Chiuloasa 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    degeaba. injectoarele standard cred ca duc si turbo fara probleme. este valabil si pentru pompa de benzina.

    Comment


    • #17
      spui sa nu schimb injectoarele sau pompa de benzina? sa ii fac doar un soft calumea?

      Comment


      • #18
        Da bac-ul, ia-ti o slujba si vb mai tarziu de modificari ce implica mii de euro.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Edward_DK View Post
          va multumesc pentru raspunsuri.
          @seba: am spus motor 1.4 16v de renault. nu am zis ca este pe logan.
          @cristi: motorul o sa suefere modificari oricum. acuma am bac-ul dar dupa bac vreau sa intru calumea in motor. dar inainte mi se pare normal sa ma interesez nu sa ma trezesc ca nu mai merge.

          daca nu se poate sa fac 1.6 16v sau macar 1.4 16v din motorul de 1.4 o sa-l las 1.4 si ii modific putin chiuloasa...soft-ul...admisie evacuare.
          apropo. pentru logan exista injectoare cu debit marit? adica injectoarele rc 440 sau bosh 440 sau oricare alt model de la rc sau bosh se protrivesc?
          cam ce ai dori sa modifici la admisie ?

          Comment


          • #20
            ma gandeam la injectoare cu debit marit si un cold air intake cu filtru k&n. si la chiuloasa vreau axa cu came sa o schimb si sa i-au din ea 0.5mm,
            aveti idee cat costa chiuloasa? sa ii schimb axa si sa i-au din ea?
            nu vreau nici sa ma duc la CNVC cu ea

            Comment


            • #21
              Lasa motorul cum e. Eu n-am fost multumit de rezultat dupa cati bani am bagat in 1.4.. am avut evacuare completa sport, resoftata, axa cu came sport, corp-clapeta marit... si m-a batut 1.6 16v STOCK.

              Las-o cum e ca nu merita!!! Daca vrei sa fuga, schimba-i motorul.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #22
                nu vreau sa fuga alex. vreau doar sa am demaraju putin mai bun...sa nu ma rog de ea intr-o depasire. ca tot ai adus vorba de schimbat motor...unu de 1.6 16v se potriveste? adica sa iau tot la ea...cutie planetare fuzete motor partea electrica.

                Comment


                • #23
                  Pai in depasiri ai nevoie de capacitate cilindrica mai mare sau turbo.
                  Chiar si asa eu cu 1.4 nu ma plang de depasiri.

                  Comment


                  • #24
                    Normal ca se potriveste daca iei toate piesele de pe un 1.6 16v dar este cam scump iar de omologat nu ti-l omologheaza RAR-ul pentru ca depasesti limita de 25% peste puterea de fabrica si te baga la omologari individuale unde e o galagie de bani. Daca aveai 1.6 si vroiai 1.6 16v omologat, ti-l omologheaza.

                    Vrei demaraj mai bun, fa-i remapare si vei fi multumit de castigul avut raportat la investitia de... 150 RON.

                    Iar daca vrei sa dai milioane pe un filtru sport.. mergi fara filtru cu masina o tura si vezi daca merita.


                    Aaaa... si sa nu uit.. benzina e aproape 6 RON...))
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #25
                      da pai cu benzina nu am ce sa zic) e cam urat pretul dar incercam sa supravietuim

                      Comment


                      • #26
                        Oricati bani ai baga in 1.4 tot nu vei depasi foarte repede si mereu va terbui sa dai inferioara. Daca vrei o masina sa tragamia bine vinzi loganul mai pui ceva peste si gasesti masini intretinute si cu o putere mult mai mare care sa te ajute in depasiri. Asculta de 2 "prosti" care au bagat o groaza de bani in 1.4 si au scos fix nimic. Diferente majore in cum trage masina nu vei vedea pentru ca e greu sa cresti puterea motorului cu 20-30%. Si diferenta o vei sesiza pe moment dupa o luna te vei objnui si vei spune din nou ca trage prost si ca vrei mai mult. Este un microb si din 1.4 poti scoate ceva doar ca nu renteaza avand in vedere castigul de putere si investitia.

                        Cum zicea si viteza, fa o remapare... 150 de lei si atat :d ajunge. In rest consumabile si benzina si mergi incet sa nu cosumi aiurea.

                        Hai sa iti fac un calcul asa informativ despre cat trebuie sa bagi in masina sa simti o diferenta:

                        serpi 1300, evacuare 500, finala 250
                        axa 1300, montaj 300
                        soft 800
                        admisie 250 + modificari 150
                        filtru 150
                        jante sau cutie (aprox 1000 )
                        motor... 1400
                        montaj 400
                        omologare? 700 sau la 300 schimbi doar ceva in carte.

                        = aprox 2000 euro si ajungi la un 110 - 115 cai sa spun si cu o masina care va urla ca dracu si te vor opri toti politistii.
                        Last edited by o8MeLC; 4 June 2012, 15:09.

                        Comment


                        • #27
                          multumesc pentru sfaturi. o sa tin cont de chestia asta. cu toate ca nu as vrea sa vand loganu. mai degraba as face schimb de motor.

                          Comment


                          • #28
                            chiar daca duci 1.4 peste 100 105 cai tot nu o plece ca un 16v cu a 5 a din 2000 rpm sa te ajute in depasiri.

                            daca am de depasit vreun TIR poate dau a 4 a, dar nici atunci nu e un must

                            Comment


                            • #29
                              pana acum o luna de zile am stat in dubii despre ce sa fac cu masina ... Inainte am bagat 1000E pentru a face din motorul 1.4-> 1.6 schimband doar internele. Avand in vedere ca am fost primul care am facut asta si am fost cobai nu a iesit foarte bine si masina a redevenit 1.4 pierzand banii aiurea.

                              Acum aveam acelasi gand , motor de 1.6 8v si cutie de 1.2 16v puse la un loc voi face o bestie ... am bani si toate necesare pana cand am venit de la tara din nou pe autostrada... 140-160 un sunet enorm in masina, trebuia sa tip sa ma auda ceilalti si un consum de 8l/100,poate si peste. Masina a fost antifonata cu fonomin cu vopsea cauciucata si diferenta este dar minora. Mi-am amintit de acum cateva zile cand am condus un astra h 1.6 si zici ca plutea masina aia la 150 si sigur gasesti pe piata cu un 6000 E una foarte buna.

                              Dupa acel drum pe autostrada am intrat in depresie totala si am jurat ca nu mai bag niciun ban in masina si toti banii ii voi strange pentru o masina care sa imi satisfaca placerile.

                              Comment


                              • #30
                                foarte corect postul melcule...no comment

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google