''La 130-140 a urcat la 6,8 %''...a urcat dar daca il mai lasai, la viteza asta, urca si mai mult ) Nu ia sub 7 la 130-140 constant.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Felicitari!
Alt traseu: Arad - Deva-Hateg (si acolo plimbareala vreo 60-80 km tr 3-4), 5,8% consum. Mers la drum frumos, 90-110 (rar 120-130, numai in depasiri).
Cu plinu facut, pana la realimentare - 280 km, au intrat 16 litri. Deci dupa calcul ar fi 5,71 dar sa rotunjim la 5,8.
La intoarcere nu a mai iesit la fel, a fost 6,4%, dar drum greu, ploua, depasiri in forta tiruri (tr 3 ''blana'') nu puteam sa o tin cat de cat constant la 100-110. Deci media 6,1%. (470 km)
Ma declar multumit...pt un benzinar. )
Comment
-
My turn again
Am facut sambata un drum din Bucuresti pana la bunici undeva in judetul Olt, inlcuzand autostrada Bucuresti-Pitesti si multe comune. La ducere am fost 3 persoane in masina, iar la intoarcere 5. Banuiesc ca toti stiti halul in care a turnat afara si cum a batut vantul. In conditiile precizate, am reusit sa scot un consum mediu de 7.7% pentru o viteza de 100-120 km/h pe autostrada isi 60 km/h in localitati incluzand si vreo 3 depasiri de camioane in care am ajuns la 4000rpm fara prea mari rezultate . Avand in vedere ca masina era plina, vantul batea in forta iar ploaia nu prea ne lasa sa vedem si sa mergem, mi se pare un consum echitabil pentru cel mai mic motoras din gama
PS: La un moment dat, batea vantul din fata cumplit de tare, era liber pe autostrada asa ca am incercat sa merg un pic mai repede. Cand am ajuns la 120km/h oricat am incercat sa accelerez nu a trecut mai sus. Cat de tare putea sa bata vantul din fata? A mai patit cineva asa ceva cu masina incarcata?Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!
Comment
-
Da!
Am patit cu masina goala (1.4) vant puternic rau din fata...130, mai mult pe tr 5 nici vorba! A trebuit sa o lansez pe tr 4 la 140-145, apoi sa-i dau tr 5.
Ce vrei sa faca motoru' asta pe asemenea caroserie ''off-road''?
Si oricum, cand bate vantu' senzatia nu-i prea placuta.
Comment
-
m-am mai linistit un pic daca e boala generala. In fond si la urmei urmei e sinucidere curata sa mergi mai tare pe asa un vant si ploaie in asemenea caroserie Ce e drept, pe tot drumul m-au depasit 4 masini: 2 Audi un Mercedes si un Land Cruiser deci ma declar mai mult decat placut surprins.
E adevarat ca are multe avantaje pe langa acest mic inconvenient care are grija de noi. Sa mai zica cineva ca nu are Loganul elemente de siguranta, uite limitarea pe vreme urata ca sa nu te duci pe camp BWC (bad weather control)Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!
Comment
-
Hai sa nu mai ne abatem rau de la subiect ca pana la urma ''ne-o luam'' , cum a spus si SebaAlin. Avem niste moderatori ''domni''.
Eu iti spun sa te bucuri de consumul Loganului(nu stiu cati km ai) dar sa-ti spun eu un consum (iar offtopic..) la Skoda Fabia de 1.2 L 64 cp: 7,5 la 140-150/h (peste un an am condus masina asta), in conditii de drum bune. Deci sa spunem ca Loganul de 1.4 in regimu' asta ar lua cu un litru mai mult. Eu spun ca e multumitor, avand in vedere CX-ul masinii...care e mare...Cat vrei sa scoti? )
Comment
-
Nu stiu ce ziceti voi aici..eu cu loganul meu 1.4 la 15 mii de km, in bucuresti
(mers cam 80 %) in aglomeratie,am ajuns la incredibilul consum de 11,6...deci sa mor eu.....nu zic ca e dacia mea de vina.....dar totusi e ceva necurat...11,6(1.4 ce draq).....
Cine zice ca scoate in buc consum de genul 8 9ori o impinge prin trafic mai mult decat umbla cu motorul pornit, ori umbla numai seara dupa ora 10, ori aia de la renault i-au facaut numai lui un motor special pe comanda
Apropo de trafic...pentru entitatiile extraterestre care ne urmaresc
Comment
Comment