Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La 1.2 , la 130 km/h real, consum aratat de computer 8% greutate aprox 200 kg.
    9% la 1.4 e mult.

    Comment


    • 9% iese dupa 140/h ca stai mai mult cu acceleratia in podea sa mentii viteza, sau cu vant enervant din fata/lateral fata.
      Pana in 140/h (masina goala) se tine undeva la ~8%

      Comment


      • Atentie, urmeaza o postare lunga.

        Focsani-Bacau-Focsani, aprox 270 km mi-a dat un consum mediu de 7.1%.
        Consumul s-a calculat dupa trucul care iti arata cati litri mai ai in rezervor, n-am idee cat de precis este dar asta e, lucrezi cu ce poti.

        La dus am luat-o Focsani-Adjud-Bacau, mers cu 115-120km/h in exterior (am atins odata si 140km/h dar cred ca e irelevat avand in vedere ca dupa ce l-am atins am bagat a 5-a si am redus la 120 de unde am mers constant). In localitati cam cu 55-60km/h constant in a 3-a.
        Vitezele schimbate la 4000-5500 semi-talpa si talpa (mai mult talpa), in special a 3-a si a 4-a (de la 60 ma duceam cu a 3-a pana la 100 sau 120, cum aveam chef mai mult, iar de la 100 la 120 in a 4-a apoi a 5-a constant 120km/h). Reteta valabila si in cazul in care mai reduceam viteza din cauza traficului (tiruri, masini pe contrasens), retrogradat in a 3-a daca aveam in jur de 60-80 sau a 4-a la 100 si ma duceam la fel pana la 120 unde bagam a 5-a.
        In Bacau am mers cam 10-15 km, viteze schimbate cam la 2500-3000.

        Bacau-Onesti-Adjud, drum national, 55-60km/h in sate (si la cate sate au fost de la Bacau la Onesti, ziceai ca nu se mai termina) si 100-110 km/h in afara (pe unde s-a putut) schimbate intre 3500-4500 cu semi-talpa spre talpa. Am avut putin de urcat, a 2-a si a 3-a turate cam pe la 4000 apoi lasate in frana de motor.
        De la Bacau la Onesti cred ca am avut si vant din fata iar de la Onesti la Adjud din lateral.

        Adjud-Focsani, aceeasi reteta ca la Focsani-Bacau doar ca in ultimii 5-10 km n-am mai dat a 5-a si am mers cu a 4-a la 120km/h. Am prins si accidentul cu camionul rasturnat.

        Incarcatura: 3 pers + 70% portbagaj plin (gratar, un sac de lemne adunate dintr-o padure intre Bacau si Onesti, carne pt gratar, 3 scaunele etc.)
        Ac n-am dar am folosit oricum treapta 2, nu stiu daca afecteaza cu cv consumul.
        Benzina: Petrom 95 de 5,57 lei.
        Inca cv, la mn talpa inseamna acceleratia calcata intre 75% si 100%. Si am dat-o unde am putut nu tot timpul.

        In concluzie, cum vi se pare consumul? Mare, mic, normal?
        Last edited by alexadru; 1 May 2013, 22:09.

        Comment


        • eu nu inteleg din ce cauza vrei sa consumi aiurea conbustibil? In localitati atat timp cat mergi cu viteza constant si nu iti trebuie demaraj, la 50-60 km/h merge perfect treapta a 4-a si chiar a 5-a (la 60 km/h) unde castigi consum. Alta intrebare e din ce cauza schimbi la 4000-5000 cand accelerezi? Crezi ca te ajuta cu ceva daca faci de la 80-120 20 secunde sau ca faci 30?

          Pentru turatia pe care o folosesti este ok consumul doar ca pentru o intarziere de 5 minute ai putea scadea consumul cu jumatate de litru si nu ar mai urla motorul ala si te-ai intelege mai usor in masina.

          Comment


          • alexadru: fara suparare, sper sa n-o iei in nume de rau, e doar parerea mea: stilul tau de mers e ca un fel de 2 feluri, adica nici nu-i dai talpa cu adevarat, dar mergi foarte turat si scoti un consum mare. Deci mergi normal dar ai consum ca si cum ai merge tare.
            Sa mergi in treapta 3-a cu 55-60 km/h in mod constant mi se pare crima si pedeapsa, arzi gazul degeaba .

            Comment


            • Logan 1.4, la viteza de 60-100 km/h mie îmi ia 5.3, sau cel puțin așa arată CB-ul...Și în oraș dacă merg cu 50 în treapta a 4 ia 5.5, iar la 60 treapta a 5-a 5.3!
              Mă aștept la critici întrucât nu depășesc niciodată 100 km/h întrucât nu am nevoie de mai mult, altfel mi-aș cumpăra avion(dacă aș avea cu ce, poate), dar asta nu ar fi o problemă!
              Ăsta e consumul sau îmi arată mie aiurea?

              Comment


              • Daca mergi cu 50-60 in localitati si 100 km/h in afara nu-ti arata aiurea, cam asta e consumul la regimul asta de mers. Si consumurile din tr 5-a sunt ok, pe drum drept la 60 km/h constant pe consumul instant afiseaza sub 5 deobicei.

                Comment


                • Revin cu intrebarea daca a mai observat cineva ca pe A2 se consuma aiurea de mult in comparatie cu variantele vechi. Pe langa frecatura deal/vale, parca mergi cu bicicleta, cand vantul bate tot din fata indiferent de traseu. Bucuresti-Constanta-Bucuresti 6l/100 fix, cu 2 persoane si bagaj decent. 200 km ametiti pe litoral, tot 6l/100. Pe consumul instant se vede clar diferenta mare intre autostrada si celelalte drumuri (care au si ceva copaci sau alte obstacole in calea vantului). Oricum, mergand la consum minim si cu acceleratia fixata la portiunile lungi, mi-a iesit un onorabil 5,9 la intrarea din nou in Bucuresti. Bineinteles ca trecerea de la 6,0 la 5,9 s-a facut in oras, nu pe autostrada.

                  Comment


                  • cum poti merge cu 60 / h in treapata 5 ???
                    consumul meu este de 10 %
                    la 5000 de ture iti consuma 15 %
                    asa ca ,probat cu 45 l fac 450 km in oras ,afara intre 400 - 600 km , depinde de drum si viteza daca mergi o ora cu 160 /h sa vezi atunci consum . eu am probat bucuresti constanta bucuresti , nu a ajuns un plin

                    Comment


                    • De mers, merge cu 60 in a cincea dar fara nicio accelerare, fara vant, fara greutate. Asa ca mai bine nu. Nu-i cam mare viteza de croaziera pentru Logan ce ii ceri pe Bucuresti - Constanta - Bucuresti? Intreb si eu ca omul care a vazut multe masini facute zob si morti imprastiati pe sosea. Odata cu varsta, mi-am mutat interesul de la viteza la consum minim. Si imi iese bine.

                      Comment


                      • o singura data am facut treaba aia cu 160 .de la intrarea pe autostrada dispre constanta pana la Lehliu nu am scazut sub 160 , max a fost 175 .am vrut sa fac un test , ca sa zic asa . in rest nu merg constant asa, in jur de 130 .pe autostrada ( respect legea )
                        si bineinteles se resimte si la consum.
                        si cu treapta a5 a , de la 80 in sus .
                        vreau sa zic ca pe o ploaie marunta mergeam cu 120 si ma depasit unul cu TIRul (pe Pitesti - bucuresti)

                        Comment


                        • Craiova-Filiasi-Rovinari-Tg-Jiu, mers preponderent cu 90-100 km/h, 3 persoane + 40-50 kg bagaj, benzina de 95 MOL+OMV.
                          Valorile rezultate au fost asa: 101 km parcursi, 83.1 km/h media de viteza, 5.5 l consumati si o medie de 5.3l/100km. Scuzati claritatea pozelor, au fost facute pe o portiune mai denivelata.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Inca o data avem dovada ca loganu' de 1.4 e "masina de forja"!

                            Mers exclusiv in oras (Bucuresti), in zilele astea de Paste cand a fost liber orasu' de zici ca era bombardat.
                            Prima situatie:
                            mers in amiaza mare cu nevasta si kinderu' + AC permanent pe tot parcursu' traseului + niste bagaje in portbagaj (max. 25kg), deci mers in stil "batranesc", cu schimbat pana in 3000rpm (intre 2800rpm si 3000rpm - nu schimb niciodata sub 2500rpm, decat din tr. 1 in 2, mai ales cu AC pornit) - consum de 9% - cca. 15km

                            Situatia doi:
                            mers solo, seara tarziu, fara AC, aproximativ la fel de lejer in oras, de data asta stil "vioi" cu urcat in ture pana la 5500 - 5800rpm (ocazional, dar destul de des) - consum de 7 juma / suta de km - cca. 25km

                            Concluzii: mi se pare cam mare diferenta de 1 litu juma / suta de km, in conditiile in care stim cu totii ca loganu' baga botu' bine la benzina daca te dai la el...chiar daca pe timpul zilei am folosit AC si aveam greutate suplimentara. Poate ca mai conteaza intr-o oarecare masura si temp. exterioara, unde pe timpul zilei am avut pe la 29-30gr la umbra si seara am avut cca. 20gr., temp cam optima dealtfel ptr. motor. Nu ma intrebati de viteza medie ptr. deplasarile astea ptr. ca nu m-am uitat, conditiile de trafic au fost asemanatoare, d.p.d.v. al aglomeratiei si al semafoarelor prinse pe verde, deci mi s-a parut irelevanta. Benzina folosita: maxx 100 de la omv.
                            Ce parere aveti?
                            Last edited by Kojak; 7 May 2013, 01:02.

                            Comment


                            • Sa incerci si un Rompetrol EFIX de 95 si sa faci comparatia de consum pe minim 500km in oras.

                              Atentie: daca pui un plin de EFIX de 95 peste ceva ramasite de altceva in rezervor (dupa amestecare sa predomine efix-ul) vei observa instant ca urca mai usor in ture si vei fi tentat sa calci acceleratia mai tare. :P

                              Hint: motoarelor euro 3 si mai mici ca norma le place benzina cu mai mult sulf.
                              Omv/Petrom au in benzina 5ppm de sulf (info de pe site-ul petrom). In schimb benzinele de Rompetrol au 10 ppm de sulf (info inscrisa pe pompa).

                              Comment


                              • Am inteles ce zici tu, da' nu pot sa pun benzina cu CO95.
                                Din cauza remaparii, am detonatii, deci imi trebuie de min. 98. Deci 98, 99, 99+, 100 sau 101 (parca Alto avea de-asta, tot de Rompetrol apartin, daca nu ma insel). Io pana acu' am bagat doar de 100 de la OMV (ocazional si Alto 101, pe A2), cel putin de la remapare incoa'.
                                Astia de la Rompetrol au si sortimente cu CO>95 si cu acelesi continut marit de sulf? Ce primesc in schimb, consum mai mic la un mers mai "molcom"?
                                Care ar fi diferentele?
                                Last edited by Kojak; 7 May 2013, 11:02.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google