Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Originally posted by djcriss_0741 View PostMie mi se pare un consum mare 8%, tinand cont ca am circulat majoritatea timpului singur fara pasageri si bagaje. Loganul tatalui meu 1.5 diesel mcv are consum numai de 5-5.5% in oras si ma oftic ca nu mi-am luat si eu diesel,am vrut masina silentioasa si mi-am luat-o in gusa... Fuck benzina and looove diesel
Sau, vb cu un programator sa umble la calculatorul de injectie sa numere din 2 in 2, ca sa ai consum de 4 in oras.
8 comparativ cu 5.5 e mult. Lol.
De aceea a scos Dacia consumul instant! Din cauza celor ce nu citesc mai mult de 2 poze pe facebook.
Comment
-
Daca ma anunti din pacate, atunci e perfect.
Iar daca ai consum instant, ce? Inseamna ca stii sa integrezi o informatie? Sau mai multe?
Tie ti se pare un consum de 8l/100 mare, cand producatorul da 9.4l/100.
Dar nu ti se pare un consum de 5-5.5 mare, cand producatorul da 5.5 (sau pe acolo).
Q.E.D.
Asa este: lumea e plina de oameni destepti care mai de care mai prost!
Comment
-
daca tot e moda consumurilor, pun si eu un consum de dupa verificare termostat (acu vreo sapt cred; l-am resetat pt ca dupa probele de drum urcase consumu la 11.2%)
asadar si prin urmare: anvelope de vara +un stil absolut normal de condus rezulta urmatoarele:
p.s
de remarcat si prezenta celor 4 linii la apa care, dupa curatarea mufei de la sonda de temperatura, par sa-si fi revenit aproape in totalitate
decalajul de 3 min intre primele 3 poze si ultima se datoareaza faptului ca semaforul se facuse verde si n-am mai stat sa fac poza la consum, l-am "prins" la urmatorul semafor, dupa 3minLast edited by cristi....; 30 March 2015, 16:21.
Comment
-
mai mult exterior, mai putin interior: de data asta proportia a fost cam 70% extern-30% oras. eu nu prea folosesc masina in oras pt ca nu vad rostul; distantele pe care trebuie sa le parcurg in oras nu reclama neaparat scoaterea masinii din parcare; mai mare e uzura; nici nu apuca sa se incalzeasca ca ddeja am ajuns la destinatie. in plus, mersul pe jos face picioru frumos si mai ajuta si la sanatate-circulatie etc; e destul cat stau pe scaun
Comment
-
-
minimul inregistrat de mine cu 1.4 a fost de 5,5%, cu ceva coborare
consumul mediu, real si in conditii normale de utilizare (adica nu mers 80-90 in afara) e cuprins intre 6.2-6.5%, cel putin in cazul meu (aici intrand si a.c-ul pe perioada verii)
acum o sa-l las asa, nu o sa-l mai resetez. raportez din nou la borna 5 mii km si apoi la 9999km . eu zic ca se va situa in interval mentionat mai devremeLast edited by cristi....; 30 March 2015, 17:11.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View PostChiar mai repede..
Originally posted by djcriss_0741 View Post......... eu de 2 ani tot îmi pun gpl ) si nu-s hotarat, .............circul numai prin oraș pe distante scurte,doar 11000 km pe an. ...............
Distantele scurte iar nu sunt bune, mai ales iarna, ca nu apuca sa treaca pe gaz.
Am la lucru o colega cu un BMW 318i (e46) face cam 6 km pana la lucru, abia pe ultimii 2 km ii trece pe gaz (daca ii trece...), cred ca are problema si la termostat, dar nu-mi bat capu ca nu ma intere prea tare.
Deci la km care ii faci ai alegerea buna, dizal n-are rost, gaz nu prea are rost.
Las-o asa ca e ok.
Comment
-
Consum mediu 9.8L%, A2, B - CT, AC permanent, predominant vant moderat din fata si lateral, viteza de deplasare 140-170km/h.
Având în vedere ca am mers destul de mult cu 160km/h, constant, mă declar mulțumit ptr. un polizor de 1.4.
Consumul a scăzut la 9.3L% după ce am intrat în CT.Last edited by Kojak; 23 May 2015, 16:36.
Comment
-
dar cum simti masina la 140-170 mai ales si cu vant...??
eu am mers un pic mai tare, un 138 sa zic, sa-i fac cura aia de "Amara" (nici nu stiu ce e asta dar ma rog, asta e partea a2a ) cu vant din fata si trecut pe langa niste tiruri, pai nu m-am simtit absolut deloc in siguranta, baleia caroseria intr-o veselie; am lasat-o la 120 ca am zis ca ma zboara de pe druml nici rotile fata nu inspirau incredere in sensul ca trebuia sa faci multe corectii din volan, nu e ca la bmw sa mergi cu 200 si sa tii doar o mana pe volan si sa fie si tapan, sa nu se miste 1mm, sa nu vibreze sa nu nimic...de asta ma mir; loganu nu e facut pt asemenea viteze mai ales daca introducem si vantu, oricat de incet ar batea el, in aceasta ecutie. eventual cu extragreutate, cativa saci de cartofi in portbagaj si 5 persoane, sa aiba centru de greutate jos si stabilitate buna dar in cazu asta nu ai putere suficienta sa mentii ritmu ala
are un coef aerodinamic foarte slab: spre ex noua mazda 2 are numai 0.29; noul hyundai i20 0.3; loganu cat are? 0.36 sau mai mult parca, cat o autoutilitara dar si astea noi parca s-au mai cizelat, au mai putin
replace autoutilitara cu pick, am gresit eu
pick up
Comment
Comment