If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Seba eu stiam ca-i intrerupta complet (iar scanteia nu-i intrerupta).
De smucituri nu cred ca-i problema (timpul de injectie la 1450 rpm ii ceva pe la 1 ms...pe cand la un relanti ii nevoe de apro 2.4-2.9 ms...in functie de benzina)
ai pus-o'n frunze cum sa fie la 800rpm timpul de injectie triplu decat la 1500rpm? avand presiune constanta in pompa, din logica respectiva reiese ca la 1500rpm consumul e de 0.25-0.3l/h. deci in tr5, la 1500rpm avand 60km/h si consum de 0.3l/h, rezulta consum de 0.5-0.6%. clar, astia cu dizale isi dau foc la trotinete
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Eh ca n-am pus nimic.
Cand scade turatia....(deci ai piciorul ridicat de pe acceleratie)...de ce sa injecteze suficienta benzina ca sa-l tina la 1500 rpm?
Noi discutam aici de frana de motor...nici decum de mersul constant (daca citeai ultimele 5-10 postari...observati ascest mic detaliu absolut nesemnificativ).
Am fost foarte curios sa aflu consumul mediu asa ca nu am mai resetat cb de 4200 km, consumul aratat fiind de 6,7l/100km mers 60% extraurban viteza 110-120 km/h. Un consum decent avand in vedere ca un diesel 1.5dci 70 cp a reusit in conditii similare un consum de 4.9%.
@bolovan: da-i inferioara din 3 in 2 la 70km/h si o sa ti se puna ordine in problemele referitoare la consumul in frana de motor. nu se da benzina ca pt 1500rpm cand esti in frana de motor. se da zero benzol. ma rog, aproape zero. incearca frana de motor fara treapta inferioara si apoi de la aceeasi viteza sa opresti motorul. sa vezi ca esti tot pe-acolo cu efectul de incetinire.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
dap ,creata rau treaba ,chiar nu am stiut ca peste 1500 rpm nu am alimentare deloc pe injectie,am sa urmaresc la franarea de motor sa utilizez turatii peste 1500 sa vad daca scade ceva,e mai greu la mine ca nu am cb pe logan ,dar incerc la alta masina la serviciu,pentru ca oricum eu cind redut tot timpul chiar daca nu sunt la vale ci la teren drept folosesc frana de motor si nu numa din cauza consumului ci din doua ratiuni:1 tot timpul pe viraj sau cand reduc masina in frana de motor este mai stabila,controlabila si 2 poti lovi acceleratia imediat avand deja treapta necesara selectata din timp [acum de exemplu am coborat serpentinele de pe Oituz cu treptele 2 si 3 in frana de motor ,pe linga protejarea placutelor de frana nu am stiut ca o turatie de peste 1500 ar fi insemnat si taierea alimentarii ,pe portiunile de viraj masina a avut turatie de relanti in viteza a 2-a adica sub 1000 rpm deci abia acolo calculatorul alimenteaza motorul pentru a intretine relantiul???inteleg acum...si chiar uzez asa mult ambreiajul la frana de motor legata ?ca mie imi place mult si controlez foarte usor masina pe portiunile de franare cind folosesc pe linga frana de serviciu si pe cea de motor,asa cum schimb cind accelerez 1-2-3-4-5- tot asa schimb si cind decelerez 5-4-3-2 in functie de motivul si forta necesara franarii si viteza de mers.[poate mi se trage de la motocicleta ca acolo cutia de viteze nu permite ca la masini din 5 in 3 sau 2 ci numa de sus in jus in cazul retrogadarii tre sa treci prin toate 5-4-3-2---liberul ----si 1,dar nu esti obligat sa dai drumul si la ambreiaj
seba si bolovan multumesc oricum pentru lamuriri ,vin si eu mai greu din urma ca nu am invatat tot despre masina asta ,insa observ ca daca o las sub 3000 rpm in oras imi scade consumul binisor desi nu vad exact ca nu am cb si tendinta mea e sa dau cit mai sus macar aproape de 4000 rpm da nu am loc,imi musc limba si merg economic ca da bine la buzunar))
in bucuresti si mai precis pe stefan cel mare in miezu zilei cand e cel mai bun trafic am un consum de maxim 8% motor 1.4 eu zic ca e bn iar afara pot ajunge la 5
consum fabrica 9.4 urban....acum real cum merge fiecare si depinde de oras,in general ala de fabrica e inceputul si de la ala adaogi dar se pare ca la logan se poate sa mai si scazi,dar cred ca in functie de situatie 8-9 ar trebui sa fie multumitor in oras,7 inseamna sa schimbi ca taximetristii la 1700 sau ca ...dizalu nu am nimic cu amandoua sa nu fiu luat pe sus
in bucuresti si mai precis pe stefan cel mare in miezu zilei cand e cel mai bun trafic am un consum de maxim 8% motor 1.4 eu zic ca e bn iar afara pot ajunge la 5
hai frate ma lasi...nu are cum ! nici un logan pe benzina nu consuma in buc in timpul zile sub 10...nu are cum...poate sa mergi incet si constant si sa incurci toata ciurculati...cum se si intampla prin buc..
consuma curat la 1.4 este de 11 l in oras...schimbat intre 2500-3000 ture...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment