2800-3000 rpm.
La Cat Schimbati Treptele
Collapse
X
-
-
Comment
-
Nu stiu ce sa zic in oras sa ajungi la 5000 rot ii cam mult, in general stilul de condus il adaptezi in functie de trafic, drum si ceilalti soferi. Motorul trebuie sa mearga ''lin'' , nu sa ai impresia ca vrea sa iasa prin capota sa iti faca cu '' mana'', iar ca consum nici nu vrea sa ma gandesc si nici ca durata de exploatare. In oras sa atingi turatia asta mi se pare cam greu, si probabil urmeaza o frana sanatosa si o iei de la inceput.Incearca sa schimbi undeva intre 2250 - 3000 rot./min. in oras pentru o putere suficienta si un consum decent, parea mea, dar nu uita ii masina ta, banii tai ( consum, consumabile si altele).
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostIn turatii mici (1800-2500) acolo se simte bine diferenta intre 1.4 si 1.6.
Zilele trecute am mers din nou cu un Symbol 1.4 mpi, incredibil ce mult ajuta rapoartele prin oras, reprize bune pe 1600-2500 rpm (comparativ cu Logan) chiar si cu masina incarcata.
Mi-e ciuda ca dulapul 1.4 n-are aceeasi cutie.
Comment
-
@ dantis: scenic din 2009 - cx 0.32; opel zafira - cx 0.31; vw turan cx 0.32_0.29; renault espace din 1988 are cx 0.32; mercedes vito cx 0.34. iar loganul are 0.36 ford transit are 0.37. ca sa vezi cu ce ne comparam loganul uita-te aici sa vezi nivelul de aerodinamica al loganului. deci, despre ce vorbim? cumva despre dulapuri si frigidere !?....Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu te contrazic, daca sunt date oficiale, insa eu as pune Loganul langa Scenic, Touran, Zafira, Vito, Transit, sa vedem care e cea mai inalta si care e "frigider". Se spune ca Logan-ul nu are un cx mic pentru ca e inalta, dar sa fim seriosi care e cea mai inalta dintre modelele enumerate mai sus. Putem fi de acord ca Logan-ul e o masina de familie, nu una de viteza insa nu sunt deloc de acord ca e "dulap" sau "frigider" in comparatie cu celelalte.Last edited by Seba; 13 August 2012, 23:31.
Comment
-
personal la 2500 iar in rampa mai schimb si pe la 3000 daca sunt in depasirere.personal stiu cazuri cu masini ce a cazut motorul si culmea erau persoane ce mergeau sportiv.nu pot garanta ca asta a fost cauza dar in gandirea mea daca ceri de la ceva mereu maximul se cam uzeaza si ca dovada poti sa vezi masinile de curse si piesele ce cad foarte repede
Comment
-
mersul sportiv nu e totuna cu mersul inconstient. daca voi aveti impresia ca motoarele astea pe clio, in germania, franta, italia, sunt exploatate 3-400000km in 2500rpm, pai cred ca va inselati amarnic. diferenta e ca aia merg cu 4000-5000rpm, dar schimba uleiul la timp, filtrele, bujiile, nu incarca masina ca pe magar...adica, ii dai blana, dar ii dai ulei bun, combustibil bun, toate la timpul lor. sa vezi cum tine. de nu-ti vine sa crezi. eu stiu loganuri cu peste 200000km, chipuite, alergate zilnic ca un cal de curse si nu fumega, nu consuma in plus, nu bat, merg ca in prima zi.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment