Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dumneavoastra aveti si resoftare facuta, corect ? Oricum bun consum la stilul de mers

    Comment


    • Consum la masina iubitei, logan din 2005 cu 263 000km, cu 10l de benzina, intr-un oras nu tocmai agitat: Petrosani. Mentionez: nu am mers subturat, am schimbat cam intre 2500 si 3000 mai putin la 3000 ca patineaza ambreiajul ca la balamuc si trebuie accelerari usoare si pana ajungea la 3000 ma plictiseam.

      DSC00134.jpg DSC00135.jpg DSC00136.jpg DSC00137.jpg DSC00138.jpg

      Comment


      • Eu am facut inainte de accident un drum Bucuresti - Roman si inapoi, iar consumul a fost la 6.2 Am mers in general cu 90, treapta a 5-a, cam 2200 de turatii.
        O fi bine, o fi rau?
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • E un consum cat se poate de normal si de real, numa' ca la 90 km/h nu ai 2200rpm, ci 2500rpm.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Cred ca m-am uitat eu stramb, ca am vazut 2200 de turatii. Nu te contrazic. Ori am vazut stramb, ori e o problema
            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

            Comment


            • o fi si eroarea aia de vitezometru...

              Comment


              • Ce legatura are eroare de vitezometru cu turatiile ? iti spun eu nu are nici o legatura.(nu cred ca @Marvis a mers cu gps-ul in fata si ne-a spus nou viteza de pe gps) La 90km/h pe ceas, ai fix 2500 rpm la logan 1.4 stock, fara resoftare.
                Pentru Marvis, cred ca nu ai vazut bine, nu are ce problema sa fie, atata timp cat acele din bord sunt calibrate bine ( adica atunci cand intrii in diagnoza, acul de la turatii merge din 1000 in 1000, iar cel de la km/h merge 50-90-130-170). Iar despre consum, daca nu depasesti 90km/h, nu e masina incarcata si nu pornesti ac-u, si ai presiunea in roti corecta, filtru de aer curat, si mergi constat cu 90 cred ca, adica sigur se poate sub 6. Consumul nu este influentat doar de viteza de deplasare. Corect ?
                Last edited by Toorop; 17 April 2014, 16:39. Reason: Completare post

                Comment


                • Mi-ați șters postarea în care doream să aflu și eu ce înseamnă până "la refuz"... E vreo problemă dacă cer să se specifice asta? Mi se pare că chiar moderatorii ar trebui s-o facă.
                  Nu-i nimic, între timp aflu de calibrări vitezometre și altele.
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian View Post
                    am gasit pe drum o Fiesta dizal, un AstraG 1.4, o Octavia dizal care au avut chef sa imi dovedeasca ca au masini mai potente (si eu am avut chef sa le arat contrariul).
                    Chiar e nevoie de explicatii?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Originally posted by ursamajor View Post
                      Mi-ați șters postarea în care doream să aflu și eu ce înseamnă până "la refuz"... E vreo problemă dacă cer să se specifice asta? Mi se pare că chiar moderatorii ar trebui s-o facă.
                      Nu-i nimic, între timp aflu de calibrări vitezometre și altele.
                      Domnule, aveti PM, nu mai fiti suparat degeaba, cat traim tot aflam si invatam

                      Si ca sa revenim la subiectul threadului, un consum de a lu` tata, la masina lui : logan ph2 2009 Laureate cu motor tanar.
                      Oricum mie mi se pare destul de mult, dar el cica merge la consum ... schimband pana in 2000 sau la 2000, si accelereaza la podea cu a 5-a pe la 60, mai sta si cu motorul pornit asa degeaba, cand asteapta pe cineva ... de aici si media de viteza mica pe langa ce am obtinut eu mai sus. Stiu ca 8.3 nu e extrem de mare pentru consum urban al loganului 1.4, dar se poate mai bine data fiind zona in care stau. Nu am pretentia nici la 6.4 dar macar un 7.5.

                      2014-04-15 15.27.08.jpg 2014-04-15 15.27.21.jpg 2014-04-15 15.27.35.jpg 2014-04-15 15.27.48.jpg 2014-04-15 15.27.56.jpg

                      Comment


                      • Originally posted by vitriol View Post
                        Chiar e nevoie de explicatii?
                        Este, fiindcă "la refuz" Dacia asta nu consumă doar 8,5%.
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • La drum intins mai mult de ~9% n-am sarit niciodata. Ia in seama si localitatile unde am mers usor 50-70/h.
                          Oricum am ramas si eu impresionat de consum.
                          Restu de urban nu i-am dat in goarna pt ca trebuia sa-mi ajunga benzina sa merg la lucru pt o sapt si ceva, sa compensez intr-un fel talpa de extraurban (in AR se poate).

                          La refuz poate nu m-am exprimat bine, pt mine inseamna limita (care eu mi-o stabilesc, fiecare si-o stabileste cum stie mai bine) unde merg in siguranta, fara scarturi prin curbe, fara depasiri tampite, etc, mers doar tare, toate urcarile AR-TM-retur (pt cine stie) luate cu 120-140/h.

                          Poti sa scoti si 20% (am avut si atat) daca esti pe un circuit unde o tii numai in 4000-6000 rpm

                          Originally posted by vitriol View Post
                          Chiar e nevoie de explicatii?
                          Las' ca nu ne amendeaza politia aici.
                          Sau am nimerit intr-o gramada de ingerasi
                          Last edited by Octavian; 17 April 2014, 19:31. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Consumul difera enorm de la masina la masina. Va dau exemplul masinii mele vs masinii pretenei mele. Am condus ambele masini de nenumarate ori si remapate si stoc si al meu ph1, 1.4 preferance (fara ac, doar servo) consuma cu cel putin 0.7L /100 km mai putin in aceleasi conditii. Cealalta este ph2 1.4 cu ac, abs, servo, airbag in scaune. Masina merge foarte putin, are in 4 ani 30 000km dar are toate reviziile facute la timp si schimbat tot ce trebuie.
                            Sa nu mai zic ca este o diferenta enorma si de putere de accelerare intre cele 2. Vara cu AC-ul pornit si mers constant la 100 km/h consumul este peste 7.5 L/100. Sa nu mai zic ca daca eram primul la semafor si voiam sa merg in rand cu ceilalti trebuia sa schimb undeva la 4500 si sa apas destul de mult pedala de acceleratie.

                            Acum o luna am facut un drum pana la tara cu masina ei, un drum facut de zeci de ori cu masina mea. Am mers in limita legala 60 in localitati si 90-100 in afara localitatilor la final am avut consum de 6.8l/100. La masina mea cu greu cred ca sarea de 6l/100.

                            La 90 km/h pe consum instant am 5l/100 pe cand cealalta masina are 6l/100.

                            @toorop chiar daca se face remapare nu se schimba turatia motorului. Turatia este data de cutia de viteza. Nu de softuri sau alte chestii.
                            Last edited by o8MeLC; 17 April 2014, 23:45.

                            Comment


                            • Si care ar fi explicatia ? Intreb pentru ca am avut un 1.4 mpi PH1 remapat care consuma mai putin decat alte 1.4mpi-uri si acum am un 1.6_16v care consuma ceva mai mult decat alte 16v-uri(in special extraurban).
                              Last edited by andreyi; 18 April 2014, 07:41.

                              Comment


                              • Vai, dar masina aia are o problema, la stilul de mers amintit cum ai spus si tu trebuia sa sara cu greu de 6, poate buji, filtru de aer, ori aer fals pe la clapeta sau nu stiu ... mai conteaza si media de viteza ... de exemplu, daca mergi constant cu 90 la si ai o medie de viteza de 80hm/h si un consum de 6 sa zicem, iar in alt caz mergi constant cu 90 dar mai prinzi coloane si sau lucrari pe drumui si mergi doar unde poti constant cu 90 atunci o sa ai o medie de viteza mai mica si atunci un consum mai mare. Altfel nu stiu ... incarcatura mare .. nu se pune problema pentru ca la fel era cand mergeai si cu a ta, de a/c nici pomeneala data fiind vremea de acum o luna.
                                Si o intrebare off, cum de are ph2 consum instant ? I-a fost schimbata placa de bord cu una de ph1 ? pentru ca eu am vurt sa schimb chipul la masina tatalui dar cei de la imbunatatiri-logan au spus ca daca e masina dupa 2007 nu am alta sansa sa am CI decat daca pun o placa de bord de ph1 fabricata pana in 2007.
                                In legatura cu turatia motorului pe care o stabileste cutia de viteze, Priceput, si multumesc.

                                Originally posted by o8MeLC View Post

                                Acum o luna am facut un drum pana la tara cu masina ei, un drum facut de zeci de ori cu masina mea. Am mers in limita legala 60 in localitati si 90-100 in afara localitatilor la final am avut consum de 6.8l/100. La masina mea cu greu cred ca sarea de 6l/100.

                                La 90 km/h pe consum instant am 5l/100 pe cand cealalta masina are 6l/100.

                                @toorop chiar daca se face remapare nu se schimba turatia motorului. Turatia este data de cutia de viteza. Nu de softuri sau alte chestii.
                                La asta ma refeream in postul anterior, scuze, am uitat sa citez si mi-am dat seama prea tarziu ca sa mai pot edita.
                                Last edited by Toorop; 18 April 2014, 11:27. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google