de la constanta la galati, cu 4 persoane inafara de mine, mers 100-110 km\h, am scos 6 %, pe sfarsit am mers un pic mai usor ca era drumu nasol 80-90 km\h am scos record meu 5.5 % (aerul a mers in mare parte a drumului).....In oras 7.5-8 % cand merg linistit...de curand am resetat toate in comp si imi arata 13-14% dar a scazut dupa vreo 10-15 km la 8%...vroiam sa va intreb la ce distanta actualizeaza comp de bord consumul?
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
eu sunt incepator (pe forum) si m-am hotarat sa ma bag in seama , atatea pareri contradictorii nu am vazut in viata mea ... citesc de cateva zile forumul pentru ca sincer nu am ce face ...
In alta ordine de idei (on-topic) am un logan 1.4 benzina din 2006 ,masina de servici cu care merg eu de aproximativ 1 an , are la bord 180.000 de km , toate reviziile la zi , schimbat multe la el, tot ce inseamna bucsaraie ,bielete si tot ce mai trebuie,masina se prezinta exemplar pentru cati km are , benzina numai de la petrom , cea mai ieftina , si pot sa spun ca in oras absolut niciodata nu se poate face un consum real de combustibil , inexplicabil, in aceleasi conditii de trafic , doar eu in masina , consumurile difera de la 7/100 pana la 10/100 , nu conduc sportiv dar nici la consum , lasati cearta deoparte pentru ca in oras consumul real nu este la fel nici la aceeasi masina,dapai sa compari un logan cu altul
Intradevar la extraurban diferentele de consum se reduc undeva la jumatate de litru , in principiu in oras nu scapa sub 9 , poate doar sa te traga vreun scuter , iar in exterior consumul real e undeva la 7 / 100 , motor mic ,masina greoaie , dar deh ... trebuiau si francezii sa scape cumva de motoarele astea de generatie `95 tinute prin depozite ... le-au aruncat pe logan , toata stima pentru ei ca sunt destepti ...
Si pot sa va mai spun un consum pentru supernova, aproape acelasi motor , cutia difera cu siguranta , consuma in oras peste 10 , iar afara peste 7 , dar deja e alta mancare de peste, alta etajare, alta acceleratie , alt zvac , salutare si numa` bineDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
am facut sibiu bucuresti cu 90-110 consum 6.5 parerea mea un consum bunicel ....si pe autostrada la 120 constant am mers cu un consum de 5.litri la suta ...asta imi arata consumul instant ...dar daca nu conduci sportiv nu consuma mult ...) ca oricare masina ....dai talpa si consuma .... oricum pentru un motor de 1.4 eu zic ca sta bine ..pe carare ...
Comment
-
Originally posted by spurcatul View Postam facut sibiu bucuresti cu 90-110 consum 6.5 parerea mea un consum bunicel ....si pe autostrada la 120 constant am mers cu un consum de 5.litri la suta ...asta imi arata consumul instant ...dar daca nu conduci sportiv nu consuma mult ...) ca oricare masina ....dai talpa si consuma .... oricum pentru un motor de 1.4 eu zic ca sta bine ..pe carare ...
Originally posted by Octavian___31 View PostMega OK. Cum putem face sa mergem numai in frana de motor?
FloRio: cam +1 litru fata de ce-ti consuma vara.
Comment
-
constanta-autostrada soarelui-centura bucuresti-otopeni-brasov-sighisoara-targu mures
650 km , consum de 5,4 (4 pers in masina + bagaje,veneam de la mare)
anvelope 195/55/16 , daca le aveam pe cele stock oare scoteam consum mai mic ?
am venit legal , acu nu a trecut de 100 decat in depasiri si rareori pe autostradaIts just a car ...
Comment
-
Campulung -Eforie Nord 5.7% .Am plecat la 1 noaptea si am folosit AC-ul 30% din drum ,am mers pe autostrazi cu 110 km/h Bucurestiul l-am ocolit pe centura. La venire am plecat pe la 10 AM dar am gresit traseul prin Constanta si am iesit pe E 60 spre Slobozia , noroc cu un lucrator de la un peco care mi-a spus pe unde sa o iau ,ca sa nu ma mai intorc inapoi in Constanta sa ajung pe A2. Pe total mi-a iesit un consum de 6.5% cu AC 99% din timp ,dar am prins ambuteiaj pe centura Bucuresti , am traversat-o in 2,5 ore tin pe aceasta cale sa multumesc Politiei romane pentru ca exista dar lipseste cu desavarsire .Last edited by madi; 29 August 2010, 01:33.
Comment
-
Pai am mers pe Jilava -Domnesti acolo nu se construieste nimic , sunt doar trei intersectii la care soseaua de centura are cedeaza trecere la iesirile din capitala si acolo a fost dezastru. Inca la ultima intersectie stateam mult si bine daca nu se lasa bariera sa treaca o locomotiva la manevre. Am regretat amarnic ca nu am luat-o prin Bucuresti dar era prea tarziu sda ma mai razgandesc.
Comment
Comment