Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu au fost din tabla nici primele modeluri asa sunt toata de la stabunic la stranepot.

    Comment


    • Are/a testat cineva consumul cu roti de 165/80 r14 SAU 185/70 r14

      Comment


      • Nici nu stiu stock cat sunt?
        Daca dim astea au balon mai mare, e caca pisi, chiar si sa se mentina acelasi consum,
        n-o sa mai ai vlaga deloc in masina.

        Comment


        • Dimensiunile alea nu au balonul mai mare doar ca sunt mai inguste ambele modele,iar unele-s mai joase
          CT-97-VIPsigpic

          Comment


          • Se mentine aceeasi dimensiune a rotii doar ca balonul e ceva mai mare iar una din variante rotile sunt mai inguste, de 165, ceea ce in teorie ar trebui sa ajute la o reducere a rezistentei, dar vroiam sa stiu si in practica ce se intampla

            Comment


            • Eu inteleg ca consuma mai mult in sezonul rece , dar nici asa
              Pana acuma aveam un consum mediu de 7,7% consum realizat mai mult in oras. Acuma imi da calculatorul un consum mediu de 11,3%. Sa inteleg ca asa de mult sare consumul iarna ? Acuma merg mai tot timpul cu caldura pornita, sa inteleg ca asta afecteaza consumul asa de mult ?

              Comment


              • Influenteaza si aeroterma si caldura si frigul de afara. Mergi pe distante scurte sau lungi? Adica faci zeci de km de la o pornire pana la prima oprire?
                sigpic

                Comment


                • Nu are cum sa influenteze aeroterma si caldura, consumul, in asa hal...Frigul ar putea fi un factor mai serios, dar parca tot e o diferenta cam mare
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Pe distante scurte, cu motorul rece poate consuma aproape dublu fata de aceeasi distanta facuta cu motorul cald.
                    De asta e bine iarna sa dai cheie, stai 15-20 sec si pornesti la drum, nu sa o ti 7-8 min pe loc.

                    Comment


                    • Si eu, ala care zicem ca am intre 8-8,5 % acum cateva luni am sesizat o crestere a consumului, dar asta e consumul acum am si eu 9,5 % , depinde cum o calci, oricum e pe aprox 100 km facut acum astept sa mai scada putin dar nu cu mult, in ianuarie cand luasem masina aveam undeva la 9,2 % , distanta intre job si acasa e de 3,5 km deci abia urca la 2 linii temeperatura+ aeroterma pornita, devigrarea luneta+oglinzi si plus farurile ...Era de asteptat . Asa ca relax
                      sigpic

                      Comment


                      • De mers, merg la fel ca si pana acuma, nu mi-am schimbat stilu de condus. Distanta pana al munca e de vreo 5 Km, dar eu pana la munca reusesc sa ridic 4 liniute la caldura, dar asa reuseam si vara, deci nu stilul de condus l-am schimbat. Oricum , in 6 luni de cand am masina a scazut lichidul de racire la mai mult de jumatate fata de nivelul
                        min-max. Totusi mi se pare cam mult consumul asta. Pana acuma eram multumit de consum, mai ales ca conduc oleaca mai sportiv, schimb vitezele in jur de 3000 ture

                        Comment


                        • Ia schimba-le pana in 3000. Si mie in 4-5 luni mi-a scazut nivelul la lichidul de racire. Dar vad ca a stagnat acum. Eu zica ca e un pic cam mare consumul. Ai CB? Sau l-ai calculat tu?
                          sigpic

                          Comment


                          • Daca schimbi vitezele in jurul a 3000RPM nu mergi deloc sportiv, problema e ca un drum , iarna, mai scurt de 10 de km , cand motorul nu are timp sa se incalzeasca creste consumul REAL cu pana la 100%.Nu e rentabil sa mergi cu masina pe frig 10 km dus-intors pentru ca va consuma enorm calculand pornirile si combustibilul "mancat" in exces pt ca motorul inca nu functioneaza la parametrii optimi
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Am CB , ca daca nu aveam nu ma panicam ), pentru ca nu am stat niciodata sa calculez consumul real am masini in functie de benzina consumata / nr. De Km. Se termina benzina, alimentez si merg mai departe, nu ar fi vreo problema , pana acuma , de bani de benzina. Ma gandeam sa nu fie vreo problema cu sonda Lambda, care dicteaza debitul de benzina la injectie, dar daca nu e aia problema si singura buba e frigul de afara, atunci e perfect ) Nu am sa renunt la masina tocmai acuma iarna, cand simti cel mai bine ce inseamna sa ai masina, chiar daca te deplasezi doar pe distante scurte in oras. Oricum tura viitoarew am sa alimentez cu benzina +99 de la petrom , sa vad daca e vreo diferenta, dar tre sa mai astept oleaca ca tocmai am facut plinul cu '95

                              Numai bine si multi Km fara probleme. Bine ca m-am lamurit cum e cu frigul asta

                              Comment


                              • "Iarna nu-i ca vara". Asa sta treaba cu frigul
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google