traseu brasov - braila consum final 5,9%
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Salutare si La multi ani!
Am si eu un Laureate 1.4 mpi din octombrie 2010. Pana acum are doar 2400 km. Pana sa vina frigul consuma relativ ok, cam 8-8.5, 65-70% mers in oras. La Craciun i-am resetat CB-ul cand am facut un drum scurt (120 km) in afara - consum de 6.2. De atunci am mers numai in Bucuresti si consumul afisat de CB s-a stabilizat la 10.2. Sincer, mi se pare destul de mult, mai ales ca nu merg foarte sportiv si nici nu ies in trafic la orele de varf. Banuiesc ca mai dureaza pana se "lasa" motorul. Voua dupa cat timp v-a mai scazut consumul?
Comment
-
@razvanamza: haleste cat 1.6-le dar performantele lasa de dorit. Acuma, depinde si cat de mult o calci.
La ultimul drum, Deva - Timisoara, cu 4 persoane in masina, portbagajul plin, mi-a luat 6.4l/100km in conditiile in care am mers cam 80% din drum cu maxim 90 km/h din cauza conditiilor de trafic. Unde era mai curat pe jos mi-am permis si 110-120km/h pentru scurt timp.
Laureate 1.4, promotia 2004
Comment
-
Originally posted by badger View PostSalutare si La multi ani!
.................................
De atunci am mers numai in Bucuresti si consumul afisat de CB s-a stabilizat la 10.2. Sincer, mi se pare destul de mult, mai ales ca nu merg foarte sportiv si nici nu ies in trafic la orele de varf. Banuiesc ca mai dureaza pana se "lasa" motorul. Voua dupa cat timp v-a mai scazut consumul?
Acum, m-am intors in oras dupa sarbatori si saptamana asta s-a stabilizat in jurul a 10.5/100. Strict in afara orasului, consumul e intre 5.5-6.5/100, depinde de incarcare si viteza pe care o permite drumul.
Concluzia:stai linistit in privinta consumului, nu masina e de vina, ci aglomeratia.
Comment
-
-
Consumurile de mai jos le-am obtinut in 2011 ianuarie, cu un condus la turatii mari (peste 3000 rpm aproape tot timpul, la depasiri 3000-4500 rpm) pe un Logan 1,4 MPI Laureate din 2005:
6,3% Fagaras-Nadlac; benzina 95 (calulul facut dupa cca. 400 km parcursi)
6,7% autostrada; benzina 95 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)
7,5% autostrada; viteza 110-130, amestec bioetanol-benzina, amestec de 0,25:1 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)
Recent am alimentat amestec de 1:1 bioetanol-benzina. Am sa revin cu ultimul consum.
In concluzie sunt multumit de performantele motorului pe drum drept. In momentul in care trebuie sa urce o panta, chiar si la inclinatie mica (sa zic 5-7%), deja scaderea puterii motorului e semnificativa.
Conducand la turatiile mentionate mai sus, am reusit sa tin ritmul circulatiei de pe DN1, chiar sa si depasesc in 90% din cazuri.
Comment
-
am pus si eu de curand calculator de bord, si de cand a dat frigul are un consum cam nesimtit undeva la 8l/100 km, mi se pare cam mare, ma gandesc ca din cauza termostatului, deoarece de ceva timp foarte rar mai urca la 4 liniute temperatura, cred ca trebuie schimbat, voi ce spuneti?sigpic
Comment
-
Acelasi lucru se petrece si la mine,dar nu de curand,de multa vreme.Trebuie schimbat termostatul.
La mine 4 liniute sunt ceva extraordinar de rar
La 90km/h in treapta a 5 a..undeva in jurul la 2500rpm...aveam consumul instant de 8%..mare mare...termostatul influenteaza si el(blocat pe deschis).Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Corectare
In mesajul anterior am omis niste greseli, prin prezenta sunt corectate.
Originally posted by sylvergate View PostConsumurile de mai jos le-am obtinut in 2011 ianuarie, cu un condus la turatii mari (peste 3000 rpm aproape tot timpul, la depasiri 3000-4500 rpm) pe un Logan 1,4 MPI Laureate din 2005:
6,3% Fagaras-Nadlac; benzina 95 (calulul facut dupa cca. 400 km parcursi)
6,7% autostrada; viteza 110-130, benzina 95 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)
7,8% autostrada; viteza 110-130, amestec bioetanol-benzina, amestec de 1:3 (calculul facut dupa cca. 300 km parcursi)
Recent am alimentat amestec de 1:1 bioetanol-benzina. Am sa revin cu ultimul consum.
In concluzie sunt multumit de performantele motorului pe drum drept. In momentul in care trebuie sa urce o panta, chiar si la inclinatie mica (sa zic 5-7%), deja scaderea puterii motorului e semnificativa.
Conducand la turatiile mentionate mai sus, am reusit sa tin ritmul circulatiei de pe DN1, chiar sa si depasesc in 90% din cazuri.
Comment
Comment