If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Asa baieti, deci asi dori sa fac cateva upgrade-uri, printre care ar fi o toba de carbon ( o doresc atat pentru sunet cat si pentru castig de putere), problemuta e cu montajul, cum montez, ce asi avea nevoie sa montez... vreau sa arate si bine, si ma mai gandeam la filtre, ce imi recomandati (dupa cum vedeti si in propria descriere sunt incepator, asa ca luati-ma usor ), daca mai aveti alte idei cu care se castiga putere, astept
Eu nu stiam ca toba sport iti da putere...si chiar daca ti-ar da... mai mult de un cal nu cred ca are cum. ). Pai achizitioneaza un filtru sport. Sunt cateva si pe forum, de vanzare. Si toba sort trebuie sudata, facut un sistem de prindere special pentru logan.
nu te astepta sa primesti armasari din toba sport...doar acceleratia va fi imbunatatita...la fel si cu filtru de aer... toba sport gasesti peste tot...trebuie taiata finala si facut un sistem cu coliere sau sudata...o adaptare....de obicei finalele sport au intrare mult mai mare decat traseul stock trebuie o reductie...cauta pe forum ca sunt cativa care le dau cu tot cu sistem de prindere...Bafta!
Asa baieti, deci asi dori sa fac cateva upgrade-uri, printre care ar fi o toba de carbon ( o doresc atat pentru sunet cat si pentru castig de putere), problemuta e cu montajul, cum montez, ce asi avea nevoie sa montez... vreau sa arate si bine, si ma mai gandeam la filtre, ce imi recomandati (dupa cum vedeti si in propria descriere sunt incepator, asa ca luati-ma usor ), daca mai aveti alte idei cu care se castiga putere, astept
daca esti incepator din ce motiv vrei putere? daca vrei putere din ce motiv ai cumparat logan 1.4? dupa ce raspunzi la intrebarile astea o sa vezi cat de bine da toba aia de carbon pe masina.
Nu vad rostul tobei de carbon(??), bani multi dati absolut degeaba.
O toba sport iti mai usureaza evacuarea(gazele) dar nesemnificativ, ar trebui urmata de o alta evacuare, daca este posibil schimbata complet cap-coada si gandita, nu facuta de mesterul Gica in tiuning.
Treaba asta cumulata cu un soft bun, iti va da ceva in plus fata de un 1.4 stock si te poti mandri ca esti mai puternic oleaca decat orice 1.4 stock (oricat de chel ar fi) si chiar va trage frumos pt un 1.4 mpi de 75 cp )
Deci e ceva investitie, nu merge numai cu o toba de impresii si filtru de aer "sport".
toba sport abea ce-am pus eu pe un "1.4". castigul, cu silencer, este ceva zgomot. castigul, fara silencer, esti ca tragi politaii ca mustele la miere. castigul secundar este ca mai castigi o sutime de secunda pe accelerare si un sunet sportiv.
avantajul major la toba asta este ca pietonii sunt mai atenti (ca la moto)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment