Cutie De DCI 85 CP Pe 1.4mpi 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Dar cred ca pana prinde 180 te plictisesti) mai fumezi o tigara ,alea alea,dai sprituri la greu,oricum trage greu loganu 1.4mpi stock in a 5-a dupa 150,dapai cu pinion de Dieselar.
    sigpic

    Comment


    • #62
      Eu cred ca voi chiar nu vreti sa vedeti ce am zis din prima.
      10-15% reducere la drum lung ... adica peste 1L%
      Daca mai ai si conditii favorabile scoti si 2L%
      Consum instant constant pe autostrada la 140-145km/h 10L% .. asta pina sa schimb pinionul.
      Daca mergeam in 160-170 consumul era la 15%
      Acum la 160-175 ... sa zica shoni ca era cu mine in masina

      Pentru ultima data .... la motor de 1,4 acest upgrade aduce o reducere de consum cu pana la 2L/100km ... dar media este de 1-1,5L.

      Pune 1L la 100km si la 40.000 km rulati obtii 400L.
      400l benzina * 4lei/L = 1600 lei.
      investitie pinioane+resoftare 350 lei.
      --->>> rezulta un beneficiu de 1250 lei .... adica linia audio, sau cauciucuri sau ... MOCA
      Daca nici asta nu va convinge ....

      Va salut si din punctul meu de vedere subiectul este inchis ... si voi raspunde doar pe PM celor cu adevarat interesati.
      sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
      :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

      Comment


      • #63
        160-170 era11-12 din cate imi aduc aminte...

        sigpic

        Comment


        • #64
          haideti si va arat si doavada , e un filmulet facut pe autostrada pe la orele 9seara , scopul in acest filmulet nu a fost sa filmez viteza maxima , vroiam sa filmez loganul lui APV(1.6mpi) in cateva cadre se vede si bordul masina e cu fullul facut si inauntru suntem 3persoane , oricum daca nu ma credeti ca suntem 3 e de ajuns ca doar eu fac cat 3

          a se asculta cu atentie ca i-am zis ``da-i in paralel cu el`` ptr ca vroiam sa-l filmez , deci stupoare a accelerat masina desi avea deja aproape 160 ptr ca il ajungem pe apvu din urma si la un moment dat chiar si-l depasim , nu vreau sa zic ca 1.4 a facut la top speed pe 1.6 ci doar ca poate sa accelereze si 1.4 peste 160 , faptul ca l-am depasit pe apv nu inseamna ca 1.4 fuge mai tare
          Last edited by SoNyKeL; 20 May 2008, 21:26.

          sigpic

          Comment


          • #65
            Am si iutat de filmuletul asta
            sweet

            xenon on board ????
            aveam xenoane atunci sau nu ??
            sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
            :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

            Comment


            • #66
              Da ma aveai si xenoane dar doar pe faruri nu te mai lauda ca nu-i frumos
              asteapta comentariile oricum pe mine m-au distrus cu filmuletele ca cica sunt in panta

              sigpic

              Comment


              • #67
                Arata fain Loganu care l-ati depasit

                Dar la cel in care ai fost tu am vazut cu chiu cu vai un 165.
                Acum sa nu facem un subiect cu top speed, dar eu de doua ori in conditii prielnice (fara vale sau vant din pupa, bucate dreapta fara circulatie intensa) am mers cu 175 pe drumurile noastre dragi.

                Pt aia 1-2 litri nu stiu...si asa e lesinat 1.4, mai pui pinion d-ala de diesel, s-a dus naiba orice depasire pe tr 5 cred eu. Pe mine m-ar enerva la maxim.
                Cred ca la un 1.6 ar mai merge...Oricum interesanta treaba

                Comment


                • #68
                  165km/h e f mult pt. stilul meu de mers.
                  Eu merg constant 110-130 si 140 pe autostrada.
                  Pt mine e deajuns.
                  sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                  :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                  Comment


                  • #69
                    Ok. Ar fi interesant de vazut o repriza 110-140 pe tr 5.
                    Cum procedezi la depasiri? Sa spunem ca ai un 110-120, retrogradezi pe 4?

                    Comment


                    • #70
                      Depinde de situatie,
                      Datorita remaparii eu zic ca sint la fel ca inainte.
                      Dar daca situatia impune retrogradez.
                      Dar vad ca si tu ai 1,4... asa ca stii cum e.
                      Eu unul am facut combinatia pinion/resoftare si am impresia ca nu am schimbat nimic in a V-a .. referitor la putere.
                      Dar cu timpul am uitat cum era inainte.
                      Daca apari pe litoral facem o tura ... ca sa-ti dai si tu cu parerea.
                      Last edited by crististreulea; 22 May 2008, 09:18.
                      sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
                      :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Octavian___28 View Post
                        Ok. Ar fi interesant de vazut o repriza 110-140 pe tr 5.
                        Cum procedezi la depasiri? Sa spunem ca ai un 110-120, retrogradezi pe 4?
                        da tu faci depasiri intr-a 5-a ??? wow... iti aduc aminte cand ai 2 benzi pe sens si tu circuli cu o viteza mai mare pe banda doi decat cel de pe banda 1 nu se considera depasire... mai ales nu cred ca faci tu depasiri in tr 5 numai daca ai peste 120 la ora... aia e cu totul altceva...
                        Originally posted by csebalyn View Post
                        Norby, supernova are cuplul in cel mai fericit caz egal cu loganul, diferenta o face caroseria si cutia de viteze.
                        unel, era vorba ca loganul de 1.4 consuma mai mult si cu toate ca are pinion de diesel in tr5, tot nu ajuta. atata tot. te-ai luat de silviu ca vorbeste din auzite cand ti-a zis ca 1.6 consuma mai putin decat 1.4 cu a5-a de dci. de aici ce sa deduc? asteptai o apreciere a turatiei reduse. ce folos, daca tot consuma mult? si chiar nu cred ca 1.4 consuma cu 2l/% mai mult decat 1.6 la 140km/h, ca sa merite sa modifici cutia de viteze. si inca ceva, cei care aveti a5-a de dci, aveti tot de cutie jh, nicidecum de cutie jr5, deci suntem cam offtopic cu discutia de ceva posturi; asta ca m-ai intrebat de ce m-am bagat nu eu m-am aplecat primul cu chilotii-n vine nu erai tu vizat la faza cu zgarcitii. iar de saraci nici n-am pomenit. era doar o comparatie intre un 1.4 cu cutie de diesel si 1.4 cu cutie stock. tot nu m-ai convins ca merita sa schimbi tr5, incontinuare zic ca 1.4 consuma cu 0,5% in plus fata de 1.6 la 140km/h, iar daca cu tr5 de dci ai consumat cu 0,5% (deci identic, doar turatie mai mica), ce afacere ai facut? asta incerxcam sa subliniez...din filmulet nu reiese o economie de combustibil, decat o turatie mai mica. deci care-i scopul modificarii, pana la urma? ca banuiesc ca n-a fost gratis si atunci cu atat mai mult nu se merita.
                        cu atat mai mult cu cat cel ce-a deschis topicul n-are resoftare si nici nu vrea s-o faca....
                        vreau sa fac resoftare, dar deocamdata sondez piata. cat despre pinion ma mai gandesc. seba vreau sa aflu cat mai multe detalii despre cutia cu diferential autoblocant - ce inseamna. exista cutie pentru logan cu dif a.b.? vreau cat se poate de multe detalii despre acest tip de cutie
                        Last edited by Seba; 21 May 2008, 02:34.

                        Comment


                        • #72
                          Nu stiu ce vrei sa-mi amintesti cu banda doi...da' ma rog, las-o usor ca intri in derapaj necontrolat )
                          Asa e, NU de fiecare data trebuie sa retrogrades pe 4 la 120/h cand fac o depasire, cum a spus si unEL, doar daca situatia o impune.
                          Acum cu remaparea asta..am mers multi km cu Logan remapat, NU e mare branza.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by SoNyKeL View Post
                            haideti si va arat si doavada , e un filmulet facut pe autostrada pe la orele 9seara , scopul in acest filmulet nu a fost sa filmez viteza maxima , vroiam sa filmez loganul lui APV(1.6mpi) in cateva cadre se vede si bordul masina e cu fullul facut si inauntru suntem 3persoane , oricum daca nu ma credeti ca suntem 3 e de ajuns ca doar eu fac cat 3

                            a se asculta cu atentie ca i-am zis ``da-i in paralel cu el`` ptr ca vroiam sa-l filmez , deci stupoare a accelerat masina desi avea deja aproape 160 ptr ca il ajungem pe apvu din urma si la un moment dat chiar si-l depasim , nu vreau sa zic ca 1.4 a facut la top speed pe 1.6 ci doar ca poate sa accelereze si 1.4 peste 160 , faptul ca l-am depasit pe apv nu inseamna ca 1.4 fuge mai tare
                            mda .. cred ca asta demostreaza ce spuneam inainte aveai ~162-163 ... dupa depasire ~164 ... n-a urcat aproape deloc ca nu mai avea cu ce ... probabil cel din fata a redus putin ... (cu 1km/h diferenta nu faci o depasire asa rapida).

                            eu m-am lamurit de la 160 la 170 poate dupa ... 100KM ... la 180 sa nu mai vorbim ...

                            @Tavi chestia cu schimbatul pinionului poate fi buna daca poti sa si maresti puterea considerabil si mai ales daca mergi mult pe autostrada cu viteza constanta; daca ajungi la o viteza sa zicem 120 si sa o mentii. (daca incerci in a 5-a sa urci de la 100 la 120 consuma mult mai mult ca varianta cu pinion normal, mecanic vorbind).

                            S.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #74
                              Pinionul de dci din cate stiu eu se pune ca sa scada consumul.Deci nu se compara cu un pinion de a 5a benzinar.Cei care au pus pinion de diesel au pus ca sa aibe consum mai mic,nu sa rupa tot masina in a 5a,doar consumul.Evident o sa fie un pic mai mic,nu stiu daca sesizabil,asta o sa o vedeti voi pe termen lung...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #75
                                Taz, in primul rand nu urla, ca iei "premiu".
                                omul vorbea de depasiri. cate drumuri cu 2 benzi/sens ai tu la dispozitie in romania? cred ca stie omul care-i diferenta, dar, in fine...
                                cutia cu autoblocant o gasesti la firma la grigorescu, pilotul de raliu. costa 1300 de euro, parca. e pentru logan. autoblocant inseamna ca nu se lasa sa patineze roata care a pierdut aderenta. metodele sunt mai multe, da un search pe google dupa "torsen" sau "limited slip differential". sau chiar "diferential autoblocant". o sa afli, e prea mult de zis intr-un post...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google