Doar 1.2 16v consuma ceva mai putin. ~ 1-1.5 l mai putin.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
eu am 300 km cu masinuta mea si am facut si eu asa un calcul
mixt (int 50-60 ext 90-115 ) 6,2 traseu iasi sinaia iasi eoropeana
int (Iasi) 6,5-7
si sunt multumit
nu subturez da nici nu fortez prea tare decat la nevoie
revin cu precizari nu am dotari pe ea ( ac servo) doar abs
Comment
-
Ia ziceti voi,care ziceti ca 1.4 nu mananca sub 9l in oras...pai uitati cum facem,daca scot un consum mai mic,imi umpleti fiecare cate un rezervor?Regim normal de mers,schimbat in 3000.Originally posted by darksid3 View Post1.4 benzina in Bucuresti nu-ti ia sub 9% nici s-o impingi...a, poti scoate si 7% dar noaptea cand nu e nimeni pe strazi si mers batraneste
. La un stil de trafic relativ lejer poti scade sub 9% dar e cu cantec. Bara la bara depaseste 10%. Intrebarea e cati km faci pe an. Sub 20.000 km/an nu renteaza diesel.
Media a fost cam 7.8 - 8l de cand am cumparat-o(doar in prima saptamana am avut 8.4 parca).
Inca ceva,astazi pe A2 la dus,4 oameni in masina 130-140, uneori si 110-120 am avut un consum de 7.7l/100.
La intoarcere,acceasi 4 oameni,pe ultimii 50 de km am zis sa vad cat scot asa la mers mai economic si am dat restart la CB,si am scos un consum de 5.6 . AC oprit si la dus si la intors.Attached Files
Comment
-
va multumesc pt sfaturi,cred k o sa optez pt diesel,intreb mea e urmatoarea cum pot vedea daca sunt pb cu inject sau distributia(k din cate am inteles km astea ar fi pb la un diesel),se pot vedea la pornire sau doar la teste,pe rampa etc. multumescOriginally posted by CataLiNNN View PostIa ziceti voi,care ziceti ca 1.4 nu mananca sub 9l in oras...pai uitati cum facem,daca scot un consum mai mic,imi umpleti fiecare cate un rezervor?Regim normal de mers,schimbat in 3000.
Media a fost cam 7.8 - 8l de cand am cumparat-o(doar in prima saptamana am avut 8.4 parca).
Inca ceva,astazi pe A2 la dus,4 oameni in masina 130-140, uneori si 110-120 am avut un consum de 7.7l/100.
La intoarcere,acceasi 4 oameni,pe ultimii 50 de km am zis sa vad cat scot asa la mers mai economic si am dat restart la CB,si am scos un consum de 5.6 . AC oprit si la dus si la intors.
Comment
-
Ai citit tot postul meu? Am specificat clar ce si cum. Ia mergi tu pe Maniu intre Pacii si Apaca sau intre Drumul Taberei si Ion Mihalache si invers si spune-mi ce consum iti afiseaza dupa vre-o 200 de km parcursi...si faci tu plinul astora de vindem gogosiOriginally posted by CataLiNNN View PostIa ziceti voi,care ziceti ca 1.4 nu mananca sub 9l in oras...pai uitati cum facem,daca scot un consum mai mic,imi umpleti fiecare cate un rezervor?Regim normal de mers,schimbat in 3000.
Media a fost cam 7.8 - 8l de cand am cumparat-o(doar in prima saptamana am avut 8.4 parca).
Inca ceva,astazi pe A2 la dus,4 oameni in masina 130-140, uneori si 110-120 am avut un consum de 7.7l/100.
La intoarcere,acceasi 4 oameni,pe ultimii 50 de km am zis sa vad cat scot asa la mers mai economic si am dat restart la CB,si am scos un consum de 5.6 . AC oprit si la dus si la intors.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Daca motorul merge bine/trage bine, nu scote fum in exces, totul e ok.
Riscu e sa-ti pice ulterior un injector (nu e obligatoriu
dar este totusi un risc care trebuie luat in calcul) si atunci s-a dus naiba toata economia.
Un second hand dizal intotdeauna e exagerat mai scump (in Romania vorbim) decat un benzinar, ca ''ie dizal''.
Eu as cauta un benzinar cu km mai putini si mai bine accesorizat (adica abs si ac
)) ).
Comment
-
Ai dreptate deci tot benzina,cu toate ca consum 1,2 l in plus dar riscurile sunt mai mici si intretinerea mai mica fata de diesel.Dar ce ziceti de un opel din 2000-2002 la peste 100 de mii,e mai bun decat un logan la maxim 40000,pretul e cam acelasi,dar ma intreb care o fi mai bun,eu as zice logan k e mai noua,dar pot avea surprize cu opelul,adica pot aparea costuri suplimentare neprevazute?Originally posted by Octavian___31 View PostDaca motorul merge bine/trage bine, nu scote fum in exces, totul e ok.
Riscu e sa-ti pice ulterior un injector (nu e obligatoriu
dar este totusi un risc care trebuie luat in calcul) si atunci s-a dus naiba toata economia.
Un second hand dizal intotdeauna e exagerat mai scump (in Romania vorbim) decat un benzinar, ca ''ie dizal''.
Eu as cauta un benzinar cu km mai putini si mai bine accesorizat (adica abs si ac
)) ).
Comment
-
Eu am zis ca se poate doar,era vorba de media in oras,nu pe un anumit traseu foarte aglomerat de cele mai multe ori.Originally posted by darksid3 View Post1.4 benzina in Bucuresti nu-ti ia sub 9% nici s-o impingi...
Drumuri bune!
cosmin88 faci ce vrei,dar daca vrei Opel in niciun caz nu de la samsarii de la noi.Un drum pana in Germany si il iei de la mama lui.Altfel nu are rost sa te agiti.Iar intretinerea presupun ca va fii mai mare la un Opel,tu nu?
Parerea mea e sa te apuci sa cauti pe net logan-uri sh,cu cat mai multe optiuni,preferat de prin 2007,pe criza asta masinile la mana a 2a s-au devalorizat foarte mult.
Tu pune in balanta optiunile tale si vei afla cum iesi mai castigat.
Comment
-
ai dreptate,opel cade,costurile vor fi mult mai mari,tot de prin 2007 ma gandeam si eu,si la un maxim de 40000 km,akum consumul este si in functie de km mergi k el,si traseul,k daca circuli numai la vf de ora normal si consum mare,eu sper sa gasesc o masina buna,ieftina(maxim 3500) si consum kt mai mic,poate are cineva de vanzare . . mersi pt sfaturiOriginally posted by CataLiNNN View PostEu am zis ca se poate doar,era vorba de media in oras,nu pe un anumit traseu foarte aglomerat de cele mai multe ori.
Drumuri bune!
cosmin88 faci ce vrei,dar daca vrei Opel in niciun caz nu de la samsarii de la noi.Un drum pana in Germany si il iei de la mama lui.Altfel nu are rost sa te agiti.Iar intretinerea presupun ca va fii mai mare la un Opel,tu nu?
Parerea mea e sa te apuci sa cauti pe net logan-uri sh,cu cat mai multe optiuni,preferat de prin 2007,pe criza asta masinile la mana a 2a s-au devalorizat foarte mult.
Tu pune in balanta optiunile tale si vei afla cum iesi mai castigat.
Comment
-
Bucuresti - Iasi si retur, distanta parcursa 890,4 km, consum 51 l reprezentand 5,7 l/100. Viteza medie 61,4 km/h.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Pai da, media. Stim cu totii cum e traficul prin Bucuresti in special din septembrie pana in mai. Asa poti merge pe un anumit traseu lejer si scoti 7% in Bucuresti. Este neconcludent. Traverseaza Bucurestiul de la un cap la altul ziua si vezi ce consum iti da. Iti zic eu ca daca scoti sub 9% te poti considera fericit....sau si mai simplu: intreaba taximetristii cu 1.4 Mpi sa vezi acolo cifre.Originally posted by CataLiNNN View PostEu am zis ca se poate doar,era vorba de media in oras,nu pe un anumit traseu foarte aglomerat de cele mai multe ori.
Drumuri bune!
cosmin88 faci ce vrei,dar daca vrei Opel in niciun caz nu de la samsarii de la noi.Un drum pana in Germany si il iei de la mama lui.Altfel nu are rost sa te agiti.Iar intretinerea presupun ca va fii mai mare la un Opel,tu nu?
Parerea mea e sa te apuci sa cauti pe net logan-uri sh,cu cat mai multe optiuni,preferat de prin 2007,pe criza asta masinile la mana a 2a s-au devalorizat foarte mult.
Tu pune in balanta optiunile tale si vei afla cum iesi mai castigat.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-












Comment