Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se merita,nu Tavi?

    Comment


    • Mie 8,7 totusi mi se pare mult in oras la 1.4.Mai mult de 7,8 max 7,9 la mine nu a sarit...

      Comment


      • are dreptate Octavian___30 poti scote si 8% pe vremea asta dar fara accelarari bruste si schimbari cam in 2500.....

        Comment


        • Pai are rost sa ma chinui pt 1-1,5 litri % de benzina economie in oras? Talpici usoare, expadrile si alte cele... ) , asta e pt dizal.
          Personal, cand alimentez cam asa fac calcul: ~10% oras (iarna-vara) si ~7-7,5% afara.
          Si din cand in cand ma mai uit si la ce-mi arata bordu (rareori m-a surprins).

          Comment


          • uite, dupa ce-ti urca temp. in 2 linii, schimba la 2000rpm, mergi in a 5-a la 60-65km/h prin oras. stiu, nu-i bine asa subturat, dar iti va scoate consum mic, gen 8.x iarna. se poate. io ma ghidez dupa zgomotul motorului si atata timp cat nu trepideaza motorul, merg lin cu ea si nu am nevoie sa "traga", sa accelerez decat foarte putin, o tin in treapta cat mai mare. prin oras pe vremea asta, pe artere principale, drepte si cu trafic mai lejer, merg usor cu a 5-a si nu chinui motorul.
            normal, pot s-o tin f bine si in a 4-a, sa am si rezerva de putere [desi pe artere unde merg cu vit. constanta n-am nevoie de putere pe 1-1.5 km], dar va sari consumul spre 9 si chiar si peste.
            Last edited by bro; 7 January 2009, 00:27.

            Comment


            • Mmmm...da e posibil si stilu asta de mers.
              Pt mine 60-65/h in oras inseamna tr III (uneori tr II cand ma pregatesc de decolare), maxim tr IV (nici nu prea am unde sa merg constant cu V).

              PS: as putea face un pariu, ca la un mers constant cu 60-65 km/h pe o portiune de 10-15 km, se scoate consum mai bun pe tr IV decat pe tr V.
              Last edited by Octavian; 7 January 2009, 00:31.

              Comment


              • nu stiu pe portiuni lungi cum e [desi fizic nu vad ce mari diferente ar fi] insa consumul mare e in oras, unde schimbi vitezele des si ai nevoie de accelerare constanta [deci si benzina arsa mai mult] ca sa poti sa mergi spre o treapta mai inalta. eh, daca tu schimbi treapta mai repede, rezulta ca preiei turatiile mici in treapta mai mare mult mai repede iar benzina se arde in cantitati mai reduse.

                scuze, nu insinuez ca n-ati avea habar de asta, doar voiam sa ma fac mai explicit . deci sa nu va suparati pe mine daca ma repet, dar mai detaliat. simt eu nevoia sa zic mai clar ce poate data trecuta nu mi-a iesit.

                so, vorbeam de consumul in oras, unde spuneam ca o mai subturezi atat cat iti permite motorul, fara sa-l chinui si sa scoti consum mic. se vede destul de clar pe consumul instant, care poate ca nu e asa relevant, dar totusi este . pentru ca nu-ti va trece in valori mari la accelerare si inainte de schimbare de treapta de viteza, pe cand daca tu schimbi abia a 3-a la 60km/h ia vezi ce consum de 13-14/100 ai [poate chiar mult mai mult, nu am incercat, deci imi imaginez]. si acolo, oricat de putin, e pierdere de carburant. acu o data, la urmatoarea intersectie iara, uite asa iti creste consumul.
                Last edited by bro; 7 January 2009, 00:51.

                Comment


                • Da, ai dreptate pana la un punct.
                  Cand schimbi mai devreme, tr superiaora preia niste turatii mai mici, dar asta nu inseamna deloc ca ar consuma mai putin atata timp cat tu nu ai ajuns la viteza dorita si trebuie sa continui accelerarea.
                  In conditiile astea iti va consuma ceva mai mult, ca exemplu: pe tr IV accelerare usoara de la ~1500 rpm sau tr III accelerare usoara de la ~2200 rpm. Garantat pe tr III va consuma mai putin.

                  PS: Eu cand am scos ~7,6% in oras n-am folosit turatii joase (adica joase rau), doar accelerari line pana la 2700-3000 rpm pe tr II si III, dupa care (dupa caz) tinuta relativ constant pe tr IV.

                  Comment


                  • bro ti'ai luat masina sa scoti un consum cat mai mic ?... Cum sa mergi cu treapta 5 la ~60km/h ?! Btw daca cineva merge cu treapta 4 pariez ca va scoate un consum mai bun.

                    Comment


                    • Am facut plinul aseara si am plecat la munca, distanta 50 km extraurban, acum dimineata m-am intors acasa, alti 50 km, in total 100 km, am facut iarasi plinul de la aceeasi statie, aceeasi pompa, mentionez, viteza de deplasare 100 km/h si 60 in 3 sate prin care am trecut. Consum mediu aratat de CB 7,3 si consumul la pompa 7,6 l/100. Mai mentionez ca schimb vitezele la 2500. De ce asa consum mare?

                      Intrebare pt cei ce au consum instantaneu in CB, vreau sa stiu ce consum va arata la 100 km/h!(Mie mai jos de 7 nu imi scade)

                      Comment


                      • Ce rost are sa mergi cu 60 km/h in tr a 5 a, sa chinui motorul, sa lenevesti UCE...si toate astea pt 3 ron per 100 km?
                        Mai bine mergem normal, si scoatem din buzunar acei 3 ron sau 5 ron per 100 km. E mai sanatos atat pt masina, cat si pt noi ca soferi.

                        @salexul: consumul ridicat depinde de mai multi factori: starea tehnica a masinii, modaliatatea de a o conduce (pt ca ai schimbat la 2500, nu inseamna ca ai facut neaparat bine....ci modul in care ajungi la acei 2500 rpm, sfatul meu este sa schimbi insa la 2800-3000).
                        Starea tehnica a masinii poatea fi afectata de : filtru aer, presiune in cauciucuri, (presupun ca nu ai avut incarcatura mare).
                        la 100 km/h, pret de 100 km, consumul afisat de CB a fost de 5.6 ( mult mai elocvent decat consumul instantaneu).
                        Last edited by Cezar; 7 January 2009, 10:23.

                        Comment


                        • Originally posted by Cezar View Post
                          Ce rost are sa mergi cu 60 km/h in tr a 5 a, sa chinui motorul, sa lenevesti UCE...si toate astea pt 3 ron per 100 km?
                          Mai bine mergem normal, si scoatem din buzunar acei 3 ron sau 5 ron per 100 km. E mai sanatos atat pt masina, cat si pt noi ca soferi.
                          Depinde, daca ai face naveta cum fac eu, la servici, 100 km , iti zic eu ca, conteaza fiecare leut, si mai ales cand consumul meu(7,6% extraurban) nu se apropie nici sa-l bati de 5,5% zis de producator....

                          Comment


                          • 7,6 extraurban nu am scos cu 1,6-le meu decat cand mergeam cu 140. Ceva nu-i in regula.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Nu e nimic in neregula.
                              Mergeti pe vremea asta (-10-12 grC) la drum lung sa vedeti ce ''frumos'' salta de 7%.

                              Consuma pana se incalzeste motorul, ok, dar eu am remarcat ca ia ceva mai mult si cu motorul cald.

                              PS: si mie vara in regim de 120-140 nu lua mai mult de ~7,2-7,5%. Acum...bate spre 8-8,5%

                              Comment


                              • La 100 de km/h? Cum sa nu fie in neregula.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google