Madi, ai grija cu subturatul motorului. E drept, consumurile pe care le spui se pot obtine, dar in timp ... S-ar putea sa coste mai mult decat economia de benzina. Cum am mai spus in topic, am obtinut 5% pe un drum de aprox 80 km (dus-intors), dar a fost prima si ultima oara cand am condus asa.... In tr5 cu 70 km/h....
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
@huzzy: ceea ce sustii tu este aberant. Cu cat stai mai mult pe loc, cu atat creste consumul. E la mintea cocosului.
Se poate obtine acest consum, cum se poate obtine si la diesel 3.8 in acealeasi conditii ( am pus punctul pe I asa e?).
Rog a va abtine de la comentarii inutile ca nu sunt constructive. ( in special huzzy).
Poate un moderator ia atitudine.
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post@huzzy: ceea ce sustii tu este aberant. Cu cat stai mai mult pe loc, cu atat creste consumul. E la mintea cocosului.
Se poate obtine acest consum, cum se poate obtine si la diesel 3.8 in acealeasi conditii ( am pus punctul pe I asa e?).
Rog a va abtine de la comentarii inutile ca nu sunt constructive. ( in special huzzy).
Poate un moderator ia atitudine.
si inca o chestie; la relanti consumul e de aproximativ 6-700 ml/ora, la asta ma refeream, cand stii, stai pe loc cateva ore... capisci?
nu prea inteleg o chestie....ce treaba ar avea un moderator? te-am jignit cu ceva?Last edited by huzzy1981; 19 August 2008, 21:11.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Sa ma rezum la consumul de 4.5%. Am avut 4.5% fara AC pornit, nu avea rost sa-l pornesc o data ce afara era sub 20 grade celsius . Am plecat dimineata pe la 8 , drum liber 4-5 masini .Cei care sunt din zona Campulungului stiu drumul , daca nu intalnesti camioane sau carute poti merge cu 80 -100 km/h fara probleme, la 80-100km/h ai turatia 2000-2500 rpm in tr a-5-a. Ce rost are sa merg cu tr a-4-a peste 3000rpm doar de dragul de a auzi motorul turat? Masina nu are decat 1800 km, e inca in rodaj. Am fost doar doua persoane in masina fara bagaj si probabil drumul are si ceva declinatie. " huzzy1981 " de ce nu crezi ca un benzinar de 1.4l nu poate sa aiba 4.5% DUPA CB ? Sau crezi ca numai DCI-urile sunt reginele consumurilor? Probabil ca tu cu DCI-ul in aceleasi conditii aveai un consum de 3.5%.
Comment
-
Din cate stiu la relanti are consum de 1 L la ora
mie mi se pare ca imi consuma mult masina .. La drum lung nu dar in oras da ... Sau poate am de cele mai multe ori si eu piciorul cam greu
acum conduc un logan zilnic cate 300-400 km/zi , e drept e pe diesel si bag motorina de 50-60 lei si mers cam tot in orasIts just a car ...
Comment
-
Iti consuma mult, pt ca tu conduci, te citez:" bine si frumos".
Mai pe romaneste, nu adaptezi viteza la conditiile de mers, franezi des, si accelerezi deasemenea des.
Vei avea un consum redus, atunci cand iti vei remedia din aceste tare.
Consum in oras: 147 km, viteza medie 24 km/h ( cam ridicata, pt ca am mers uneori si noaptea), ac pornit in marea majoritate a timpului ( in Buc sunt 40 grade), consum afisat de cb : 8.7 %.
Benzina petromv 95.
Cu aceelerari brutale f rar, de 3-4 ori in 150 km. Deci insesizabile pt consum.
Comment
-
Arad - Cluj Napoca si retur 553 km, alimentat acum seara din nou (aceeasi benzinarie, aceeasi pompa): 37,80 litri.
Rezulta un consum de 6,83%, rotunjim la 7%
INUMAN date fiind conditiile, adica am mers tare.
Suna un pic a Schumacher dar va spun ca sa va faceti o idee: nu m-a depasit nici o masina in 550 km, am facut nenumarate depasiri (coloane) - desigur nu instig la viteza, dar sunt super happy. Mers 120-140 si 60-70 in localitati, schimbat treptele in functie de trafic, des peste 3500 rot/min.
(au fost si vreo 3 radare, le-am ''ratat'' multumita celorlalti colegi de trafic).
PS: oare in conditiile astea un 1.6 mpi consuma la fel (sau mai putin)??? NU cred ))Last edited by Octavian; 21 August 2008, 22:02.
Comment
-
-
6,83% (7% am rotunjit eu, dar dupa pompa iese exact 6,83) fata de 7,2-7,3 e totusi o diferenta si am mers TARE (n-am facut concurs cu nimeni dar am spus, in 550 km nu m-a depasit nici o masina, deci iti imaginezi ca n-am mers ''loganeste'').
Cativa ''temerari'' pe care nu i-am bagat in seama, pe Piatra Craiului erau lesinati cu 60-70 (m-am dus acolo cu 90-100, arcele de par luate cu tr II la blana pana in 4500, schimbat tr III si culmea uraca in turatii la deal).
Stilu de condus: la iesire din localitati am incercat sa ajung cat mai repede la viteza dorita (intre 120 si 140, n-a stat acul sub 120 acolo unde s-a putut). Tr III pana pe la 90, tr IV pana la 120 si apoi desigur tr V.
Deci mai mult de 4000 rot/min n-am turat-o preponderent (mai ''scapa'' si-n 5000), a fost arhisuficient pt un mers sportiv.
PS: NU vreau sa fac supozitii, dar de cand cu remaparea simt la portofel (pt ca doar asta a fost primul test real) ca bag mai putina benzina, nu mare diferenta, dar exista.
Inainte cu acelasi stil de condus se ducea binisor la 7,5%. Vorbesc f serios.Last edited by Octavian; 22 August 2008, 11:05.
Comment
-
Mai oameni buni, daca as fi nou pe forum si as vrea sa-mi cumpar o masina, la ce consumuri spuneti voi ca aveti, sigur mi-as lua LOGAN. Consumurile pe care spuneti voi ca le realizati sunt sub cele mentionate in datele tehnice ale constructorului. In oras, fara aer, sub 9 nu am avut niciodata. Fiecare isi lauda consumul, dar nu citesc sa fie vreunul nemultumit de 1.4.
Daca fac remapare, ajung si eu la 4,5 cum citesc ca au unii???????
Comment
Comment