hai sa bag si eu o minciuna pe aci. m-am intors de la oradea. la dus i-am dat o dieta hibrida, pana am terminat gazul, deci nu prea e relevant. pentru ca n-am fost multumit de modul cum s-a comportat, la intors i-am dat doar benzina si am ajuns dupa 600 km cu viteza medie 67 la un consum de 6.5.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Originally posted by darksid3 View Post
Multumesc.
Originally posted by darksid3 View Post............................
La drum national m-am referit bre
Ai mai tras doua-trei depasiri s-a dus naiba media de 5,3-5,5%.
Dar date fiind dovezile ) , recunosc ca m-am inselat asupra consumului la mers constant cu 100.
Un regim asemanator nu am reusit niciodata pt ca n-am mers pe autostrada, pe national cu urcusuri si coborasuri si depasiri cu 95-100 am avut ~6%.
Cred ca e explicabil.
Originally posted by vitriol View PostDa, in fine... asta e consumul meu.
La 70 km/h cu treapta a 5 a, consumul este de 4.2-4.3 l/100 km.
Eu nu mai inteleg nimic...
Eu de cand am modificat (nu eu) softul cu multi cai putere (in sensul ca mi-a dat oleaca avansul mai mic) am observat ca bea o idee mai putin, atat urban cat si extraurban.
Dar cu urmarile normale, adica nu se mai infige ca inainte ))
Comment
-
ce de zmai pe-aici!!!!!
Pana nu=l vad pe ala cu 3.9l/100km........nu mai e mult!
Comment
-
Pentru postul de mai sus te las corigent pe vara si nu te trec clasa decat daca te apuci de citit asta... asa pentru sufletul tau.
Octavian: este resoftata, dar cum am mai spus, consumul a fost acelasi si inainte de, si dupa. Ba chiar a scazut la mersul in oras, in afara a ramas cam la fel.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Rotile au mai multa aderenta cand sunt cuplate la forta motrice. Consumul poate fi ZERO in frana de motor, in fuctie de turatie. De la 2000 RPM in jos, consumul nu mai e choar zero, dar e mai mic decat in ralanti. La turatii mai mari, UCE Injectie taie benzina de tot, motorul functionand doar din inertia propulsata dinspre roti.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Ca sa cobori cu a 5-a, inseamna sa nu mai fie frana de motor, adica o sa folosesti frana de serviciu mai des, acest lucru insemnand lipsa unor notiuni de soferie.
De cand ai Permisul de Conducere? Cati kilometri ai la activ? Nu de alta dar expresia "mi se par aiurea" denota lipsa de experienta. Le poti invata, intelept, din ce spun altii sau le poti invata pe propria piele.
In alta ordine de idei, aici e topic de consum, lectiile de soferie sunt pe alte thread-uri.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostCa sa cobori cu a 5-a, inseamna sa nu mai fie frana de motor, adica o sa folosesti frana de serviciu mai des, acest lucru insemnand lipsa unor notiuni de soferie.
De cand ai Permisul de Conducere? Cati kilometri ai la activ? Nu de alta dar expresia "mi se par aiurea" denota lipsa de experienta. Le poti invata, intelept, din ce spun altii sau le poti invata pe propria piele.
In alta ordine de idei, aici e topic de consum, lectiile de soferie sunt pe alte thread-uri.
deci e mai economic in frana de motor decat la liber (atat am vrut sa stiu) si scuze daca a degenerat discutia"Daca esti prost, stai acasa!"
Comment
-
eu ma refeream la o panta mai decenta, nu transfagarasanu ) (pe bicicleta l-am coborat azi-vara "scos din viteza" ca n-am frana de motor la toacla) )
incerc si eu sa merg mai economic si asteptam pareri, dar am aflat ce voiam...:PLast edited by Seba; 18 April 2011, 23:43."Daca esti prost, stai acasa!"
Comment
Comment