zis tu mai sus) eu imi retrag tot ce am zis pe acest thread.

                            asa inlaturam orice dubiu si stim daca merita sau nu.

                            P.S.: e a doua oara cand te bagi in discutie cu vorbe si atat ... inca astept filmul ala cu 1.4 cu pinion de dci pe tr5 care accelereaza de la 160 la 180 in a 5-a (dar nu cu gume nu stiu de care care in realitate iti dau viteza mai mica) ...
                            Last edited by Silviu; 20 May 2008, 20:24.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #59
                              Deci eu de cine am zis e vorba tot de Unel ... si da normal ca accelereaza omu a zis top speed 175 eu din dreapta am vazut 180... si repet eram incarcati...

                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Bine. asa sa fie :-) n-are rost sa mai continuam ca ...

                                ma intereseaza sa spuna unEL sau cine are 1.4MPI stock cu consum instant care e consumul la 140KM/h si la ce rpm.

                                comparam si vedem daca se merita sau nu ...

                                S.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google