Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • braila-poiana brasov si intors, pe DN1 cu varfuri de viteza pana la 130km/h, consum final 6,6% in aproximativ 680 km
    sigpic

    Comment


    • @muntean: imi place motorizarea ta. ceva model special? pai atunci sa nu te mire consumul
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • ma intreb daca e normal sa imi consume 1.4 ph2 peste 10% cu mers frumos adica cum se zice la consum nu pot sa cred am pus carton la radiator tot asa consuma iarna cand era mai rece consuma peste 13% ce e de facut?

        Comment


        • In oras, da ( eu am 10.5 de vreo 3 luni, consum mediu la 200-300 de km parcursi). La drum lung ar trebui sa se incadreze intre 6 si 7.5 l/100.

          Comment


          • am observat ca scade putin la drum lung dar in oras cu mers frumos cu carton la radiator 10.5 exact cu 2 l cam 20 km nu mai mult

            Comment


            • Pe ger, motor rece, distante scurte, mergi din sprit mult, din cate stiu eu Clujul e la fel de aglomerat ca Iasul (unde locuiesc), deci absolut normal. La primavara va fi mai bine.

              Comment


              • e chiar asa cum zici u cam 10.5 in oras si in afra am observat ca scade putin consumul dar nu mult .in fine e ratat motoru de 1,4

                asteptam sa vedem ....
                salutari la Iasi...
                Last edited by cj10alx; 16 February 2011, 15:23. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Salutari si la Cluj. Totusi, in afara, pe european consumul mie imi iese 6.5 /100 km, iarna, 3 persoane in masina (2 adulti si un copil), viteza in jurul a a 110-120 km/h.
                  Daca poti verifica sondele lambda, posibil sa fie de la ele.
                  Motorul de 1.4 are o singura calitate: fiind conceptie veche e testat si paratestat, deci fiabil. Eu unul as prefera un 1.4 TSI, urmatoarea mea masina asta va avea, taxe mici si putere suficienta.

                  Comment


                  • si mie asa mi lua iarna inainte de remapare 10.4, 10.5 dar acum undeva la 9, 9.5. pe ger bine nteles

                    Comment


                    • Soc si groaza in dimineata asta cand m-am uitat pa consumul mediu: 9,7 litri/100, 55 km parcursi si vreo 23 kmh viteza medie. Numai in oras, distante scurte.

                      Comment


                      • pai e mai mult ca 1.6_16v...chiar, cum ai reusit in braila sa consumi mai mult decat in timisoara? poate-o calci prea hotarat, io cu 16voltiu am 9.8 ultimii 550km facuti in oras, cu vreo 27km/h viteza medie...iar unupatru-le nevestei, ala bea sub 9. nu zic daca merg relax cu ala ce fain bea, comparativ cu sugativa 16volti...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Deci pana la urma este o oarecare diferenta de consum (urban!) intre sageata 1.4 si 1.6 16V )
                          Conducandu-le pe amandoua cred ca stii destul de bine ce vorbesti.

                          Auzi, dupa ce am dat avansul inapoi am observat (asa mi se pare) ca motorul e mai relaxat (a se intelege mai puturos, e normal, dar mai OK decat stock) si ca bea ceva mai putin in conditii de mers normal (ca la forje nu mai conteaza consumul).
                          Da, si ii place mai mult acum sa mearga si la turatii mici gen ~2000 rpm chiar si pe tr IV.

                          Adevar sau impresii de neuron?

                          Comment


                          • mai, nu stiu ce sa zic...bestia 1.4 a mea e chipuita cu softul pe care tu tocmai l-ai dat jos si merge in tr5 cu 60, fara sa protesteze semnificativ. daca e sa vorbim de diferenta de consum, nu e mare. o sa te sochez si-o sa zici ca vorbesc prostii, dar am scos si cu 16volti consum sub 8 in oras. la mers normal, diferenta intre cele doua e de cateva zecimi de litru. vorbesc la mers aproximativ la fel...dar na, la multi kilometrii in oras, se aduna... si inca o treaba, io cu 1.4-le merg cand sunt cu a mica in masina, iar cu 16voltiu merg singur, deci il calc ceva mai brusc, nu neaparat ca merg cu viteza mai mare, dar vede mai des pedala in podea decat furia rosie a nevestii-mii
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Problemele la mine nu erau la 2000 rpm, ci dupa 3000 rpm, acolo incepea sa taraie indiferent ca eram pe III, IV sau V.

                              Comment


                              • io la 4000-4500 nu-mi dau seama daca taraie anormal sau normal...o calc de-o mana dracii si consuma ca fra'-su de 1.6
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google