Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va rog sa incetati cu off-topicul.

    Comment


    • Partial sunt de acord cu dantis legat de diesel(costuri mai mari cu intretinerea), dar nu sunt de acord ca il face pe unul cu diesel! cel putin nu cu 4% la a lui!

      dantis, data viitoare vino si tu cu un filmulet, incarca-l pe youtube si arata oamenilor dovada! Cu tot cu viteza medie, combustibil consumat, distanta parcursa, cum am facut eu aici! Eventual poate filmezi si la motor, cum am facut eu aici!

      Si incearca sa nu dai cu presupusul daca nu ai mers cu Logan diesel!

      Si nu va mai certati ca nu are nimeni rachete! Doar cei de la NASA! ))

      Comment


      • Pai ce rachete, ca s-a mers la viteza de caruta in treapta a 5-a.
        Trebuie sa ai a dracului de mult timp la dispozitie pentru un drum, ca sa o tii in 60-70/h in a 5-a. Poate doar asa faci un 4%. Pleci tanar si ajungi batran la destinatie.

        Comment


        • La ce viteza constanta scoate cel mai mic consum 1,4 asta ?

          Comment


          • Cand aveam 1.4, la 60-70/ora cu a 5 a iesea excelent, dar nu mi-am propus niciodata consumuri de cartea recordurilor.
            Atentie celor care se straduiesc sa capteze atentia cu aceste mini-consumuri; aveti benzinare totusi, nu va straduiti sa le umpleti buzunarele celor din service.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Consum Tulcea-Murighiol + mici plimbari prin Camping si Mahmudia, 5%-100km,eu si 1 pasager.
              Fordiesel nu spune ca ai condus 1.4 f. mult extern si consum mai mic de 6.7 nu ai scos si nu scadea deloc,doar daca ai mers full incarcat in tot timpul asta.
              Un mic offtopic: Logan 1.4 incarcat 5 persoane + bagaje si Logan 1.5 dci(65cp) la fel: la drum lung benzinarul trage mai bine si lasa in urma 1.5, dar la deal se schimba situatia,dci-ul lasa in urma mpi,precizez din nou,amandoua incarcate full.

              Comment


              • Originally posted by djcriss_0741 View Post
                Consum Tulcea-Murighiol + mici plimbari prin Camping si Mahmudia, 5%-100km,eu si 1 pasager.
                Fordiesel nu spune ca ai condus 1.4 f. mult extern si consum mai mic de 6.7 nu ai scos si nu scadea deloc,doar daca ai mers full incarcat in tot timpul asta.
                Un mic offtopic: Logan 1.4 incarcat 5 persoane + bagaje si Logan 1.5 dci(65cp) la fel: la drum lung benzinarul trage mai bine si lasa in urma 1.5, dar la deal se schimba situatia,dci-ul lasa in urma mpi,precizez din nou,amandoua incarcate full.
                Sunt de acord cu djcriss_0741, care e sincer si conduce frecvent logan 1.4 mpi, deci stie ce vorbeste. As ruga moderatorii sa-mi de-a voie, cu scuzele de rigoare, sa subliniez faptul ca in legatura cu offtopic-ul mentionat de djcriss_0741, sunt complet de acord cu el, adaugand faptul ca si in cazul loganul 1.5 dci (70 CP), situatia e cam la fel: Logan 1.4 incarcat 5 persoane + bagaje si Logan 1.5 dci ( 70 CP) incarcat 5 persoane + bagaje: la drum lung benzinarul trage mai bine si lasa in urma 1.5 (eu cu 1.4 aveam cativa metri in fata loganului cu 1.5 la drum intins - ses), dar sunt de acord ca la deal se schimba situatia, dci-ul lasa in urma mpi, precizez din nou, amandoua incarcate full.

                Comment


                • Si tot cu scuzele de rigoare pentru of topic , dar in situiatiile mentionate de voi se duce dracu consumul de 4% al benzinarului.

                  Comment


                  • Originally posted by madi View Post
                    Si tot cu scuzele de rigoare pentru of topic , dar in situiatiile mentionate de voi se duce dracu consumul de 4% al benzinarului.
                    Pai cam ai dreptate. Normal ca nu se mai pune problema de consum la ambele motorizari, cand e vorba de intrecere intre cele doua...

                    Comment


                    • Originally posted by dantis View Post
                      Sunt de acord cu djcriss_0741, care e sincer si conduce frecvent logan 1.4 mpi, deci stie ce vorbeste. As ruga moderatorii sa-mi de-a voie, cu scuzele de rigoare, sa subliniez faptul ca in legatura cu offtopic-ul mentionat de djcriss_0741, sunt complet de acord cu el, adaugand faptul ca si in cazul loganul 1.5 dci (70 CP), situatia e cam la fel: Logan 1.4 incarcat 5 persoane + bagaje si Logan 1.5 dci ( 70 CP) incarcat 5 persoane + bagaje: la drum lung benzinarul trage mai bine si lasa in urma 1.5 (eu cu 1.4 aveam cativa metri in fata loganului cu 1.5 la drum intins - ses), dar sunt de acord ca la deal se schimba situatia, dci-ul lasa in urma mpi, precizez din nou, amandoua incarcate full.
                      Ori nu esti atent, ori nu citesti, a zis mai sus Cezar sa se termine cu offtopicul si cu teoremele tale nedemonstrabile( 1.5dci incarcat e la fel ca 1.4 mpi incarcat, am zis!), si revino la consumuri(poze cu CB, date, trasee). Capisci?

                      Comment


                      • Originally posted by crull View Post
                        La ce viteza constanta scoate cel mai mic consum 1,4 asta ?
                        La turatie de aprox 2200 rpm tr IV sau V.

                        Comment


                        • Cat timp am mers cu fostul loganel (aproape 60.000 km), am reusit sa scot o singura data 4.1, si asta mers la aspiratie in spatele unui Tir, cu 75-80 km/h.
                          Altfel, mai jos de 4.5 nu am reusit niciodata, si a fost un chin.

                          Va mai rog o data sa incetati cu diesel vs benzina, ca nu se ajunge la nimic constructiv.

                          Comment


                          • Aproximativ acceasi performanta (5,4 % pe 1.003 km) am obtinut-o si eu vara trecuta cu un Siret-Otopeni si retur. Secretul e pastrarea cat mai mult timp a unei viteze constante, ideal sub 100km/h. E posibil numai la un trafic lejer, noaptea. http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=4398

                            Comment


                            • Autostrada A1 - Sos. Centura Bucuresti - Autostrada A2 (140-160km/h la dus, apoi legal sau putin peste limita legala pana la totalul parcurs, indicat de CB)- Constanta - luat la rand toate statiunile, zilnic, de la Navodari pana la Vama Veche si retur. Opriri dese, mers prin Constanta - mers inapoi pana pe Autostrada A1. Folosit AC in 99% din timp, masina cu 2 persoane sau 4, bagaj normal.
                              Attached Files
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google