Cutie De DCI 85 CP Pe 1.4mpi 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie De DCI 85 CP Pe 1.4mpi 75 Cp

    Se potriveste un JR5(de pe dci 85 cp) pe un 1.4mpi 75(in locul unui JH1) ? se merita sa schimbi cutia de viteze? ROG MODERATORII SA MUTE THREAD-UL UNDE CONSIDERA CA E NECESAR- DACA E NECESAR- ROG CEI CE VIZUALIZEAZA ACEST THREAD SA NU VORBEASCA AIUREA- NU SUNT INTERESAT DE FAZE DE GENU:
    -mai bine pui banii pentru o masina mai buna
    -pfff Loganu nu merita investiti banii in el
    -nu vreau carcotasi
    SUNT INTERESAT DE FAZE DE GENU:
    -vreau argumente
    -ce modificari trebuie sa sufere loganu ca sa montezi un JR5?

  • #2
    Si crezi ca motorul nu va fi fortat cu o cutie mai lunga ... ?

    Comment


    • #3
      Pai m-am gandit si la un chip tuning... am auzit ca multi de la pitesti fac modificari dupa 12 noaptea (posibil sa fie povesti de adormit soferii de pe logane) si le schimba pinioanele pe treapta a 5-a ca sa le scada din turatii...
      SI CA SA NU DESCHID ALT THREAD- se merita sa fac o crestere de putere(cum o numesc cei de la dacia) la ei in service- am inteles ca vine cineva de la pitesti si iti face aceasta crestere sau sa merg la DIM SPORT

      Comment


      • #4
        Prin chip tuning nu castigi mult la un benzinar :-) MAXIM 10% deci nu o sa aibe o forta prea apropiata de un diesel


        S.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #5
          Pai nu ar avea forta unui diesel, dar si faptul ca schimb cutia creste cuplul motor.
          STIE CINEVA CE MODIFICARI TREBUIE FACUTE SA PUN UN JR5 SAU NU TREBUIE MODIFICAT NIMICA?

          Comment


          • #6
            Momentul motor (sau cuplu motor) n-are legatura cu cutia ... cutia produce niste efecte mai departe. dar daca motorul are un cuplu maxim X la Y rpm schimband cutia cuplul ramane la fel, ce difera este modalitatea de folosire a lui ... (adica faci masina pentru viteza sau pentru tractiune ....)

            S.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #7
              Pentru viteza maxima, hai sa gandim logic, daca tu intr-a 5-a ai la 100km/h cu o cutie JH1 2800 rpm, am auzit ca cei ce-si schimba pinioanele au 1800 sau 2000 rpm-uri la 100 km/h intr-a 5a.... pai daca la 5500 rpm-uri ai 162 km reali (adica 180 pe ceas) intr-a 5a ajungi la 180 km reali adica vreo 195 pe ceas cu cutia JR5.... si in principal pentru consum vreau sa schimb cutia si pentru putere... CUTIA DA SI CATIVA NM IN PLUS ;) CONVINGE-MA CA NU E ASA CUM ZIC EU

              Comment


              • #8
                Banuiesc ca pentru economie de carburant vrei sa pui o cutie cu rapoarte mai lungi (in cazul de fata cutie de diesel). Eu zic ca nu se merita ca pierzi foarte mult la demaraj si s-ar putea sa iti creasca si consumu pentru ca fortez mai tare motoru pentru a ajunge la o viteza dorita. Totusi pentru economie de carburant poti schimba pinionul cinci din cutia ta cu unu de diesel si astfel o sa faci economie in extraurban

                PS: am inteles ca tot prin Pitesti se fac astfel de operatiuni...
                ...de doi lei :p

                Comment


                • #9
                  Deci voi imi recomandati sa schimbi pinionul de pe treapta 5 pentru economie?
                  aham...

                  Comment


                  • #10
                    Tu crezi ca daca schimbi cuita o sa ai viteza maxima mai mare?
                    Nu se poate asa ceva, deorece nu exista cuplul necesar pentru o viteza mai mare la o turatie mai mica.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by AR-18-MOS View Post
                      Tu crezi ca daca schimbi cuita o sa ai viteza maxima mai mare?
                      Nu se poate asa ceva, deorece nu exista cuplul necesar pentru o viteza mai mare la o turatie mai mica.
                      Stai tu linisitit... dupa chip tuning o sa fie un cuplu mai mare... cutia e inceputul modificarilor generale pe acest logan... vreau sa ii pun pistoane forjate, sa ii pun 2 axe cu came adica 16v (exista renault clio 1.4 16v 100-cai) vreau sa-i pun un arbore cotit usurat si disc de ambreiaj cu placa de presiune pentru raliu... cele usurate... din ceramica

                      Comment


                      • #12
                        Cutia jr5 mai mult ca sigur ar omora motorul , baietii de la mioveni schimba doar pinionul de a5a dar adio depasiri in a5a dar cu un chip tuning e mai ok...
                        singuru lucru pe care il vei optine va fi un consum ``minuscul`` in extraurban

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SoNyKeL View Post
                          Cutia jr5 mai mult ca sigur ar omora motorul , baietii de la mioveni schimba doar pinionul de a5a dar adio depasiri in a5a dar cu un chip tuning e mai ok...
                          singuru lucru pe care il vei optine va fi un consum ``minuscul`` in extraurban
                          eu de cand ma stiu cu Loganu meu n-am depasit intr-a 5a... decat atuncea cand am avut ocazia sa depasesc mosi care mergeau cu 60 la ora pe drum care cerea 90-100... in rest coloanele de tir le depasesc fie cu a 2-a(cand am viteza undeva la 40-50 fie cu a 3a cand sunt la 60-70 la ora...

                          Comment


                          • #14
                            Unu la mana nu e nevoie sa dai quete la postul precedent , de fapt e interzis prin regulament...
                            doi la mana prin depasiri m-am exprimat usor gresit , adica o sa ai un demaraj greoi in viteza a5a adica va accelera foooarte greu

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by memphis_Taz View Post
                              Pentru viteza maxima, hai sa gandim logic, daca tu intr-a 5-a ai la 100km/h cu o cutie JH1 2800 rpm, am auzit ca cei ce-si schimba pinioanele au 1800 sau 2000 rpm-uri la 100 km/h intr-a 5a.... pai daca la 5500 rpm-uri ai 162 km reali (adica 180 pe ceas) intr-a 5a ajungi la 180 km reali adica vreo 195 pe ceas cu cutia JR5.... si in principal pentru consum vreau sa schimb cutia si pentru putere... CUTIA DA SI CATIVA NM IN PLUS ;) CONVINGE-MA CA NU E ASA CUM ZIC EU
                              dar tu crezi ca daca intri in a 5-a cu 100KM/h la 1800 ca mai accelerezi ? :-) gandeste-te cat iti trebuie in a 5-a sa accelerezi de la 150 la 170 cu cutia actuala ? nah mai scade 1000rpm si o sa vezi, o sa ramai la 150.

                              Motorul are cuplu NU cutia :-) cutia il foloseste prin rapoarte ... intelege ca nu e asa simplu :P
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google