daca se grabea, nu statea la 100m de ala din fata in formula 1, la viteze de 300km/h, la 30m distanta nu mai ai "aspiratie", dar tavi a prins-o la 180km/h la 100m pur si simplu a prins planetele aliniate, benzol bun, vant din spate, vale, poate n-a uitat frana de mana trasa (acu' o sa ma injure ...) si uite ca i-a iesit.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
sal
mda citi km ai fratelo de ai segmentat-o ?
daca as merge pe autostrada cu 80-90 km/h cred ca as scoate sub 5 pe benzina.
eu am avut de facut 1400 km la un drum drum daca trageam sa scot consum ideal trebuia sa trag la un hotel pe drum sau sa dorm vreo citeva ore .... scoteam consum ideal dar pierdeam la timp sau la bani , sau mai rau adormeam pe drum .....cred ca o viteza legala de 120-130 km/h este cel mai bun raport consum/ pret / timp .
Am mers cu loganul de citeva ori in Italia cu 160 km/h real si pot spune ca rar dar foarte rar ma depasit cineva .... de consum ce sa vb ca sigur era undeva intre 8-9 l
bye
Comment
-
Originally posted by Seba View Postdaca se grabea, nu statea la 100m de ala din fata in formula 1, la viteze de 300km/h, la 30m distanta nu mai ai "aspiratie", dar tavi a prins-o la 180km/h la 100m pur si simplu a prins planetele aliniate, benzol bun, vant din spate, vale, poate n-a uitat frana de mana trasa (acu' o sa ma injure ...) si uite ca i-a iesit.
Serios, am facut probe de aspiratie si cu frate-meu (avea Focus 1.6), chiar si la aprox 150 m daca era in fata mea, pe traseul respectiv puteam duce un ~170.
Fara el in fata, 160 maxim am putut duce.
Nu e fantezie, testul a fost facut special, in aceeasi zi, cu diferenta de ~30 min intre probe.
Conteaza foarte mult sa ai un nebun in fata, dar daca nu il cunosti, e periculos
Comment
-
Incredibil ... 6,3% extraurban (80% din traseu) masina incarcata cu 3 pers (cam 200 kg) si ceva bagaj. Arad-Timisoara si retur.
Dar n-am condus eu, ci o femeie (ca eu eram cu berea in nas) 80-110/h, ceva depasiri de camioane.
La mine ar fi iesit minim 7%..nu pot sa scot consum mic.
Cu ocazia asta am remarcat ca masina la 96000 km se tine inca bine (cand nuesti la volan, altcumva percepi zgomotele, trancanelile, etc.
Comment
-
Eu am facut Pitesti-Iasi (traseul Pitesti-Campulung-Brasov-Onesti-Bacau-Roman-Iasi) cu 6.2%, asta in conditiile in care am traversat de doua ori muntii si nu am ocolit orasele(ba erau lucrari pe centura, ba nu au deloc).Mers 100-110 km/h mai putin intre Tg.Secuiesc si Brasov cand m-am dat un pic la ea 130-140...P.S.: nu am avut in plan nici o secunda sa merg la consum, unde era de piscat o piscam.Si exact la iesire din Onesti m-a intepat si radarul mobil cu 95Last edited by CiprianR; 10 October 2011, 20:42.
NU-MI DORESC NIMIC! AM TOT CE-MI TREBUIE!
Comment
-
Consum 1.4
Cel mai mic consum la loganul meu de 1.4 a fost de 4.5 % la o viteza de 65 km/h intr-a 5 a,iar la viteza cu care merg eu de obicei (90-100km/h) am 5.2 % cu accelerari fine si franari anticipate nu bruste, iar daca pornesc AC cam pe pozitia 2 cum o tin eu, imi ia cam 5.5-5.6 %.. traseul fiind mixt (60 % drum intins-40% oras/drum prin localitati).
As vrea sa spun insa cu scuzele de rigoare de ce toata lumea spune ca motoarele diesel consuma mai putin decat motoarele pe benzina si ca dieselul e mai rezistent decat motorul pe benzina?
Argumente cu care incerc sa contrazic persoanele care sustin dieselul:
-cand cumperi o masina cu motor diesel dai cu cel putin 1500 euro mai mult decat pe o masina cu motor pe benzina; cam cata benzina iei cu cei 1500 de eurosi cati km circuli cu ea?
-piesele dieselului sunt mult mai scumpe: pompa de injectie 1500 de euro, pompa de benzina 120 de euro; injectorul diesel e 250 de euro, injectoru de benzina e 50 de euro, samd..
-motorina e la fel de scumpa ca benzina- 5.6 roni/L.
-putere mai mica la motoare cu aproximativ aceeasi cilindree: de ex 1.4 mpi 75 CP si motorul 1.5 dci de 65 CP respectiv 70 cp..
-consumul minim la 1.4 e in jur de 5 % iar la 1.5 dci e 4.5 %.
Comment
-
Diferenta de consum este mult mai mare intre 1.4 MPI si 1.5 DCI, nicdecum 0,5 l/100 km. Este mai degraba de 2l/100 km.
Cand mi-am cumparat masina am facut calcule referitor la consum si am constat ca acea diferenta de 1500 de euro as recupera-o in aproximativ 100.000 km. De acolo as trece pe profit, asta in cazul in care nu apar probleme cu injectoarele, pompa de injectie, etc., si cintind forumul celor cu diesel, sansele sunt destul de mari sa se intample asa, chiar inainte de 100.000 km, sa nu mai vorbim dupa.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Cum noi putem scoate un consum de 5% mergand economic, fata de 5.5% cat scrie in specificatii, asa si cei cu diesel pot scoate 3.5%. Nu e corect sa scadem consumul nostru fata de cel trecut in carte, iar la diesel sa-l lasam la ca in specificatii.
Oricum pe mediu diferenta de consum e aproximativ 2l/100 km.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
Comment