Rugina nu are .. nu m-am uitat la sasiu sa vad cum sta treaba dar sunt sigur ca e in regula si acolo ... la discul de frana la partea exterioara (nu cea care freaca ci partea de sus ..) prezinta rugina din cate am vazut eu dar nu e panica ... voi schimba distributia si restul pe parcurs usor usor .. multumesc !
Ce Trebuie Facut La Un Logan Care A Stat Mult Si Are Putini Km ?
Collapse
X
-
Originally posted by vasile78 View PostMasina este pe linia de plutire oameni buni, ii trebuie doar cheie la kilometrii pe care-i are, uleiul si filtrele trebuiesc schimbate din bun simt si atat. Este o masina cu 3500 km in bord!!!
Pana mea, am cumparat o Dacie 1300 care a stat vreo 6 ani nepornita (avea muschi verde pe ea) i-am pus baterie, bujii, apa in radiator si i-am dat cheie, asa cu uleiu care il avea (!!!!). Dupa ce s-a incalzit i-am schimbat si uleiu, merge brici si in ziua de azi.
Comment
-
Eu zic sa schimbi toata masina... din punctul meu de vedere nu mai prezinta siguranta, trebuie dusa la fier vechi si casata.
Revenind la realitate: daca nu ai bani, schimba doar uleiul + filtrele si in rest iti mai trebuie benzina. Distributia aia te mai tine minim un an, la fel si cureaua de accesorii... are 3500 km masina totusi. Cureaua se rupe mai degraba din cauza uzurii decat din imbatranire, am vazut masini de 6-7 ani cu 70-80.000 km iar curelele in niciun caz nu erau un pericol.
Daca totusi mai dispui de ceva fonduri schimba lichidele: antigelul si lichidul de frana si distributia pentru confort psihic.
Desigur, daca vrei sa fii paranoic si n-ai pe ce arunca banii poti aplica sfatul altora care te sfatuiesc sa schimbi jumatate de masina, doar ca sa fii SAFE la 3.500 km. Eu te sfatuiesc mai degraba sa fii prudent cand conduci, ca masina n-are nimic.
Comment
-
nu cred ca ai citit tot ce trebuie .. masina am primit-o acum 4 zile de la un unchi nascut in '34 .. el a mers putin cu ea si era sa dea peste cineva pe trecere si de atunci nu a mai condus.. a stat 4 ani in fata blocului nemiscata si apoi s-a gandit sa mi-o ofere mie
Comment
-
o intrebare pentru cei care sustin ca nu trebuie schimbat chit-ul de distributie:
de ce producatorul mentioneaza ca trebuie schimbat acest chit "...la 60 000 km sau 4 ani?
oare, materialele din care este confecționată aceasta curea de distribuție nu îmbătrânesc, crescând riscul ca aceasta sa se rupă în timpul funcționării?Eu beau sigpic
Comment
Comment