Asa baieti, deci asi dori sa fac cateva upgrade-uri, printre care ar fi o toba de carbon ( o doresc atat pentru sunet cat si pentru castig de putere), problemuta e cu montajul, cum montez, ce asi avea nevoie sa montez... vreau sa arate si bine, si ma mai gandeam la filtre, ce imi recomandati (dupa cum vedeti si in propria descriere sunt incepator, asa ca luati-ma usor ), daca mai aveti alte idei cu care se castiga putere, astept
Toba Carbon- Montare + Altele
Collapse
X
-
nu te astepta sa primesti armasari din toba sport...doar acceleratia va fi imbunatatita...la fel si cu filtru de aer... toba sport gasesti peste tot...trebuie taiata finala si facut un sistem cu coliere sau sudata...o adaptare....de obicei finalele sport au intrare mult mai mare decat traseul stock trebuie o reductie...cauta pe forum ca sunt cativa care le dau cu tot cu sistem de prindere...Bafta!
Comment
-
Originally posted by gaborass View PostAsa baieti, deci asi dori sa fac cateva upgrade-uri, printre care ar fi o toba de carbon ( o doresc atat pentru sunet cat si pentru castig de putere), problemuta e cu montajul, cum montez, ce asi avea nevoie sa montez... vreau sa arate si bine, si ma mai gandeam la filtre, ce imi recomandati (dupa cum vedeti si in propria descriere sunt incepator, asa ca luati-ma usor ), daca mai aveti alte idei cu care se castiga putere, astept
Comment
-
E si ce daca are 1.4??? ))
Nu vad rostul tobei de carbon(??), bani multi dati absolut degeaba.
O toba sport iti mai usureaza evacuarea(gazele) dar nesemnificativ, ar trebui urmata de o alta evacuare, daca este posibil schimbata complet cap-coada si gandita, nu facuta de mesterul Gica in tiuning.
Treaba asta cumulata cu un soft bun, iti va da ceva in plus fata de un 1.4 stock si te poti mandri ca esti mai puternic oleaca decat orice 1.4 stock (oricat de chel ar fi) si chiar va trage frumos pt un 1.4 mpi de 75 cp )
Deci e ceva investitie, nu merge numai cu o toba de impresii si filtru de aer "sport".
Comment
-