Nu Mai Accelereaza Deodata..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Accelereaza Deodata..

    Buna ziua!
    Sunt nou pe forum si nu am mai gasit un post asemanator..sper sa nu gresesc.

    Am venit de la mare acum 3 zile si am avut probleme cu acceleratia. Dupa primii 100km facuti, mi s-a taiat prima data acceleratia la 110km/h. Masina nu doar ca nu mai accelereaza, ba chiar incetineste mult mai rapid daca accelerez mai tare.
    Pana la primul service am patit-o de vreo 5-6 ori. Daca opresc si pornesc din nou motorul nu mai are nimic. Merge inca vreo 10 km...

    Am fost la un service in Tandarei undei mi-au spus ca ar putea fi de vina evacuarea, asadar mi-au scos catalizatorul si am plecat in proba 15km dar s-a intamplat din nou.
    Dupa aceea mi-au schimbat senzorul de turatie cu unul nou dar la fel.
    Dupa aceea mi-au curatat pompa de benzina fiind ultimul lucru care stiau sa-l faca si am plecat spre Bacau.

    Din momentul acela am mers pana la Focsani fara nicio problema. La Focsani mi-a sarit din nou o data iar la Adjud inca o data.
    Dupa ce am ajuns acasa am bagat masina la tester si nu a iesit nimic. Stie cineva de la ce ar putea fi sau daca a mai patit cineva la fel ma poate ajuta?
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Sunt mai multe componente care trebuie verificate.
    Eu as incepe cu corpul clapeta si motorasul pas cu pas, injectoare, verificat daca pompa de benzina functioneaza corect.
    Ca o suspiciune ti-as zice ca pompa de benzina se opreste si nu mai alimenteaza dupa un timp, iar cand pui contactul se amorseaza iar si merge pentru o perioada. Incearca asta prima oara.

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspuns..sper sa nu fie pompa ca e cam scumputa.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema am avut-o si eu acum o saptamana tot pe drumul spre mare la dus dar culmea la intoarcere nici o problema nu ca m-am suparat dar stie cineva de la ce exact se intampla asa ceva?
        sigpic::PH 26 BYE

        Comment


        • #5
          Ai pus testerul pe ea ? Vezi ce erori apar .
          sigpic
          Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

          Comment


          • #6
            Cred ca testerul este singura solutie sa vad sigur ce are pana atunci o sa ma rog sa nu se mai intample asa ceva pentru ca mai am de facut inca un drum si nu as vrea sa am neplaceri.
            sigpic::PH 26 BYE

            Comment


            • #7
              se plângea cineva...

              ... Cum că e cam scumpă pompa. Stai să vadă cât e corpul clapeta şi motorasul. Dar întreb şi eu. Când s.a întâmplat să se oprească după 10 km nu era cumva şi foarte cald afară?

              Comment


              • #8
                am patit-o si eu, dar doar o singura data acum vreo luna cand am urcat spre vidraru, simptoma la mine a fost ca si cand ramai fara benzina, nu mai tragea deloc. am oprit-o 2 minute , apoi am pornit si a mers normal. de-atunci n-a mai facut. la mine e posibil cumva sa fi prins si vreun gol de aer tinand cont de faptul ca era in urcare la munte.?
                oricum, am vb cu un mecanic si cand o sa am timp a zis ca dupa tester sa curat pompa de benzina, injectoare, etc.

                Comment


                • #9
                  Daca ai ajuns sa nu mai traga pompa la o rampa de cca. 30 grade, atunci inseamna ca erai pe "rosu" cu benzina, fapt oarecum neindicat datorita specificului pompei de benzina.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    nu eram pe rosu, doar nu urcam spre vidraru cu becu aprins la benzina. nu mai stiu sigur dar oricum aveam 2 -3 linii la benz. nu prea mi se-ntampla sa merg cu becu aprins, stiu ca nu e bine.
                    oricum, important e ca masina nu a mai avut nicio simptoma de atunci, trage bine. inseamna ca a fost ceva de moment.
                    bafta

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca si la mine a fost ceva de moment pentru ca nu a mai facut si de atunci am mai facut cateva sute (300-400)de km si trage destul de bine, la cat mai multi km fara asemenea incidente tuturor.

                      @dvo666 iti raspund eu da afara era f f cald in ziua aceea cand au fost 41 gr celsius si masina a dat in nas dupa circa 140 km parcursi fara oprire, eu am plecat la drum pe la ora13,30 sau 14.
                      Last edited by byby 81; 3 August 2012, 21:47. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic::PH 26 BYE

                      Comment


                      • #12
                        Legat de caldura, poate fi o sincopa in purjarea canistrei de carbon si implicit echilibrarea presiunii in rezervor, de aici probleme legate de pompa de benzina si mentinerea presiunii in rampa; ma gandesc, nu sunt foarte sigur.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Vă salut, stimați colegi!
                          Din păcate, am pățit și eu ieri exact același lucru ca și Florin_KDF. Am fost la un drum mai lung, iar după aproximativ 130 de kilometri a-nceput să manifeste întreruperi în mers de genul celor descrise mai sus, nu se mai accelera, nu se mai tura, deși duceam pedala de accelerație la maxim, era ca și cum i s-ar fi întrerupt alimentarea. Culmea, era pe drum drept, nu în rampă, iar benzină aveam vreo 4 liniuțe, așa că am exclus lipsa carburantului. Am tras pe dreapta, am lăsat motorul să se mai răcească puțin (a fost și extrem de cald ieri, poate și ăsta e un aspect important al problemei, după cum spune IancuMIC), după care am plecat din nou. Am mers câțiva kilometri și iarăși a-nceput să facă, așa că la prima benzinărie am mai alimentat, crezând că totuși de la asta o fi problema (menționez că de obicei alimentez de la Agip Pitești sau Lukoil, numai că ieri dimineață, înainte de a pleca la drum, am băgat vreo 10 litri de Efix 95 în speranța de a mai curăța injectoarele). A mers ok următorii 20-30 de kilometri până la destinație, iar seara la plecare, undeva pe Dealul Negru în Vâlcea, a-nceput iarăși. Am coborât geamul față din stânga și am ascultat cum face: de câte ori "se tăia" și încercam să accelerez scotea niște sunete ciudate pe la eșapament, gen rateuri și mirosea foarte, foarte urât, a plastic sau cauciuc ars/topit. În fine, târâș-grăpiș am ajuns cu ea acasă, nu făcea decât când avea chef. M-am gândit că poate fi de la injectoare înfundate, poate de la bujii/fișe/bobina de inducție, senzorul de turație.
                          Azi de dimineață am fost la AMAT Pitești să-i fac o diagnoză și surpriză: pe calculator apărea la Control Defecțiuni "Injecție carburant" și mi-au zis nenii ăia de-acolo că pompa de benzină s-a nasolit și nu mai face presiune cum trebuie. Cauze: apă în benzină. Concluzie: trebuie schimbată. Chestia interesantă este că totuși astăzi nu mi-a mai făcut nicio schemă de acasă până în Pitești (25 km dus-întors; nu locuiesc în oraș).
                          Acum vin eu și vă întreb, pentru că poate sunteți în cunoștință de cauză. Se schimbă tot ansamblul, pompă benzină cu tot cu sorb sau doar pompa de sine stătătoare? Am înțeles că în sorbul acela este și un filtru care trebuie curățat. Oare dacă se curăță ăla și se schimbă numai pompa se rezolvă?
                          Mașinuța este un Logan 1.4 MPI Laureate din februarie 2005, deci are ceva vechime, așa că e destul de plauzibilă uzarea întregului ansamblu, însă poate nu e cazul.
                          Mulțumesc anticipat atât celor care și-au răpit câteva minute din timp să citească monstruozitatea asta de post, cât și celor care mă vor sfătui ce să fac mai departe!

                          Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                          Comment


                          • #14
                            Pompa nu este arsa, iar dupa simptome pare sa fie lipsa presiune in rampa,( regulatorul pompei); poate fi si filtrul infundat sau pur si simplu releu pompa carburant.
                            Vreau sa-ti atrag atentia asupra riscului mare de a deteriora catalizatorul, in astfel de situatii; amestec sarac.
                            Last edited by IancuMIC; 7 August 2012, 14:32.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Mulțumesc pentru răspuns, domnule Iancu!
                              Înțeleg faptul că poate fi afectat și catalizatorul și voi încerca să reduc pe cât posibil deplasările cu mașinuța până nu o repar; de asemenea, în ceea ce privește pompa, singurul lucru cert este acela că nu e arsă, în rest putând fi mai multe cauze provenite din întregul ansamblu. Așadar, acesta ar trebui înlocuit cu totul, nu?
                              Încă un lucru: la ce anume vă referiți când spuneți amestec sărac? Cumva la carburant? Iertați-mi necunoștința, din păcate nu am atât de multe noțiuni în domeniu.

                              Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google