Chiuloasa 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiuloasa 16v

    salutare tuturor! sunt nou pe formu. detin un logan 1.4 si ma intereseazasa aflu daca cineva a pus pe motorul de 1.4 la logan chiuloasa de 16v si care ar fi modificarile de rigoare.
    va multumesc!

  • #2
    acum cateva luni am intrebat eu la dacia si la renault uk daca se poate face modificarea, iar ambii au spus ca nu. cica returul de ulei nu "pusca" din chiulasa de 16v pe blocul de 8v. o alta problema ar fi pozitionarea sau sistemul rolei ntinzatoare de distributie, care iar are ecva nepotriviri. sincer, mie personal imi vine greu sa cred, pt ca blocul e "K" in ambele cazuri, deci banuiesc ca in realitate e acelasi. cum n-am gasit o chiulasa sa fac proba, am renuntat si eu la modificare. ei banuiesc ca spun ca sunt diferente pt a impiedica lumea sa-si faca 1.6_16v din 1.4mpi. repet, n-am avut o chiulasa de 16v sa incerc, sa ma conving, asta e raspunsul celor de la renault.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      eu am citit pe undeva ca nu merge. sunt alte gauri de circulare a apei si uleiului

      Comment


      • #4
        multumesc mult pentru raspunsuri. cred ca pana la urma voi cauta un motor 1.6 16v sau macar un 1.4 16v de logan sau de renault. banuiesc ca se potrivesc. fara prea multe modificari sub capota.

        Comment


        • #5
          cand gasesti 1.4_16v de logan, sa ne spui din ala faci incredibil de simplu 1.6_16v, dar problema e ca dacia n-a pus motorul ala pe nici un logan...
          1.6_16v il bagi, dar probabil vei avea nevoie sa adaptezi volantele de la 1.4 la 16v, carterul ambreiajului, ca 1.4 are ambreiaj mai mic decat 16v, desi cel mai bine pui si cutia de 16v, ca tine cuplu mai mare. apoi o sa te lovesti de refuzul rar-ului de a-ti aproba motor cu putere mai mare cu peste 25% decat motorul original, iar daca ii schimbi si franele altundeva decat service dacia, o sa-ti refuze din nou omologarea. iar daca faci totul in service, sa ai acte, mai bine vinzi 1.4 si cumperi 16v, ca e mai ieftin asa
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            cu etriere de van este ok, echipare de serie dacia (aleatoare)

            Comment


            • #7
              ce inseamna echipare de serie aleatoare ? adica au pus la nimereala etrieri de VAN ? nu exista asa ceva ! iti ia seria de sasiu si vede in 3 secunde cu ce a venit masina din fabrica.

              carterul ambreiajului este acelasi si la 1.4 si la 16v. e din cutie nu din motor

              faza cu volantele ma chinui sa o deslusesc si eu de cateva luni, pentru ca nimeni nu a putut sa ma ajute sa imi puna 2 volante in fata una langa alta. zici ca sunt marfa de contrabanda volantele de 1.6 in dezmembrari

              se potriveste sau nu volanta de 1.6 pe 16v ?
              si cand zic se potriveste ma refer la bolt-on. fra sa stau sa tigansc gauri la vilbrochen, sa sculpez dinti noi pe coroana sau sa lipesc senzori cu scotch ca nu mai porneste rabla

              Comment


              • #8
                e ok o lula depinde de tipul de la registru. eu am fost si am intrebat, mi-au zis clar: dupa lege, peste 25% in plus la putere nu se omologheaza. la intrebarea "de ce?" mi s-a spus ca printre altele, 16v are discuri duble ventilate, 1.4 nu. bun, dar daca-i pun eu? tu? ha, ha...poti tu sa dai vreo omologare, ai service-ul tau aprobat de noi (r.a.r.)? pai, nu...pai, las-o asa atunci. daca tot vrei omologari si te trag banii din buzunare in jos, pune-i un motor calume,a rollbar, scaune, centuri si-o omologhezi masina de raliu. mi-a trecut rapid 1.4 transformat in 1.6_16v, pt simplul motiv ca nu vreau probleme cu militia. nu tre' sa faci nici o ghidusie, e destul sa te loveasca un bou si ai incurcat-o. in cel mai bun caz ti se ia talonul, dar se poate ajunge la nedespagubirea de catre asigurare, dosar penal pt conducerea unei masini neinscrise (legal, 16v pe caroserie de 1.4 fara modificare in talon si civ = cel putin amenda penala, dar daca faci tu accidentul?). se merita? fa 1.6 din 1.4, il cipuiesti, il mai tiganesti ici-colo si de restul de 5-10 cai iti iei bomboane, dar macar dormi noaptea linistit.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  va obositi degetele degeaba...eu is convins ca se va ramane la motorul de 1.4 fara alte modificari
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    alex te dic la razvan sa masori volanta de 1.4 1.6 la gauri
                    cel mai simplu iti iei un motor 1.6 8v +cutie si gata ...
                    Last edited by cos_min_i; 4 June 2012, 01:09.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      va obositi degetele degeaba...eu is convins ca se va ramane la motorul de 1.4 fara alte modificari
                      )))))))))

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cos_min_i View Post
                        alex te dic la razvan sa masori volanta de 1.4 1.6 la gauri
                        cel mai simplu iti iei un motor 1.6 8v +cutie si gata ...
                        du ma...dar alea doua mi s sigur ca se potrivesc intre ele.

                        pe mine ma intereseaza sa pot pune volanta de 16 pe 16v. nu stiu ce a fost in capul meu sa nu masor gaurile cand am dat cutia jos.

                        Comment


                        • #13
                          1.4 si 1.6 au volanta diferita, dar se potriveste de la unul la altul. am eu 1.4 facut 1.6, pe volanta de 1.4.

                          Comment


                          • #14
                            difera diametrul, era mai simplu sa spui asa

                            Comment


                            • #15
                              va multumesc pentru raspunsuri.
                              @seba: am spus motor 1.4 16v de renault. nu am zis ca este pe logan.
                              @cristi: motorul o sa suefere modificari oricum. acuma am bac-ul dar dupa bac vreau sa intru calumea in motor. dar inainte mi se pare normal sa ma interesez nu sa ma trezesc ca nu mai merge.

                              daca nu se poate sa fac 1.6 16v sau macar 1.4 16v din motorul de 1.4 o sa-l las 1.4 si ii modific putin chiuloasa...soft-ul...admisie evacuare.
                              apropo. pentru logan exista injectoare cu debit marit? adica injectoarele rc 440 sau bosh 440 sau oricare alt model de la rc sau bosh se protrivesc?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google