Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ai tupeul sa iesi in trafic in Bucuresti dupa 7:30 dimineata sa faci o distanta mai maricica nu ai cum sa scoti consum de 8-9. Eu spre exemplu a trebuit sa alerg pe la politie, asigurari, service din cauza unei pietre ce mi-a fisurat serios parbrizul . In 3 zile am obtinut un consum de 13%. Nu e nimic neobisnuit, dar eu deja ma gandesc serios la o bicicleta la primavara pt oras
    Ideea e alta, nu prea ai cum sa obtii consum mai mic din moment ce un prieten cu o Laguna II, 1.9 scoate consum de 11% in acelasi trafic. La mers de melc se consuma enorm orice motor ai, mai ales ca e si benzina!
    Last edited by cattalin81; 23 November 2007, 16:23.
    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

    Comment


    • daca circuli in zonele unde mersu cu masina inseamna stat degeaba consumi si 14-15(cazu meu) dar nu te alarma, nici aia cu masini jmechere nu consuma mai putin, e de vina romania, nu motoru

      Comment


      • si loganul meu(laureate 1.4) consuma 10,5 in bucuresti.dar la nenorocirea de trafic existent,ce sa ceri....daca am ajuns sa fac de la crangasi pana la obor 2 ore de-mi ajunsese consumul la 14%,ce sa mai zici!!!sunt convins ca masina nu are nimic,dar la ce trafic este nu mai trebuie sa facem consumul la km parcursi ci la ora de functionare...asta e.traim in romania

        Comment


        • buna rau asta cu "consumul la ora de functionare" ar trebui brevetata si trecuta la specificatii tehnice la fiecare autoturism ca sa stie omu daca sta cumva intr-o "metropola moderna" si de 2 lei vechi ca Bucurestiul la ce se asteapta
          Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

          Comment


          • UpDate

            am iesit si eu din rodaj (primi 1000km) si pot spune ca acum am scos un consum de 5,6l/100km, cu viteza maxima de 110km/h (pe drumul BT-SV) dupa care am reusit un 6,1l/100km pe BT-IS (viteza max 130km/h)...merge bine dar se poate si mai bine (ma bate gandul sa-i pun pinioane de treapta a V a de dCi....rupe pamantul....dar ma interesez cat ajunge si daca pierd garantia)

            Comment


            • Adevarul este, in Bucuresti, in conditii de trafic infernale, nu poti sa scoti sub 10% consumul niciodata... ma refer strict la motoarele pe benzina, nu stiu la diesel cum este treaba

              Comment


              • Originally posted by constantin_stan78
                am iesit si eu din rodaj (primi 1000km) si pot spune ca acum am scos un consum de 5,6l/100km, cu viteza maxima de 110km/h (pe drumul BT-SV) dupa care am reusit un 6,1l/100km pe BT-IS (viteza max 130km/h)...merge bine dar se poate si mai bine (ma bate gandul sa-i pun pinioane de treapta a V a de dCi....rupe pamantul....dar ma interesez cat ajunge si daca pierd garantia)
                Felicitari dar rodajull e pana la 1500km si se considera complet pe la 6000km cand o sa vezi ca merge cu totul altfel. Daca tot te gandesti sa ii faci operatie pe creier si sa ii inlocuiesti treapta a V-a de ce nu ai luat tu de la inceput un DCI daca tot ai de gand sa folosesti masina ast amai mult in treapta a V?
                Consumul pe care l-ai scos e super, am prin si eu asa ceva, foarte rar ce-i drept dar asa ceva iese doar pe drumuri mai mult pustii
                Cred ca o sa ma mut in Moldova pentru drumuri mai libere sa simt si eu ca merg cu masina nu cu melcul
                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                Comment


                • 1)conform manualului rodajul tine 1000km iar performantele date de constructor sunt garantate dupa 3000km.
                  2)nu-i chiar o operatie pe creier (se poate face ff usor acasa) si in plus vorbim de bani: laureat 1,4MPI - 7900euro, laureat 1,5dCi - 9400euro, laureat 1,5dCi(85cai) - 9850euro. Deci e o diferenta de 1500euro....iar cand iei masina in rate se simte
                  Dar asta este..
                  PS la problema cu schimbarea pinioanelor de tr V a am vazut pe ********* ca s-a facut deja (150-200euro - piese manopera??)

                  Comment


                  • Bafta multa la operatia pe creier a titiului tau Ca sa schimbi treapta a V-a, va trebui sa desfaci in mod logic cutia de viteze. De obicei oamenii isi cumpara masini noi ca sa nu surubareasca in ele si sa nu ii doara capu de serive-uri, insa hobby-urile nu se discuta . Abia astept sa iti finalizezi lucrarea si sa vii cu impresii si o comparatie argumentata cu filme ceva intre un 1.4 normal si 1.4 al tau operat
                    Spor!
                    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                    Comment


                    • Nu trebuie desfacuta cutia de viteze, doar capacul ei, pentru a ajunge la pinioane.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • baieti, in bucuresti mereu am consumat 10-11% cu benzina OMV carrera de 100... acum daca ma gandesc bine in urma nu am facut chiar bine ca am bagat benzina de 100... in fine.... si in afara am scos un consum la un logan laureate plus din mai 2007 de 6,4% la o viteza constanta zic eu pe autostrada de 110 km la ora nu mai mult de 3500 de turatii... masina are deja 6500 km la bord dar niciodata nu a atins consumul dat de productorul Dacia Pitesti... In fine...

                        Comment


                        • Ce variatie crezi ca ar fi in consumul tau cu benzina fara plumb 95? La mine consumul mi s-a parut a fi ceva mai mic (diferenta de 0.5L/100km) consumul cu Petrom 95 decat cu Petrom 99. E si chestie psihologica, cand am avut in rezervor benzina 99, era si talpa mea un pic mai grea fara un motiv anume...gura lumii ma- influentat poate
                          Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                          Comment


                          • @luci dumitrescu: la 3500rpm ai cam 120-130 pe bord, ceea ce implica o diferenta sesizabila la consum...la 130 constant pe buc-pitesti am consumat cam 7%...eu zic ca-i bine. nu stiu cat de bine ai facut ca ai bagat benzina de 100, dar cred ca n-ai facut rau. din cate stiu si-am observat, benzina noastra de 100 are cam 98-99, aia de 98 are cam 96, iar de aia de 95 nici nu vreau sa zic altfel nu-mi explic cum un motor facut sa mearga cu benzina de 95 tremura la ralanti cu multe din benzinele de 95 de la noi. deci au co sub limita de detonatie...adica sunt proaste. lucrul asta l-am observat si pe vechea 1300, la care cu co95 mergea motorul foarte frumos, chiar se si accelera daca ii dadeam "gaz" si eu tineam cheile in buzunar. cu 98 nu facea asa, avea mers mai frumos si tragea o idee mai bine.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • nu sunt de acord cu ideea ca benzina 100/99/98 trage mai bine ca 95... e o chestie psihologica cred eu, te gandesti ca ai pus benzina mai scumpa si automat masina o sa mearga mai bine, ei bine eu nu cred ca-i chiar asa
                              Niste diferente sunt... dar cam insesizabile zic eu

                              Comment


                              • Originally posted by tomycta
                                nu sunt de acord cu ideea ca benzina 100/99/98 trage mai bine ca 95... e o chestie psihologica cred eu, te gandesti ca ai pus benzina mai scumpa si automat masina o sa mearga mai bine, ei bine eu nu cred ca-i chiar asa
                                Niste diferente sunt... dar cam insesizabile zic eu
                                in primul rand obenzina cu cifra octanica mai mare da un mers mai "rotund" motorului. apoi din cauza aditivilor, arderea e mai aproape de o ardere completa, caldura dezvoltata prin ardere de benzina co99 e mai mare decat cea de la co95(vorbim de cantitati egale de benzina, ce degaja caldura diferit), deci randament mai bun la co99. consumul, logic, dupa datele de mai sus, n-ar trebui sa scada ? diferenta e de cativa decilitrii la 100km (cam 0,2%), asta dupa cb. chiar si consumul instantaneu e o idee mai mic, la aceeasi "talpa" aplicata motorului, tot cu 0,1-0.2%. iar la masinile pe carburator, diferenta e foarte clara, pt ca acolo se da benzina in functie de turatie si nimic altceva, ori la acelasi debit, se simte diferenta de caldura dezvoltata de benzina cu co mai mare. oricum, cel mai mare "merit" al co98/99 e ca merge motorul mai frumos, si pana la urma, pe cine intereseaza acel 0,2%? chiar si la consum egal pana la ultimul strop, eu tot pe 98 merg...apropo, tommy, fa un experiment: cand ai cativa litrii de 95 vezi ce acceleratie 0-100 scoti si repriza 80-120...apoi fa plinul cu 100 si repeta experimentul cand vei avea in rezervor aprox aceeasi cantitate ce-ai avut-o de co95. vei fi oarecum placut surprins sa vezi ca exista o diferenta. nu mare, dar exista...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google