Ce Trebuie Facut La Un Logan Care A Stat Mult Si Are Putini Km ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si pt anii pe care ii are, as mai schimba si distributia si atat.
    Ce placute de frana? Ce lichid de servo sau de frana? A..ca scrie in carte e alta treaba, dar nu cred ca reprezinta o urgenta.
    Eventual as mai scoate din lichidul vechi de racire si as completa doar cu antigel, sa fie masina ok pt la iarna.
    Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
    My ride

    Comment


    • #32
      7 ani cu acelasi lichid de frana?! Glumesti nu? Citesc de pe eticheta; "Termenul de garanţie al lichidului de frână ..... DOT 3/DOT 4 este de 3 ani de la data fabricaţiei, cu respectarea condiţiilor de livrare, transport şi depozitare''. Sunt totusi 7 ani.
      Last edited by IancuMIC; 10 September 2012, 00:02.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        Deci .. pot schimba doar cureaua de distributie sau trebuie tot kittul? Intrebarea asta ma macina acum , in rest am cam inteles ce trebuie facut si va multumesc pentru sfaturi !

        Comment


        • #34
          Da; poti sa schimbi doar cureaua de distributie.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            cristi7c sa schimbi doar cureaua de distributie este ca si cum te-ai incalta doar cu un pantof,concluziile le tragi tu

            Comment


            • #36
              Originally posted by IancuMIC View Post
              7 ani cu acelasi lichid de frana?! Glumesti nu? Citesc de pe eticheta; "Termenul de garanţie al lichidului de frână ..... DOT 3/DOT 4 este de 3 ani de la data fabricaţiei, cu respectarea condiţiilor de livrare, transport şi depozitare''. Sunt totusi 7 ani.
              Si lichidul meu de frana are 6 ani, in februarie face 7. Nu sunt semne ca am frana mai slaba sau mai putin eficace.
              Am spus ca nu e o urgenta sa-l schimbe, pt ca nu cred ca va merge pe Transfagarasan sau Transalpina ca sa-l fiarba, fiind incepator.

              Cristi pt siguranta ta, schimba tot kit-ul de distributie, curea+rola= 150 Ron +curea accesorii 50 Ron. Eu zic ca merita sa stai linistit inca 4 5 ani (asta in cazul nu faci 80 000km in aceasta perioada).
              Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
              My ride

              Comment


              • #37
                Punk---usheru Iancu are dreptate cand zice de schimbarea lichidului de frana,lichidu de frana are un singur defect,indiferent de marca/tip/fabricant,in timp atrage umezeala din atmosfera si pierde din calitatea de lichid care nu se comprima,scade punctu de fierbere,si cel mai grav pot apare pete de rugina pe interioru conductelor,pompa de frana daca este de ,,aluminiu,,se poate coroda deci fabricantu masini+cel care face lichidu de frana nu zice degeaba sa sa inlocuiasca lichidu la 3-4 ani sau un numar de km.sunt aparate care depisteaza apa si cata este in lichidu de frana

                Comment


                • #38
                  Stiu ca atrage umezeala din aer, dar mai stiu si ca lichidul de frana+apa din el, sunt tot o combinatie incompresibila. Singurul dezavantaj ar fi punctul de fierbere al lichidului care scade dramatic, dar ca sa ajungi sa fierbi un lichid de frana trebuie sa mergi cu frana apasata o buna perioada de timp, ceea ce un om normal nu prea ar face.
                  Nu zic sa nu-l schimbe vreodata, doar ca nu reprezinta in momentul de fata o urgenta, fiind luata in considerare si lipsa banilor. Plus de asta, daca are ABS, nu ar fi recomandat sa schimbe el uleiul in fata blocului.

                  Iar legat de lichidul de frana, el este foarte coroziv, o picatura de apa la 500ml lichid de frana e ca un pipi in mare. Si banuiesc ca, conductele de frana sunt de alama, cele de aluminiu se oxideaza mai repede, fiind expuse variatiilor de temperatura.
                  Last edited by Punk; 10 September 2012, 11:44.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • #39
                    Din cate am cautat costa 20 lei lichidul de frana si cam tot 20 de lei lichidul de servo .. intrebarea este cat intra ? oricum ma voi duce la service cu ea .. sa schimb si distributia , sa ii schimb si lichidul de racire , de frana si de servo .. dar pe parcurs ... am cam inteles ce trebuie sa fac .. va multumesc mult !

                    EDIT: Si mai am o intrebare .. la computerul de bord , unde imi arata cati litri de combustibil mai am in rezervor ? nu imi pot da seama deloc .. restul am inteles eu ce fac ..
                    Last edited by cristi7c; 10 September 2012, 12:14.

                    Comment


                    • #40
                      500ml lichid frana asta stiu sigur, si cred ca tot 500ml lichid servo, eu iti recomand sa cauti un lichid de servo mai bunicel, nu cel pe care l-ai gasit la 20 roni.

                      Ca sa vezi cati litri de combustibil mai ai, pui cheia in contact, in timp ce ti apasat pe butonul acela de la ceasuri, pui contactul, incep acele sa o ia razna, iei degetul de pe butonul de la ceasuri si apesi pe el pana ajungi la litrii din rezervor. Ca sa iesi din acest meniu, iei contactul sau tii iar apasat lung pe buton.
                      Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                      My ride

                      Comment


                      • #41
                        Eu am in buton pe maneta de stergator prin care pot schimba acolo in meniul computerului de bord .. imi arata media la suta de km , consumul real , etc .. dar nu imi dau seama cati l am in rezervor .. voi afla eu la urmatoarea alimentare asta .. calculez cat aveam si car ar trebui sa am si gata .

                        Da .. o sa ma interesez de lichid de frana si de servo bun .. asta am gasit acum repede pe net..

                        Comment


                        • #42
                          Tii apasat butonul mic de pe bord din cadranul ceasurilor in timp ce pui contactul, astepti un pic pana incep acele sa se miste la dreapta apoi vezi mai multe informatii printre care si nr de litri din rezervor apasand succesiv tot pe butonasul ala mic.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #43
                            Parerea mea e sa i dai cheie si sa umblii cu ea.nu mai asculta tot ce zic pe aici filozofii.in 3500 de km de cate ori a incins lichidul de frana sau uleiul de servo?distributia si cureaua cand ai bani sa le schimbi.altii merg 80/90.000 cu distributia.
                            tine minte aici pe forum toti userii sunt mecanici si expertii in mecanica!
                            da-i cheie si circula fara frica cu masina la 3500 km ai masina noua.
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • #44
                              pai oricum merg cu ea ... inca nu am facut actele pe numele meu si merg si regulamentar ca sa nu primeasca vreo amenda unchimiu ca e cam nebun el.. nu o fortez nu nimic .. tocmai bine

                              Comment


                              • #45
                                s-a transformat in patrutuning forumul asta, numai atotstiutori p-aici .. :| mai este un pic si-ti zice sa schimbi si suspensia, brate, capete bara etc .

                                si eu sunt de parere sa schimbi distributia, sa verifici placutele si antigelul, atat pentru inceput, dupa mai vezi tu ce buget ai ... multi km fara probleme iti doresc

                                ps: cu rugina cum stai ?
                                Last edited by Tudor; 10 September 2012, 14:25.
                                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google