la o viteza constanta de 100km/h consum undeva pe la 5.2-5,5%
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Originally posted by Cezar View PostLasa domnule, ca la tine oras inseamna Dn1. Ia spune ce viteza medie ai... Si nuita: Mai avem unii astfel de masini, mai stim si putin fizica
1400 km- 1000 km extraurban, restul in Bucuresti
49.3 km/h viteza medie
Consum afisat de Cb 6.9.
Comment
-
Originally posted by MyhayInferno View Postpai si eu am consum de 6.3 maxim 6.9 in oras, dar evident condus ca pensionarii, adica schimbat treapta viteza pana in 2200 - 2400 ture , condus foarte lin si fara bruscari , folosesc frana de motor foarte mult si uneori cand vad semaforu de la 300 m o las sa se duca singura scoala din viteza !In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
-
"consumul in frana de motor e net inferior celui la ralanti."
asta recunosc nu o stiam da omu cat traieste invata ,stiu ca la frana de motor calc. arata zero pe instant dar nu e adevarat ca mai fura desi putin,daca ar fi asa cine tine relantiul motorului din injectie??doar cinetica miscarii rotii ?si intervine asa brusc deschiderea injectoarelor atunci cind apesi acceleratia sau termini frana de motor prin debraiere completa??vreau sa invat de aia intreb ,in capul meu si doar acolo, indiferent ce arata cb. -ul si chiar daca frana de motor e folosita desi recunosc, o folosesc din plin pentru toate avantajele ei si nu numa pentru economie de gaz,consumul real este defapt cel de relanti care cred eu ramane in permanenta deschis de la pornirea si pina la oprirea motorului asigurand functionarea lui,+cresterile celelalte sint rezultatul accelerarilor si consumului de relanti adauganduse consumul instant sau accelerarea respectiva= asa iese cat consuma masina per total[sper sa nu fi bagat in ceata densa pe nimeni]Last edited by preferance; 8 October 2009, 00:44.
Comment
-
preferance la masinilie cu injectie electronica (Dacia 1310i, DSN, Solenta, Logan, Ford Escort etc etc etc)...calculatorul, in momentul in care nu ai calcata acceleratia si ridici piciorul de pe acceleratie...opreste complet injectia.
De ce nu smuceste in momentul in care ajunge motorul la relanti? Simplu, calculatorul incepe sa injecteze combustibil dupa ce scade sub o anumita turatie (de ex, la logan ii 1450 rpm)...si injecteaza putia...si o creste progresiv, pana se stabilizeaza la turatia de relanti.
La un mers normal, inertia masinii ii suficient de mare incat sa nu simti inceperea injectiei cand calci brusc acceleratia.
O retrogratare cu eficienta maxima ii: Scade turatia motorului pana la 1500 rpm...retrogradezi.... Debraierea in timpul franei...tot ce face ii sa-ti uzeze inutil ambreiajul si sa-ti creasca consumul.
Eu personal, incetinesc pana ajunge motorul la 1200-1300 rpm...dupa care o scot din viteza.
Comment
-
@preferance: atata timp cat masina se deplaseaza cu pedala de "gaz" lasata libera si turatia motorului, depaseste 1500rpm, se taie injectia si scanteia. doar ocazional se da pe cate un cilindru scanteie, pt a nu avea smucituri datorate scaderii bruste de viteza si repornirii motorului pe treptele mici de viteza. intr-adevar, nu e 0 consumul in frana de motor, dar mult mai mic decat consumul de ralanti. la carburatie, consumul in frana de motor e mai mare decat cel de ralanti, pt ca acolo cantitatea de benzina ce intra in motor e data de turatie, nu de regimul de functionare (care inseamna, pe langa turatie, sarcina, pozitie clapeta, viteza, avans, corectie imbogatire, corectie temperatura, etc...)Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment