Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by andreyi View Post
    Ce medie ai pe CB?
    28/h.

    Cam asta-i consumul de Arad, 7,6-8% pt benzinare (vara) la oameni normali la cap.
    La lucru mai am cativa ortaci cu utilaje Logan (zici ca suntem la piata si mai lipsesc doua utilaje )
    Pe aici se invarte consumul si la ei.

    Mie preponderent imi iese ~9%, ca merg mai agitat asa. Dar e bine de stiut ca se pote fara stres si sub 8%
    Attached Files
    Last edited by Octavian; 26 May 2012, 09:44.

    Comment


    • Intrebam ca exact 7,5% mi-a iesit si mie media la 16v in ultima perioada, dar cu vmed de 32 kmh, mers mixt, insa urban e enervant de aglomerat de cand cu lucrarile de prin tot orasu'. Paradoxal, asta iarna cre ca aveam vmed mai mare, mergeam mai incet extraurban, acum merg mai tare exatraurban, si media a scazut(a fost si intre 22kmh si 28 kmh).

      Comment


      • Da, 1.4 sau 1.6 nu prea sunt diferente in oras, totul tine de sensibilitatea piciorului si atitudinea soferului ))

        PS: Normal ca sunt lucrari de drumuri, se intampla o data la 4 ani ...

        Comment


        • al meu ia cam 6% afara si 8-9% oras

          Comment


          • Totul este din jocul de glezna
            Ca sa scoti un consum mic, trebuie sa apreciezi distanta care urmeaza sa o parcurgi, de exemplu traseul dintre doua semafoare. La plecarea de pe loc trebuie sa accelerezi mai tare, nu o accelerare lenta si progresiva. De preferat sa ajungi cat mai repede la viteza de "croaziera" 50km/h in oras. Prin repede sa nu se inteleaga accelerat la decuplare sau in cel mai sport mod posibil.
            Odata ce ai ajuns la viteza dorita, nu mai accelerezi, ci tii piciorul fix pe pedala pana in punctul in care te apropii de urmatorul semafor, moment in care iei piciorul de pe acceleratie fara sa apesi pedala de ambreiaj. O lasi sa curga in frana de motor pana in momentul in care chiar trebuie sa apesi ambreiajul. NU scoateti din viteza si s ao lasati sa curga pe acea distanta!
            Folositi frana de motor si cat mai putin pedala de frana. Nu recomand frana de motor prin schimbarea in treapta inferioara, in timp o sa se simta uzura la ambreiaj.
            Daca distanta ce urmeaza sa o parcurgi e mai scurta si nu este de treapta 4, aplici aceiasi procedura si mergi constant in treapta 3.

            Bine inteles ca aceasta metoda nu se poate aplica intotdeauna in traficul din oras, dar de cate ori se iveste ocazia, profitati de ea.
            Aceiasi procedura o puteti aplica si in afara orasului.
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • Sigur se consuma mai putina benzina prin ajungerea la viteza de "croaziera" mai rapid, decat prin accelerarea mai lenta?

              Comment


              • Originally posted by crististreulea View Post
                Totul este din jocul de glezna
                Ca sa scoti un consum mic, trebuie sa apreciezi distanta care urmeaza sa o parcurgi, de exemplu traseul dintre doua semafoare. La plecarea de pe loc trebuie sa accelerezi mai tare, nu o accelerare lenta si progresiva. De preferat sa ajungi cat mai repede la viteza de "croaziera" 50km/h in oras. Prin repede sa nu se inteleaga accelerat la decuplare sau in cel mai sport mod posibil.
                Odata ce ai ajuns la viteza dorita, nu mai accelerezi, ci tii piciorul fix pe pedala pana in punctul in care te apropii de urmatorul semafor, moment in care iei piciorul de pe acceleratie fara sa apesi pedala de ambreiaj. O lasi sa curga in frana de motor pana in momentul in care chiar trebuie sa apesi ambreiajul. NU scoateti din viteza si s ao lasati sa curga pe acea distanta!
                Folositi frana de motor si cat mai putin pedala de frana. Nu recomand frana de motor prin schimbarea in treapta inferioara, in timp o sa se simta uzura la ambreiaj.
                Daca distanta ce urmeaza sa o parcurgi e mai scurta si nu este de treapta 4, aplici aceiasi procedura si mergi constant in treapta 3.

                Bine inteles ca aceasta metoda nu se poate aplica intotdeauna in traficul din oras, dar de cate ori se iveste ocazia, profitati de ea.
                Aceiasi procedura o puteti aplica si in afara orasului.
                la faza cu semaforu nu era mai bine sa o scoti pe liber.adica stiu ca nu prea e legal dar asta inseamna economie.

                Comment


                • Tu chiar ai gandit ce-ai scris?

                  Comment


                  • Originally posted by andreyi View Post
                    Tu chiar ai gandit ce-ai scris?
                    ce era de gandit.nu ai cum in frana de motor sa scoti un consum mai mic decat in relanti

                    Comment


                    • Problema e ca in frana de motor de la aprox 55/h sa opresti la urmatorul semafor e cam enervare de soferi, ajungi la semafor asa cu 20-25 km/h...
                      Toate au niste limite.
                      Eu daca merg economic o tin asa la 55-60/h si pun frana cand mai am vreo 50-70 metri pana la semfor, ma pipi pe alea 100 grame economie prin frana de motor in oras.

                      PS: bianca, in frana de motor consumul e zero (nu mai da benzina).

                      Comment


                      • ba chiar in frana de motor consumul tinde spre 0 pe cand la relanti e un consum de 0.8l/h.

                        Eu asa fac cand e liber si nu am masini in spatele meu, incerc sa ajung cat mai tarziu la semafor incat sa se puna verde si sa plec direct cu treapta a 2-a.

                        Comment


                        • in feana de motor consumul este 0 ... altfel exista o problema la motoras pas cu pas sau trage aer fals pe undeva... cu ajutorul mersului acesta controlat cu frana de motor faci consumul minim
                          Last edited by cos_min_i; 4 June 2012, 11:16.

                          Comment


                          • Originally posted by biancamarius5 View Post
                            ce era de gandit.nu ai cum in frana de motor sa scoti un consum mai mic decat in relanti
                            Te-ai lamurit?

                            Comment


                            • ca sa fie si mai ok in frana de motor supapele de admisie sunt inchide, deci e 0 in frana de motor cum zice mai toata lumea

                              Comment


                              • Cum sunt supapele de admisie, inchise? "Stie" axa cu came sa nu mai actioneze asupra supapelor ?
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google