la mine de cand a venit frigul imi mai sare si de 11.5. azi a fost mai cald si a stat in 9.6. am o intrebare mai ales pt tine octavian ca vad ca esti activ pe aici si priceput. daca am cauciucuri de iarna 195\65\15 (adica mai late) consuma mai mult? si inca ceva: cb la cat timp se reseteaza singur sau cand sa il resetez eu sa am un consum real. am masina sh si nu am cartea . mersi.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Cand vrei sa resetezi apasa pe butonul de la CB si apoi apasa lung pe cel de resetare de la kilometrajul din bord. Eu fac treaba asta de cate ori fac plinul si am tot timpul consumul la zi. Nu sunt magnat daca fac plinul ci doar evit asa sa am alte probleme cand merg cu rezervorul gol la limita. In definitiv consumul tot ala este. Cauciucurile nu sunt neaparat mai late dar sigur sunt mai inalte asa ca atentie la viteza reala, chiar daca te-ai invatat cu faptul ca Loganul arata mai mult decat in realitate (si bine face).
Comment
-
De când cu gerul, zăpada şi ambuteiajele, 10,8 l/100 pe cotidianul traseu de 11 km.
Îmi amintesc că iarna trecută, când culbutorii erau dereglaţi şi aveam continuu 2 linii la temperatură, ajungeam pe acelaşi traseu chiar şi la 12,8.sigpic
Comment
-
Ioi, pe axa cu came, omule ! Nu întreba acum unde e axa cu came, te rog ! Ideea ce trebuie să o reții este că se pot regla cu oareșce îndemânare și grijă de către oricine are ceva cunoștințe elementare și înclinații inginerești. Este un topic inițiat de URS pe această temă, la care am făcut și eu ceva precizări/adnotări, ți-l recomand.Last edited by ibuzescu; 20 December 2012, 21:59.sigpic
Comment
-
Fac si eu o precizare si apoi revenim la subiectul thread-ului. Asta asa, ca sa nu plece lumea nelamurita.
La motoarele de generatie veche, axa cu came era in blocul motor, iar supapele erau actionate prin niste tije care actionau o parghie aflata in chiulasa, parghie care actiona supapele. La cele actuale axa cu came se gaseste in chiulasa, iar supapele sunt actionate direct de catre dumneaei.
Gata! Deci, cat va mai consuma masina?Last edited by vitriol; 20 December 2012, 22:50.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Vad ca a crescut nitel consumul odata cu venirea frigului, adica de la 8 la 8,5 in oras. Dar, fara suparare, am pus cartonul stramosesc pe radiator. Altfel nu se ridica temperatura la 4 linii nici moarta. Se pune foarte usor daca scoti surubul care tine rezervorul de lichid al servofranei si il agati cu doua carlige de sarma izolata care sa nu deformeze aripioarele.
Scuze, am formulat aiurea. Agati cartonul, nu surubul.
Comment
-
Mirarea este un pas in calea cunoasterii. Pot sa explic si cum: nu merg la orele de varf, cunosc foarte bine traseele dupa atatia ani, mi-a trecut demult fumul demarajului din cap si imi fac un titlu de glorie din consumul redus. Stau la dispozitie cu mare placere si pentru alte miraturi. As aprecia daca invataturile directe si eventualele critici mi-ar fi adresate pe alta cale, tot la acelasi ID ca si aici, pentru a nu plictisi pe ceilalti cu puseurile noastre de personalitate.
Comment
-
http://m.youtube.com/#/watch?v=hNUSQiXYPuE
Consum intant. Eram singur in masina, cauciucuri de iarna si aproximativ -2 grade afara. Ca sa inteleaga si cei cu 1.2 ca orice motorizare de pe logan daca vei merge cu 70 km/h ai consum sub 5.
Comment
Comment