Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Record absolut, 7,5% Arad (cel mai putin am avut 7,8)
    Mers normal in rand cu lumea, numa' dimineata un pic pişcata.

    Comment


    • imi pare rau Octavian, va trebui sa retrogradezi la "Mosar oficial LC Arad"
      sigpic

      Comment


      • Mi s-a reconfirmat: Bucuresti - Cluj, total 1135km cosum mediu pe CB 5,8l/100km
        In realitate (plin pe plin) 6,3l/100km
        Mers urmatoarele conditii:
        Autostrada 230km - 110...120km/h
        Drumul "European" - 50...110km/h
        Viteza medie a fost de 60.3km/h

        Una peste alta...indraznesc sa afirm ca e un consum decent avand in vedere ca m-am balbait mult prin Cluj - multe sensuri unice, iar prin Bucuresti..se stie ca e jale.
        Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

        Comment


        • se schimba cumva consumul sau trage mai prost masina daca montez jante mai late(195 sau 205) dar tot pe 15?

          Comment


          • eu cred ca va creste putin,si putin mai mult daca pui si mai mari adica mai inalte si ami late,ex: R16,R17

            Comment


            • pai care e logica ,de ce sa creasca consumul? pun doar mai late (195) nu mai inalte! sa nu spui ca sunt mai grele...

              Comment


              • Se presupune ca fiind mai late aderenta este mai mare deci si rezistenta la inaintare e mai mare (teoretic) , practic nu am idee poate ne spune cineva care are asa ceva...

                Comment


                • masa mai mare, rezistenta la rulare mai mare. deci consum un pic marit.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Care sunt cauzele ce pot influenta consumul cel mai tare? In lista enumerata de mine se afla:bujii defecte sau bujie defecta,filtru de aer imbacsit,termostat defect...mai enumerati voi care le mai stiti

                    Comment


                    • Mers turat si subturat.

                      Consumu bun iese daca schimbi (fara accelerari de podea) pe la 2500-2700 rpm - oras.

                      Comment


                      • din cate stiu eu ... aderenta nu are treaba ... forta de frecare nu depinde de suprafata! decat de coeficientul de frecare si de greutate.

                        Comment


                        • Ar trebui initiat un topic "Bula Loganistului" pentru ca replica ta s-ar incadra perfect.
                          "Forta de frecare nu depinde de suprafata!" spus hotarat !
                          Hai zau ! Maine ma duc si-i pun gume de 280 Cata fizica ai facut, dar mai ales cu cata ai ramas, dupa scoala.
                          Mai rau, scartaie ceva p-acolo. Niste WD-40 la rotite sa se-nvarta mai bine.

                          Nu mai vorbim ca rezistenta la inaintare nu-i acelasi lucru cu aderenta ! La anvelope ne referim.
                          sigpic

                          Comment


                          • spune-mi tu o formula in care forta de frecare depinde de suprafata. te rog frumos. cu cat forta de frecare e mai mare cu atat aderenta e mai buna, forta de frecare ajutand rotile sa nu se invarta in gol. nu stiu ce am zis asa de gresit incat sa faci atata haz...

                            Comment


                            • Forta de frecare actioneaza tangential si se opune alunecarii unui corp pe o suprafata data.
                              Last edited by darksid3; 14 May 2010, 23:43.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Ce spui tu in continuare accentueaza "gafa" pe care ai facut-o. Elegant numita gafa, deocamdata
                                Poate pui mana pe google sau pe vre-o carte si te corectezi
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google