Ba sunt...tedeiiiiii...deceiiiiii...esdeiiiiii...jete de...tedeceiiiii...hashideiiiiii
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Originally posted by RSX View PostPolo sub asteptari?
scuza-ma dar asta e remarca de prost-gust, are un design mult peste logan, motorizari la fel(chiar si cel de 70 cai se misca surprinzator de ok) iarasi finisajele sunt peste logan, evident toate astea au un pret...mai mare
intr-adevar nu are ditamai portbagaju si daca si 150 de kile nu stai ca in logan dar in rest...
http://www.dezmembrarimasini.ro/img/...Bucuresti.jpeg
Comment
-
Frate eu cred ca tu te prefaci sau esti...fara suparare
unu la mana nu comentez VW vs Reno...desi ar trebui dar ma abtin
doi la mana afirmatia mea facea referire in primu rand la gama de motoare disponibile pt polo, unde ai 60, 70, 75, 85, 105, 150 cai benzina si diesel de la 70, 80, 130 si 100 de cai, in comparatie cu logan...75/90/105 si 70 si 85 diesel, pentru ca reno nu a considerat ca logan merita o serie RS ca megane sau clio, astfel ca esti mai limitat.
si totusi revenind la acel unu la mana...tu te referi cumva la motoarele reno de F1? Probabil ca da, esti foarte cult din cate observ....doooooooooh
ia zi, cum e 1.4 ala tfsi?
auzi lipsa de cultura in mecanica...se rasuceste in mormant pruteanu, d-zeu sa-l ierte
Comment
-
Poate daca as locui intr-un oras mai mare asa cum este Sibiul de ex , ar fi altul consumul , dar cum eu locuiesc intr-un orasel mititel asta este consumul si eu sunt multumit la banii pe care i-am dat asta am primit . Daca vroiai un consum mai mic de ce nu ai optat ptr. varianta diesel de 70 sau de 85 cai . Datele tehnice ale unei masini le studiezi inainte sa o cumperi nu faci probe dupa ...parerea mea.
Comment
-
Am Logan de 1.4 din octombrie...si uite ce cnsum obtin eu.....inca nu a iesit din rodaj)
* in oras = consum 8..8.5..9 - in functie de aglomeratia din oras....
* in afara coboara pana la 7...mai sus niciodata (pot spune ca a coborat la 6.9 o singura data cand autostrada era libera..
PS: viteza in afara nu a depasit 120 km/ora ..cand se considera ca incepe sa creasca consumul, iar viteza s-a mentinut constant la 100
Tinand cont ca inca nu am facut 3000 de km....sa iasa din rodaj si dupa care am inteles ca se reduce consumul..eu zic ca este ok.....
De retinut ca eu conduc cam agresiv..adica imi place sa accelerez chiar daca peste 100 de m sa franez....)
Comment
-
E ok.
Daca nu spuneai ca iti place un pic mai sportiv, spuneam ca e cam marisor consumu' afara, dar asa e ok.
Oricum sa nu te astepti la o micsorare considerabila a consumului dupa cateva mii de km.
Mie la inceput am mai spus, mi-a iesit un 6,7 (!) mixt. Dupa calcule iesea un ~8 % oras si ~5,4% afara, dar mergeam cu ea ca si cu ou'...in primii 4-500 km.
Acum nu mai vede ea consum de asta
Comment
-
Vb unui prieten ..ptr 10 ron pe luna in plus..... ma simt si eu mai liber la volan.... plus ca ptr mine timpul conteaza mai mult decat sa stau in spatele lu unu cu 40 la ora.... sau la o intersectie..prefer sa accelerez un pic si sa ajung mai repede unde trebuie..... umblu cam mult si fiecare clipa este pretioasa.... desigur nu sunt teribilist cand nu se poate......stau ..linistit
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostDepinde cum mergi cu el.
Incearca totusi sa nu-i dai forja mai vreo 5000 km.
Dupa ~5000-6000 km simti ca urca o idee mai usor in turatii, da' sa n-ai impresia ca e ceva spectaculos, tot lesinat ramanesigpic
Comment
-
Dupa 3000km NU inseamna ca poti sa-i scoti pistoanele prin capota (5000-6000).
Mergi frumos cu ea pana la 7-8000 km sa nu te alegi si tu ca mine cu vreo bataie la motor. Dupa aia poti sa incepi sa-i dai.
Consumul oricum nu se modifica prea mult.
Comment
Comment