Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai pe autostrada ca altfel nu vad pe unde. Eu merg in fiecare saptamana in calarasi, deci merg pe A2. Plec de dim si e liber. Nu merg mereu asa, dar am vrut sa vad cat consuma la 140 km/h, pret de 40 km. De ce 40 de km? Pt ca i-am dat 140 de la km 20, iar la 60 fac dr spre calarasi, deci 40 km. Consum de 7.8.- 7.9. In momentul in care resetez cb imi arata 8.2. Dupa se stabilizeaza la 7.8, 7.9.

    Comment


    • NU e un consum concludent
      Oricat de dimineata sau seara ai pleca pe ''autostrada aia'', sorry ca o pun in gh dar n-ai cum sa o tii constant la 140 pe 40 km.

      Si daca faceai treaba asta , trebuia sa o faci si la intoarcere, apoi faceai media

      Comment


      • Pai nu am zis ca e concludent...Am zis care este consumul la 140 km/h in 40 km. Constant daca e sa respectam termenul, e greu de mentinut, insa am incercat cat s-a putut sa merg cu 140. Bineinteles ca au existat variatii de 120-140, caci mai sunt si oameni care merg mai incet. Deci ceea ce am facut este ce se poate face in conditii normale de trafic. Mai mult de atat nu se poate.
        Am venit o data in spatele unuia cu 130 si mi-a consumat 5.8 ( era o camioneta Dogde). Deci sunt factori care influenteaza consumul mereu, iar cel adevarat nu o sa-l putem obtine decat in conditii ideale si pe o pista.
        PS: sa inteleg ca nu este posibil sa mergi 40 km cu 140 km/h?

        Comment


        • Mai mult de atat nu se poate

          Sa stii ca se poate dar nu la noi unde ba trebuie sa franezi, ba trebuie sa fi atent cand treci pe langa ala care merge cu 90, ba se baga u tir in fata etc.

          Eu pe Ungaria- Austria- Germania - Olanda si retur (~3200 km) am incercat pe cat posibil sa mentin pe 70-80 km diastanta o vit constanta, NU ai cum, sa fie seara zi, noapte, dimineata (am facut 4 drumuri pana acum).

          120-140 fara sa o tii constant la 140 nu e relevant.

          Comment


          • Pe autostrada vei avea mereu fluctuatii 120-140. E inevitabil.
            Oricum consumul se invarte in jurul acelei valori. Ca o fi cu 0.5 in plus, sau 0.5 in minus asta este..
            Acum doar nu testam masina si oferim rezultate oficiale pt viitorul consumator
            Deci ca sa ma exprim mai corect: consumul e in jur de 7-8, la o viteza cu valori intre 120-140, preponderent 140.

            Comment


            • Preponderent 140 iti spun sincer ca pe autostrada (nu pocionoaga de la noi) iti iese un ~7,4-7,5% la 140/h, numai sa ai unde sa faci asta.
              PS: cei cu 1.6 sunt sceptici.. ei spun ca la 140 1.4 ia mai mult ...pe portiuni scurte poate ca da, dar la drum lung (chiar si TU ai demonstrat) ca 1.4 ia mai putin )))) Adica ~ 7,8%
              Last edited by Octavian; 3 July 2008, 21:19.

              Comment


              • "pocionoaga"
                Una peste alta, ambele consuma la fel, factorul decisiv fiind piesa dintre motor si scaun

                Comment


                • Daca mergi la consum, 1.4 consuma mai putin decat 1.6!Daca mergi "normal" amandoua consuma cam la fel!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Am fost iarasi la Buzau astazi si am scos pe drumul de intors Buzau-ploiesti pe 68 km 3,4 litri, consum 5l/100km. Asa mi-a iesit si saptamana trecuta. Singur in masina, fara bagaje, maxim 100-110 la ora afara, 70-80 in localitati, fara AC.

                    Comment


                    • Originally posted by iancucezar View Post
                      "pocionoaga"
                      Una peste alta, ambele consuma la fel, factorul decisiv fiind piesa dintre motor si scaun
                      Pot sa te corectez? De fapt e piesa dintre scaun si volan....
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • Aaaaa...Nu nu nu.
                        Cand e piesa dintre scaun si volan ne referim la abilitatile soferului de a sofa super cool, cand spunem piesa dintre motor si scaun ne referim la abilitatile soferului de a scoate ce e mai bun din motor si tot ce tine de el...

                        Comment


                        • Ai foarte mare dreptate! Ar fi trebuit sa-mi dau seama de acest lucru.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • Are vreo legatura toba sport cu consumu ? Cica daca am toba sport consuma mai mult .. Eu zic ca tot atata,la fel .. Daca dau intermediara jos cica consuma mai mult .. Si daca e sparta toba ...
                            eu zic ca nu ar avea de ce sa consume mai mult .. Daca mergi normal cu ea ...
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • Cine ti-a zis ca masina ar consuma mai mult cu toba sport?
                              Cu cat fluxul de noxe e mai liber ( adica nu intalneste toate sitele, si filtrele din tobe) cu atat randamentul motorului va fi mai bun. Cu alte cuvinte nu creste, nici nu scade, insa motorul are un randament mai bun, adica putere mai mare, la acelasi consum.
                              Exemplu: imagineaza-ti ca ai alerga si trebuie sa respiri cu o sg nara: aceeasi cantita de o2 primesc plamanii tai, insa mai greu, deci randamentul tau e mai mic. In schimb daca respiri cu ambele nari...Randament mult mai bun.
                              Sper ca m-am facut inteles.

                              Comment


                              • Tu vorbesti de admisie, omul a intrebat de efectul evacuarii normal ar fi cand alergi sa inspiri pe nas si sa expiri pe gura...
                                referitor la esapamentul spart si consum marit, da, se poate intampla, daca fisura e inaintea unei sonde lambda, caz in care ea "vede" oxigen in gazele arse si informeaza ecu injectie ca amestecul e prea sarac si ala de nebun mai baga benzina. Atunci creste consumul. Orice faci supa a doua sonda lambda cu evacuarea, nu influenteaza sensibil consumul. E adevarat ca o sa castigi ceva putere prin eliminarea tobelor sau spargerea esapamentului, dar vei castiga putin si doar sus in ture. Un sistem de evacuare trebuie calcuilat astfel incat la o anumita turatie (cea mai des folosita plaja de ture) sa aibe o frecventa de rezonanta, adica sa extragga gazele din motor dar totodata sa creeze un pic de contrapresiune, altfel pierzi cuplul la turatii joase si castigi putere la cap de scala.
                                diamterul tevilor si lungimea galeriilor se calculeaza in functie de capacitatea cilindrica a motorului, turatia cea mai folosita si unghiurile de avans si intarziere la deschiderea/inchiderea camei de evacuare. Doritorii pot cere detalii pe pm.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google