Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei pe la Distributie

    Originally posted by temicoxxl View Post
    ........
    sa revenim la oaia mea neagra (laureatul plus cumparat pe 4.02.08) care acum are 5500km. a venit un var de al meu care are acelasi model (alta culoare) luat in ian 2007 (aprox.15000km) si imi zice o chestie: la golanu' lui ii da ulei pe langa un simering de la distributie (nu ma pricep la mecanica) . asta e amplasat in stanga (stai in fata capotei deschise, intre caroserie si motor deasupra curelei de distributie sunt doua capete de suruburi acolo unu mai mare si unu mai mic , puneti degetul acolo si va murdariti de ulei) si a intrebat pe unii de la service dacia si zice ca loganurile fabricate dupa o anumita data au toate problema asta. a verificat si la alte cunostinte cu loganuri (chiar si unu cu MCV) si intr-adevar la toti pica ulei pe la acel simering. ieri m-am uitat cu el si la al meu si surpriza chiar avea dreptate a pus degetul acolo si l-a scos patat de ulei. mi-a zis tot varu' asta al meu ca incercat treaba asta la cineva de la el care are logan din primele serii (2005) si in locul ala e nu e nici urma de ulei. se zice ca e problema cunoscuta de dacia si dealerii lor dar nu o fac publica ca sa nu isi faca anti reclama. de schimbat schimba acel simering dar numai daca le sesizezi tu treaba asta. daca nu stii si nu le zici te duci la revizie si nici nu iti zic nimic. chiar va rog sa verificati si voi. nu stiu daca e valabil si la diesel. sper ca ati inteles unde trebuie sa cautati si va rog sa scrieti mesaje si sa spuneti ce ati gasit. Eu cred ca e o problema chiar daca nu sunt specialist in mecanica.
    Aceeiasi problema am avut si eu la numai 1900 km , atunci m-am uitat defapt dupa ce am citit si eu pe forum , problema se rezolva in service pe garantie , o bila mare neagra pt. Dacia dar asta este banii i-am dat ....
    Pentru mai multe informatii in legatura cu acest subiect gasesti AICI
    sigpic

    Comment


    • Cine are consum instant rog sa verifice si pt mine(si alti interesati) consumul la 70, 80, 90, 100, 110 si 120 in tr. 5 si eventual cu un pasager sau mai multi.
      merci anticipat

      Comment


      • Pai consumul ala din carte nu va iesi never ever
        Si asta nu e numai cazul Dacia Logan, e ceva general.
        Cum spunea cineva, consumul ala e facut in conditii ideale, fara vant (mai ales fara vant!), grad de inclinatie si alte cele. Ei (costructoru') iti pot demostra oricand ca in ANUMITE conditii, care nu au nici o legatura cu traficul de pe sosele, iese un 5,5% la drum lung.

        PS: mie mi-a iesit in cele mai bune conditii 5,8 %.

        Comment


        • Voi vorbiti serios faza aia cu uleiul la semering, nu cred ca se joaca Dacia chiar asa daca au sesizat problema ma gandesc ca au remediat-o, eu vreau sa imi iau in saptamanile astea un logan kiss 1.4 si imi fac griji

          Comment


          • Au remediat-o (sper), au fost cateva loturi scoase asa.

            Comment


            • Vlad 90 nu-ti fa probleme... si ia-ti un motor de 1.6 16v nu te chinui cu 1.4 consumu nu e mare diferenta si la motor nu exista probleme...

              Comment


              • Hmh . si eu vreau 16v
                am zis .. in urm 2 ani mai iau o masina
                va fii ori golan sau sandero ori un bmw .. second bineinteles
                @ consum .. sunt multumit .. daca il tin in forja mai mult timp parca nu consuma mult daca ma duc pe distante scurte sau liniute si dealea parca papa ceva
                mers linistit scot si consum de 5.5 la drum lung
                Its just a car ...

                Comment


                • Eu nu am bani decat de kiss 1.4 si acestia cu efort considerabil, dar avand in vedere ca o sa fiu incepator in ale sofatului cred ca e suficient.

                  Comment


                  • Vlad tot kiss 1.4 am si eu.Daca ai grija cu masina,sa-i faci rodaju cum trebuie,sa sa nu iei toate gropile din drumuri te va tine foarte mult,la fel ca orice alta masina noua de altfel.Trage multumitor motorul de 1.4 stock chiar si cu 6 persoane + bagaje(testat) dar asta la drum intins fara urcusuri prea multe, undeva la urcarea unei pante se simte intradevar nevoia unui cuplu ceva mai mare si de aceea trebuie turata intre 3000-4000 rpm,chiar si atunci se descurca si nu te lasa.Numai bine.

                    Comment


                    • Originally posted by VLAD90 View Post
                      Eu nu am bani decat de kiss 1.4 si acestia cu efort considerabil, dar avand in vedere ca o sa fiu incepator in ale sofatului cred ca e suficient.
                      sincer iti zic mai asteapta mai strange ceva banuti si ia un 1.6 MPI sau diesel 15 dci 85 cp .. oricum daca vei lua diesel iti permiti si 1.6 16v
                      eu zic sa mai astepti pt ca cu timpu vei simti nevoia .. am zis si eu asa la inceput .. defapt sunt incepator dar de multe ori ai nevoie de ceva forta ..
                      nu te grabi
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • Nu mai pot sa astept deoarece trebuie neaparat sa schimb masina fiindca am o dacia 1310 din 1989 care papa bani frumosi aproape cat e rata la una noua pe luna si vreau sa profit de programul Rabla care incepe acum la sfarsitul acestei sapatamani.

                        Comment


                        • Sincer dc stau sa ma gandesc mai bine poti opta pt un 1.6 la care dai o diferenta parca doar de vreo 200-300 euro...

                          Comment


                          • Stiu ca e mai puternic cel de 1,6 dar si consumul e mai mare si imi e suficient cel de 1,4

                            Comment


                            • Asta e topic de consum 1.4 nu de sfaturi achizitionare.

                              Comment


                              • Asa e .. facem offtopic
                                NU e mare diferenta de consum deci se merita 1.6
                                Its just a car ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google