Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,
    Am facut consumul si mi-a iesit 12.5% in urmatoarele conditii:
    - 100% urban
    - mers 90% cu motorul rece ,adica dus-intors servici care e la 8km de casa
    Mentionez ca am remapare la obdtunning , bujii iridiu la 0.9 si filtru aer Bosch schimbat asta vara.
    Mie mi se pare cam maricel....voi ce parere aveti?
    Stima.

    Comment


    • Eu am serviciul la 11 km de casa si 7-8 km in fac pe artera principala.
      Iarna nu sare de 8,5-9,5% (si eu am softul schimbat).
      Sare la 12-13% daca merg eu ca prostu, dar in rest se pastreaza in limite normale ca sa zic asa.

      Daca nu dai forje ca nebunu si nu lasi dimineata pornit motorul cate 10-15 min pe loc, n-ai cum sa ai 12,5% consum.

      Oricum, si in Poiesti se circula ca dracu...

      Comment


      • Salut.
        Traficul a fost aglomerat?
        Sincer cam prea mult
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • Da , de obicei prind bara la bara vro 2 km dimineata , in rest trafic normal , semafoare...
          Consumul pe bord acum este de 11.5, iar eu l-am calculat pe cel de 12.5.
          La 100km/h consum instant 5.6, singur in masina , asta vara consum pe bord 8.5 , benzina Petrom95.

          Comment


          • Atunci n-ai nici o treaba/problema.
            Daca la drum lung reusesti un 5,6-6%...e OK

            Comment


            • OK , merci

              Comment


              • Am observat ca nu prea folositi 95 fara plumb de la petrom nu e buna ? eu de aia pun de cand am masina.

                Comment


                • este foarte buna benzina de 95 de la petrom. te poti lamuri citind aici http://www.loganclub.ro/forum/de_und...zina-t777.html
                  sigpic

                  Comment


                  • Oricum proasta benzina de la Petrom eu unul numai de la Mol alimentez.

                    Comment


                    • punk consum mare ai si daca filtrul de aer este colmatat. ai amestecul sarac in aer si baga benzina la greu. asta duce la ,,spalarea" segmentilor deci la uzura puternica. schimba urgent si filtrul si bujiile ca sfat cand iei sh schimba imediat filtre , ulei bujii chiar dac vanzatorul iti zice ca abia le-a schimbat. asta daca intr-adevar vrei sa ai masina. eu am 1.4 laur + consum la drum lung buzau -salzburg- roma si retur 6,1 la suta cu 2 pers. bagaj si forja pe autostrazi, trafic aglomerat in orase, umblat dupa parcari s.a.m.d.

                      Comment


                      • Nu mai dati informatii neverificate. Amestecul e facut de Computer. Pedala de acceleratie controleaza doar aerul, benzina fiind data de UCE injectie dupa niste date "prelevate" de la diferiti senzori montati pe motor, evacuare. Amestecul e bogat doar cand motorul e rece. Problema apare daca filtrul aer e colmatat si pozitia pedalei acceleratie e mai apasata decat trebuie din motiv de suplinire a puterii.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Chiar atat de bogat incat sa am 7% consum instant la 60k/h,in treapta a 4 a?
                          E jale mare cand vad consumul.Cum am dat de bani cum am schimbat filtru de aer si bujiile,mi se pare mult prea mare consumul,chiar daca e frig afara.
                          Bujiile+filtru cat de curand,iar la primavara zboara si termostatul.
                          Vara trecuta am avut 6.6 consum mediu dupa un drum de 800km extraurban,4 persoane in masina+ bagaje.Traseu: Brasov-Braila-Buzau-si retur.Si cea mai mare viteza am avut-o pe Bucuresti-Ploiesti,maxim 120km/h,in rest 100-110 constant.
                          Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                          My ride

                          Comment


                          • punk incearca sa stabilizezi pedala nu sa o ti apasata la 60 in a 4 a, mie la 60 cum zici u in a 4 a mia mult de 5 jumate nu mi arata, mers constant

                            Comment


                            • O sa fiu mai atent.
                              M-am uitat azi la filtru de aer si nu e prea murdar.
                              Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                              My ride

                              Comment


                              • la mine dupa aproximativ 5000 km observ cum consumul incepe sa creasca in regim urban si stiu ca trebuie schimbat filtrul de aer. nu folosesc un filtru foarte scump, ceva la 25 de lei parca, se numeste master si e de origine germana.

                                consumul al 60km/h in treapta a-4a este foarte mic, undeva sub 5. am incercat eu acest sport extrem intr-o dimineata cand am plecat la peste sa merg 60 km doar cu 60km/h in treapta a 4 si la final am avut un consum de 4.6l/100.

                                Am mai spus pe forum aceasta "problema" dar nimeni nu a luat-o in considerare. cei care au consum instant pot incerca sa vada ca am dreptate. daca se accelereaza de la 80 la 100 in treapta a 5-a si dupa se mentine viteza consumul va fi unul de 6.5. daca se va urca pana la 110 si se va elibera treptat pedala de acceleratie pana la 100 km si dupa aceea se tine constant consumul va fi unu de 4.9-5l.

                                la viteze de peste 120km/h nu se mai poate face asa ceva avand in vedere cresterea de rezistenta la inaintare si scaderea destul de drastica la o eliberare infima a pedalei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google