La Cat Schimbati Treptele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    da dar nu inseamna trebuie utilizata toata plaja.

    Comment


    • #47
      De ce ? Ai prea multi cai si n-ai ce face cu ei ? D-aia au gandit inginerii aia, sa taie benzina la 6000, altfel o taiau la 4500, ca la tractor.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #48
        biancamarius5, de ce sa nu schimbi la peste 4000 daca situatia o cere? Cand aveam solenza vedea des 5000 rpm in depasiri sau la munte, mai ales daca aveam pasageri. In oras intr-adevar, nu prea ai unde sa schimbi la peste 3000 ca doar nu faci raliu.

        Mie imi place foarte mult sa conduc la munte, pe viraje si mor cand ii vad pe unii cum urca de parca ar avea Moskvitch: in treapta superioara, la turatie mica, cu acceleratia in blana degeaba. Intr-adevar, motorul nu este turat, ba chiar pierde din turatie pentru ca nu are cuplu jos- ca vorbim de benzinar aspirat- dar sarcina este mare. Degeaba calci a prost acceleratia la podea, nu faci decat sa inrautatesti situatia pentru ca motorul se incinge foarte tare, aerul din admisie la fel, motorul e la limita detonatiilor si calculatorul mai da inapoi si avansul si astfel mai pierzi din putere, pana te opresti dracului de tot (sau retrogradezi).

        Comment


        • #49
          Originally posted by andri1940 View Post
          biancamarius5, de ce sa nu schimbi la peste 4000 daca situatia o cere? Cand aveam solenza vedea des 5000 rpm in depasiri sau la munte, mai ales daca aveam pasageri. In oras intr-adevar, nu prea ai unde sa schimbi la peste 3000 ca doar nu faci raliu.

          Mie imi place foarte mult sa conduc la munte, pe viraje si mor cand ii vad pe unii cum urca de parca ar avea Moskvitch: in treapta superioara, la turatie mica, cu acceleratia in blana degeaba. Intr-adevar, motorul nu este turat, ba chiar pierde din turatie pentru ca nu are cuplu jos- ca vorbim de benzinar aspirat- dar sarcina este mare. Degeaba calci a prost acceleratia la podea, nu faci decat sa inrautatesti situatia pentru ca motorul se incinge foarte tare, aerul din admisie la fel, motorul e la limita detonatiilor si calculatorul mai da inapoi si avansul si astfel mai pierzi din putere, pana te opresti dracului de tot (sau retrogradezi).
          corect ce spui.dar la 2000 de ture ai pedala la ce altitudine ai urca.daca ai schimbat la 3000 de ture in treapta superioara ai deja 2000 de ture si ai pedala.eu nu am spus sa mergi subturat ca mai rau ii faci masinii.eu am sfatuit omul cum sa mearga daca vrea sa pastreze mai mult timp masina.si hai sa fim seriosi ca se uzeaza o gramada de piese din cauza turatiei prea mari sa nu mai zic de saracele inele sincroane.

          daca ar fi sa it cumperi o masina tu ce masina ai cumpara una care stii ca a fost condusa numai cu 5000 de ture sau una de stii ca a fost condusa cu 3000-3500
          Last edited by biancamarius5; 23 August 2012, 10:15. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            Ce spui tu se numeste "Sindromul Dacia 1310"
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #51
              Aspiratele, in special aspiratele de renau, au fost facute sa fie turate pana sar valvele si incep sa joace pe capota ... si atunci se mai tureaza un pic ... si culmea ... masinile astea turate ,,fara mila" peste 3000, sunt printre cele mai sanatoase si longevive de pe forum
              sigpicMy ride

              Comment


              • #52
                se poate.eu am citit pe forum despre un coleg ce e drept diesel ce i s-a topit injectorul de la forja(omul spune ca era si putin infundat)

                Comment


                • #53
                  Daca citeai pana la capat, aflai ca i s-au topit pistoanele datorita injectoarelor ce nu functionau corect. Mama ei de biologie.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #54
                    am scris in parenteza.eu am citit ....dar a spus un utilizator ca daca nu ii dadea forja nu se topea

                    oricum nu vreau sa intru in polemica dar asta e parerea mea,multi mecanici au spus ca nu este bine sa mergi turat dar nici subturat.am dat un sfat si atat.in plus ce rost are sa omori masina in depasiri ca apoi imediat o sa calci frana ca de noi avem cam peste tot restrictii de viteza si multe coloane de masini
                    Last edited by biancamarius5; 23 August 2012, 11:38. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #55
                      Astea nu sunt argumente pertinente
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #56
                        poftim un argument de ce in cartea masinii scrie ca in perioada de rodaj sa nu depasesti 3500 de ture daca turatia ii face bine.

                        Comment


                        • #57
                          Hahahaha!

                          RODÁJ, rodaje, s. n. Punere în funcțiune a unui motor nou fără a-l forța, în scopul netezirii și ajustării suprafețelor de contact în mișcare ale pieselor componente; perioadă în care un motor funcționează în acest fel. – Din fr. rodage.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #58
                            de ce la masinile de raliu in coasta mereu cedeaza motorul daca turatia face bine(plus ca la cele de raliu se lucreaza cu materiale mult mai rezistente)

                            vezi de ce nu se netezeste la turatii mari?
                            Last edited by biancamarius5; 23 August 2012, 12:01. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by biancamarius5 View Post
                              poftim un argument de ce in cartea masinii scrie ca in perioada de rodaj sa nu depasesti 3500 de ture daca turatia ii face bine.
                              Nu zice nimic de rodaj, ci de a nu depasi 3500 de ture sau 120 km/h in primii 3.000 de km.
                              La reprezentanta mi-au zis baietii ca motorul este gata rodat avand nu stiu cate ore de functionare pe banc, oricum nu mi-am batut capul prea tare.

                              Comment


                              • #60
                                Acolo sunt alte tolerante, iar cand cauti doar performanta, fiabilitatea nu conteaza.
                                Degeaba incerci s-o dai cotita. Uzina a programat UCE injectie sa taie benzina la 6000 RPM, asta pentru ca motorul dezvolta puterea maxima la 5500 RPM, deci este o turatie de siguranta si gandita din stadiul de proiectare.
                                Daca tu nu depasesti 4000 RPM, este problema ta, dar nu ai argumente tehnice in sprijinul a ceea ce afirmi, pentru ca nu exista.
                                Intr-o depasire de TIR, nici 100 de cai nu sunt de ajuns daca nu duci motorul pana la turatia de putere maxima, asta se numeste ca nu stii sa folosesti masina, e simplu.
                                Arata-mi un singur Logan cu motorul crapat de la prea multa turatie, aici pe forum. Eu iti arat cel putin 3-4 care isi iau zilnic omor si au depasit 100 k - 200 k kilometri.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google