Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri am facut un test, am mers prin oras(Braila) cand era destul de aglomerat timp de o ora si jumatate cred (cu diverse opriri in mai multe locuri, semafoare, in general mers incet si legal) si mi-a iesit un consum de fix 7 litri la suta. Am mers stil taximetrist(subturat dar nu foarte exagerat, si demaraje usoare,frana de motor). A fost doar un test sa vad un consum cat mai mic in oras.

    Comment


    • consum economic

      a folosit cineva inelul magnetic turbo booster ,ajuta la ceva sau este o cheltuiala inutila

      Comment


      • Cheltuiala inutila. Din seria chestiilor minune care acopera zgarieturile pana la tabla, sau scot indoiturile din tabla perfect. Singur lucru care scade consumul la o masina in perfecta stare de functionare e sa mergi cu motorul oprit.

        Auziti descriere "Magneti speciali asezati in forma de inel, produc un camp magnetic omogen in mijlocul acestuia."
        Normal ca are doar magneti speciali, nu se putea altfel.
        Apoi: Acest camp magnetic micsoreaza viscozitatea. Astfel la injectare particulele mici de combustibil se amesteca mai usor cu aerul, mai multe molecule de oxigen intra in contact cu moleculele de hidrocarburi .
        Oricum : La motoarele cu capacitate cilindrica mai mare (peste 1600 cm3) se recomanda montarea Turbo Booster-ului.
        Deci la Logan nu.
        Smecheria e ca se obtine o reducere a consumului, zic ei intre 1-10%. Adica mergi mai linistit intr-o zi si nu consumi 10% in oras si 9.9% sau maxim 9% (putin probabil). Si efectul placebo lucreaza.

        Concluzia: vor avea succes, deoarece "apa, aerul si fraierul nu se temina niciodata", cum zicea un clasic in viata.
        Last edited by mr.K; 23 November 2010, 14:03.

        Comment


        • salutare,am si eu o pb cu masina numai porneste,am pus si baterie noua si degeaba,trage motoru dar nu porneste,sa fie alternatorul,bujiile?mss

          Comment


          • consum

            in afara 5.5 - 5.8, iar in oras nu pot sa-mi dau seama.N-am AC.drumuri netede 80/100 km/h.

            Comment


            • Salutare. Eu am un motor 1.4l si imi consuma in jur de 6.5 litri la 100km. sunt multumit de consum
              sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/my_rid...2.html?t=27652

              Comment


              • Originally posted by cosmin88 View Post
                salutare,am si eu o pb cu masina numai porneste,am pus si baterie noua si degeaba,trage motoru dar nu porneste,sa fie alternatorul,bujiile?mss
                vezi daca porneste cu cheia de rezerva. sigur la prima montare n-ai pus bateria invers? incearca pe topicul de probleme tehnice, acolo sigur vei gasi ceva raspunsuri, aici, la consum, putin probabil...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Din octombrie mers in fiecare zi cu masina la servici (din berceni pana in b-dul Dacia) consum conform computerului 7.8.
                  Am citit mai devreme in acest thread ca "virgula" computerul se obisnuieste mai greu cu drumul - Credeti ca s-a obisnuit, avand in vedere ca am pana avum vreo 500 km facuti in conditiile aratate mai sus?

                  Comment


                  • ploiesti-geneva am avut consum de 7l/100km
                    asta se intampla prin august
                    pe autoband il tine-am cam 2-3 ore cu 130-140km/h dupa care ma opream sa ma desmortesc si asa am facut tot drumul
                    problema era cand autostrada urca cativa km buni pt ca de la 140 imi tot scadea vit chiar daca era la blana si ajungeam sai dau a4-a

                    Comment


                    • asta e...e motor de turatie..ii dai si a 4a daca trebuie...nu e cum tot zic unii pe aici ca o ia la vale inapoi daca e plina in rampa ) d aia sunt turele acolo, sa le folosesti...eu constanta-costinesti, drum national, mers constant cu 100, consum pe CB 5,8-6.2...ajunge la valoarea asta dupa vreo 10 km de mers, pana atunci am 7.8-8...pana opresc la benzinarie..dup aia porneste de 4.6 si ajunge la maxim 6.2 cum am zis mai sus....la blana urata constant, se tine pe 6.5
                      sigpic

                      Comment


                      • Buc-Tgv dus intors,pe o ploaie torentiala,mers 80-90-100 nu mai jos,consum 6,5% ,mi se pare consum ok.Numai bine

                        Comment


                        • 500 km, 200 urban, restu extraurban: ~8%.
                          E mai mult decat OK (am mers bine.. )) ).

                          Comment


                          • A1 km 30 - Busteni si retur = 5.7% consum afisat pe CB, distanta parcursa ~300 de km, viteza medie ~70km/h
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Imi cer scuze ca nu vorbesc despre consum - ar fi irelevant, motorul meu e tiganit si cutare - dar tot legat oarecum de subiect, a mai observat careva ca "extremitatile" indicatorului de benzina sunt mai "longevive" ?
                              Adica daca faci plinul dureaza o vesnicie pana sa scada prima linie, iar cand mai ai o linie sau chiar doua, iar dureaza pana apare martoru cu rezerva.
                              Sper sa nu fie de la mine ca am schimbat ceasuri de bord si astea...
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment


                              • On: Tg-Jiu-Rm.Valcea-Pitesti-Bucuresti +40km in bucuresti facuti in vreo 2h si ceva 3 deci in trafic infernal si retur total 660 km viteza medie 67km/h consum mediu 6.6l/100km.
                                Off: @ lungan: si eu am observat acelasi lucru. Cand faci plinul explicatia mea ar fi ca dupa ce decupleaza prima data pompa mai poti baga linistit 10l daca nu mai mult, deci peste capacitatea sistemului de masurare care e de 50 de L. In cartea tehnica scrie ca rezervorul are 50 de L, dar in realitate se poate "inghesui" mai multa benzina. Nu e recomandat acest lucru, sa bagi peste dar se poate. Si la ultimele 2 liniute/ultima liniuta si mie tot asa imi face scade mult mai greu fata de celelalte gradatii dar nu-mi pot explica de ce.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google