Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • traseu brasov - braila consum final 5,9%
    sigpic

    Comment


    • Salutare si La multi ani!

      Am si eu un Laureate 1.4 mpi din octombrie 2010. Pana acum are doar 2400 km. Pana sa vina frigul consuma relativ ok, cam 8-8.5, 65-70% mers in oras. La Craciun i-am resetat CB-ul cand am facut un drum scurt (120 km) in afara - consum de 6.2. De atunci am mers numai in Bucuresti si consumul afisat de CB s-a stabilizat la 10.2. Sincer, mi se pare destul de mult, mai ales ca nu merg foarte sportiv si nici nu ies in trafic la orele de varf. Banuiesc ca mai dureaza pana se "lasa" motorul. Voua dupa cat timp v-a mai scazut consumul?

      Comment


      • e consumul normal la 1.4 daca prinzi "un pic" de aglomeratie. adevarul a ca haleste la fel ca fratele 1.6

        Comment


        • @razvanamza: haleste cat 1.6-le dar performantele lasa de dorit. Acuma, depinde si cat de mult o calci.

          La ultimul drum, Deva - Timisoara, cu 4 persoane in masina, portbagajul plin, mi-a luat 6.4l/100km in conditiile in care am mers cam 80% din drum cu maxim 90 km/h din cauza conditiilor de trafic. Unde era mai curat pe jos mi-am permis si 110-120km/h pentru scurt timp.

          Laureate 1.4, promotia 2004

          Comment


          • Eu in perioada asta am facut cam 1500 km numai extraurban iar media a fost de 6,2 %
            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by badger View Post
              Salutare si La multi ani!

              .................................
              De atunci am mers numai in Bucuresti si consumul afisat de CB s-a stabilizat la 10.2. Sincer, mi se pare destul de mult, mai ales ca nu merg foarte sportiv si nici nu ies in trafic la orele de varf. Banuiesc ca mai dureaza pana se "lasa" motorul. Voua dupa cat timp v-a mai scazut consumul?
              10.2 in Bcuresti e mai mult decat multumitor, dupa 300 de km doar in Iasi (la inceputul lui decembrie, deci nu in perioada de sarbatori), imi afisa o medie de 11,2 l/100 km.
              Acum, m-am intors in oras dupa sarbatori si saptamana asta s-a stabilizat in jurul a 10.5/100. Strict in afara orasului, consumul e intre 5.5-6.5/100, depinde de incarcare si viteza pe care o permite drumul.

              Concluzia:stai linistit in privinta consumului, nu masina e de vina, ci aglomeratia.

              Comment


              • Consum satisfacator,atat in oras, dar mai ales afara, pe dn1 in special, cam 7 in medie%

                Comment


                • Acum cu vremea asta mi-a mai crescut si mie consumul,7.7 la 600 km facuti dintre care 150 extraurban.
                  Prin oras pot spune ca am mai si ars gazul 'degeaba' uneori,schimbat vitezele intre 3500-4500 rpm.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • Consumurile de mai jos le-am obtinut in 2011 ianuarie, cu un condus la turatii mari (peste 3000 rpm aproape tot timpul, la depasiri 3000-4500 rpm) pe un Logan 1,4 MPI Laureate din 2005:

                    6,3% Fagaras-Nadlac; benzina 95 (calulul facut dupa cca. 400 km parcursi)
                    6,7% autostrada; benzina 95 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)
                    7,5% autostrada; viteza 110-130, amestec bioetanol-benzina, amestec de 0,25:1 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)

                    Recent am alimentat amestec de 1:1 bioetanol-benzina. Am sa revin cu ultimul consum.

                    In concluzie sunt multumit de performantele motorului pe drum drept. In momentul in care trebuie sa urce o panta, chiar si la inclinatie mica (sa zic 5-7%), deja scaderea puterii motorului e semnificativa.

                    Conducand la turatiile mentionate mai sus, am reusit sa tin ritmul circulatiei de pe DN1, chiar sa si depasesc in 90% din cazuri.

                    Comment


                    • am pus si eu de curand calculator de bord, si de cand a dat frigul are un consum cam nesimtit undeva la 8l/100 km, mi se pare cam mare, ma gandesc ca din cauza termostatului, deoarece de ceva timp foarte rar mai urca la 4 liniute temperatura, cred ca trebuie schimbat, voi ce spuneti?
                      sigpic

                      Comment


                      • Acelasi lucru se petrece si la mine,dar nu de curand,de multa vreme.Trebuie schimbat termostatul.
                        La mine 4 liniute sunt ceva extraordinar de rar

                        La 90km/h in treapta a 5 a..undeva in jurul la 2500rpm...aveam consumul instant de 8%..mare mare...termostatul influenteaza si el(blocat pe deschis).
                        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                        My ride

                        Comment


                        • Influenteaza si termostatul... creste consumul la 100km cu 0.5l daca nu mai bine, cel putin eu asta am observat. L-am inlocuit zilele astea si consumul a scazut in limitele normale acum cu 4 liniute la temperatura.

                          Comment


                          • Corectare

                            In mesajul anterior am omis niste greseli, prin prezenta sunt corectate.
                            Originally posted by sylvergate View Post
                            Consumurile de mai jos le-am obtinut in 2011 ianuarie, cu un condus la turatii mari (peste 3000 rpm aproape tot timpul, la depasiri 3000-4500 rpm) pe un Logan 1,4 MPI Laureate din 2005:

                            6,3% Fagaras-Nadlac; benzina 95 (calulul facut dupa cca. 400 km parcursi)
                            6,7% autostrada; viteza 110-130, benzina 95 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)
                            7,8% autostrada; viteza 110-130, amestec bioetanol-benzina, amestec de 1:3 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)

                            Recent am alimentat amestec de 1:1 bioetanol-benzina. Am sa revin cu ultimul consum.

                            In concluzie sunt multumit de performantele motorului pe drum drept. In momentul in care trebuie sa urce o panta, chiar si la inclinatie mica (sa zic 5-7%), deja scaderea puterii motorului e semnificativa.

                            Conducand la turatiile mentionate mai sus, am reusit sa tin ritmul circulatiei de pe DN1, chiar sa si depasesc in 90% din cazuri.

                            Comment


                            • De unde bagi bietanol? Trebuie si alt soft, sau merge cu cel stock?

                              Comment


                              • eu m-am gandit să-i torn niste alcool izopropilic în benzină. cam 0.25l la cam 10 l benzină. mă gândesc că n-are ce rău să facă. octane booster e cam acelaşi lucru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google