Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tavi, pe consum instant, 1.6mpi a consumat in tr4 la 60km/h mai putin decat in tr5. asa ca ciuciu economie in tr5 la 50km/h...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Asta la mers cat de cat constant ... dar ia sa incerci sa accelerezi ceva mai violent din treapta 5 la 50 -60km/h....

      Comment


      • 30% consum instant cred in cazul asta .
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • ceva nu-mi suna bine la ce spuneti voi.
          pai consumul creste odata cu ciclurile de ardere, respectiv <cantitate de carburant injectat la o injectie [ciclu/piston]>. de unde rezulta ca virgula consumul creste proportional cu cresterea in turatii sau altfel spus cresterea numarului de cicluri de ardere/piston.
          daca-i dai gaz in a V-a la 60km/h "nu ai pedala", sau viteza e prea mica sa poti accelera semnificativ. o tii in a V-a la vit aia daca mergi constant, consumul e mic, daca vrei sa accelerezi, sa poti accelera adica, ii dai a IV-a, nicidecum n-o tii in a V-a. insa turatiile vor creste, odata cu ele, de la pedala se si pulverizeaza mai mult carburant prin injectoare, arderea e mai consistenta, deci consum mai mare ce vine odata cu accelerare mai buna. e compromisul clasic.

          spuneti-mi unde gresesc ca sincer nu-mi dau seama.

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            tavi, pe consum instant, 1.6mpi a consumat in tr4 la 60km/h mai putin decat in tr5. asa ca ciuciu economie in tr5 la 50km/h...
            Pai nu exact asta incercam si eu sa spun?

            Comment


            • hmm, ca o corectie la postul meu anterior, m-am mai gandit la fenomen si cred ca-mi dau seama de ceva ce mi-a scapat.

              la turatii mici, cicluri putine de ardere, cuplul e mic, energia disipata din aprindere e mica, combustibilul dintre pistonul la PMI [punctul mort interior-sus] si supape e comprimat dar nu e ars complet, deci randamentul de ardere e mic. rezulta mai putina energie raportata la cantitatea de combustibil injectat si deci risipa de carburant, carburant cu care, printr-o ardere buna ai putea sa ai parte de putere mai mare la motor. deci nu pierzi la consum si totodata castigi la putere in momentul folosirii unei trepte mai joase .

              sper ca acum am judecat mai corect.

              Comment


              • Bun bun, v-am zis consumul meu, dati-mi niste sfaturi, ca am fost la service si aia iz varza, cica e f bun consumu. Bujiile sunt noi(dar nu sunt reanault), filtrul de aer e nou(dar nu e renault), ce sa mai schimb, sau ce pot face sa scad consumul? Inainte nu consuma atat de mult, iernile trecute.

                Comment


                • Cand mergi cu 65 in trV,la injectoare nu te gandesti?
                  Eu zic ca mai bine sa previi ,decat sa tratezi.

                  Comment


                  • @bro: la ultimul post ai pus bine problema cand vrei sa accelerezi si motorul nu urca in ture cum apesi pedala, ecu injectie il supraalimenteaza si corectia in alimentare e de asa natura ca la accelerare in tr4 de la 60 la 80 consumi mai putin decat la aceeasi accelerare in tr5 de la 60 la 80, pt ca timpul de accelerare va fi mai mare in tr5, iar factorul de supraalimenatre e tot ala, sau chiar mai mare decat in tr4. se compenseaza sensibil raportul mai scurt al treptei 4. sper ca m-am facut inteles...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Pe mine nu ma baga nimeni in seama? Am cerut si eu un sfat, cine ce a mai facut sa scada consumul ....

                      Comment


                      • Daca dai "search" o sa gasesti destule informatii la problema ta
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Am dat, am gasit cateva, dar nimeni din cei ce au probleme cu consumul, daca si-au rezolvat problema nu au mai postat nimik(cum au reusit sa scada consumul).








                          nu mai da quote la ultimul post, se subantelege ca la el se face referire
                          Last edited by Guest; 7 January 2009, 15:05.

                          Comment


                          • desi s-a mai spus, o repet: mergi cat mai lin cu masina, fara accelerari si franari bruste, incearca sa folosesti frana de motor, anticipeaza traficul fara sa incurci si fara sa te incurce ceilalti, foloseste un regim mediu de functionare al motorului undeva la 2000-2200rpm. foloseste anvelope de dimensiunea standard si umfla-le la presiunea indicata de constructor, eventual un 0,1-0,2 in plus, dar nu mai mult. echilibreaza rotile, spala articulatiile si curata-le de tot ce le poate bloca, verifica sa nu mearga masina infranat, baga benzina de la statii de incredere, ai grija de bujii, curata filtrul de aer...si nu, nu incerca sa mergi subturat, pt ca nu vei face economie astfel. ai grija sa nu ai termostatul blocat deschis, sa nu ai fisuri in galeria de evacuare sau de admisie, toate pot duce la o functionare defectuasa a motorului sau la consum ridicat.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Deci Salex, ideea e ca masina ta n-are nimic.

                              BRO: bine ce spui, dar in practica e cam greu.
                              Prfer un regim ceva mai ridicat de turatii (asta chiar nelegat de consum )) ) .
                              Un dizal ti se potrivea de minune (sper ca stii la gluma).
                              Last edited by Octavian; 7 January 2009, 16:04.

                              Comment


                              • nu e cazul, chiar imi doream dizal, dar nu m-au ajutat finantele. si-asa am ajuns la loganu asta tot plusand de la golf3 incoa .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google