Va rog sa incetati cu off-topicul.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Partial sunt de acord cu dantis legat de diesel(costuri mai mari cu intretinerea), dar nu sunt de acord ca il face pe unul cu diesel! cel putin nu cu 4% la a lui!
dantis, data viitoare vino si tu cu un filmulet, incarca-l pe youtube si arata oamenilor dovada! Cu tot cu viteza medie, combustibil consumat, distanta parcursa, cum am facut eu aici! Eventual poate filmezi si la motor, cum am facut eu aici!
Si incearca sa nu dai cu presupusul daca nu ai mers cu Logan diesel!
Si nu va mai certati ca nu are nimeni rachete! Doar cei de la NASA! ))
Comment
-
Cand aveam 1.4, la 60-70/ora cu a 5 a iesea excelent, dar nu mi-am propus niciodata consumuri de cartea recordurilor.
Atentie celor care se straduiesc sa capteze atentia cu aceste mini-consumuri; aveti benzinare totusi, nu va straduiti sa le umpleti buzunarele celor din service.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Consum Tulcea-Murighiol + mici plimbari prin Camping si Mahmudia, 5%-100km,eu si 1 pasager.
Fordiesel nu spune ca ai condus 1.4 f. mult extern si consum mai mic de 6.7 nu ai scos si nu scadea deloc,doar daca ai mers full incarcat in tot timpul asta.
Un mic offtopic: Logan 1.4 incarcat 5 persoane + bagaje si Logan 1.5 dci(65cp) la fel: la drum lung benzinarul trage mai bine si lasa in urma 1.5, dar la deal se schimba situatia,dci-ul lasa in urma mpi,precizez din nou,amandoua incarcate full.
Comment
-
Originally posted by djcriss_0741 View PostConsum Tulcea-Murighiol + mici plimbari prin Camping si Mahmudia, 5%-100km,eu si 1 pasager.
Fordiesel nu spune ca ai condus 1.4 f. mult extern si consum mai mic de 6.7 nu ai scos si nu scadea deloc,doar daca ai mers full incarcat in tot timpul asta.
Un mic offtopic: Logan 1.4 incarcat 5 persoane + bagaje si Logan 1.5 dci(65cp) la fel: la drum lung benzinarul trage mai bine si lasa in urma 1.5, dar la deal se schimba situatia,dci-ul lasa in urma mpi,precizez din nou,amandoua incarcate full.
Comment
-
Originally posted by madi View PostSi tot cu scuzele de rigoare pentru of topic , dar in situiatiile mentionate de voi se duce dracu consumul de 4% al benzinarului.
Comment
-
Originally posted by dantis View PostSunt de acord cu djcriss_0741, care e sincer si conduce frecvent logan 1.4 mpi, deci stie ce vorbeste. As ruga moderatorii sa-mi de-a voie, cu scuzele de rigoare, sa subliniez faptul ca in legatura cu offtopic-ul mentionat de djcriss_0741, sunt complet de acord cu el, adaugand faptul ca si in cazul loganul 1.5 dci (70 CP), situatia e cam la fel: Logan 1.4 incarcat 5 persoane + bagaje si Logan 1.5 dci ( 70 CP) incarcat 5 persoane + bagaje: la drum lung benzinarul trage mai bine si lasa in urma 1.5 (eu cu 1.4 aveam cativa metri in fata loganului cu 1.5 la drum intins - ses), dar sunt de acord ca la deal se schimba situatia, dci-ul lasa in urma mpi, precizez din nou, amandoua incarcate full.
Comment
-
Cat timp am mers cu fostul loganel (aproape 60.000 km), am reusit sa scot o singura data 4.1, si asta mers la aspiratie in spatele unui Tir, cu 75-80 km/h.
Altfel, mai jos de 4.5 nu am reusit niciodata, si a fost un chin.
Va mai rog o data sa incetati cu diesel vs benzina, ca nu se ajunge la nimic constructiv.
Comment
-
consum Targoviste -Craiova.
Comment
-
Aproximativ acceasi performanta (5,4 % pe 1.003 km) am obtinut-o si eu vara trecuta cu un Siret-Otopeni si retur. Secretul e pastrarea cat mai mult timp a unei viteze constante, ideal sub 100km/h. E posibil numai la un trafic lejer, noaptea. http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=4398
Comment
-
Autostrada A1 - Sos. Centura Bucuresti - Autostrada A2 (140-160km/h la dus, apoi legal sau putin peste limita legala pana la totalul parcurs, indicat de CB)- Constanta - luat la rand toate statiunile, zilnic, de la Navodari pana la Vama Veche si retur. Opriri dese, mers prin Constanta - mers inapoi pana pe Autostrada A1. Folosit AC in 99% din timp, masina cu 2 persoane sau 4, bagaj normal.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment