danny_finutzu si eu am 1.4 remap, de cand am remap consuma mai putin, cel putin in oras inainte trecea lejer de 10, acum undeva 8,5-9. afara am scos si 5,2 vara si sub 5, bine asta nu crede nimeni da treaba lor.
Consum Logan 1.4 MPI
Collapse
X
-
Ieri, extraurban (pe A1 până la km 80 şi înapoi), consum mediu 7,6; mers cvasi constant cu 110-120 iar la întoarcere, pret de 10 km, mers constant cu ... ceva mai mult.
In Bucuresti, iarna, aşa cum am mai văzut si la alţii, consum mediu de aprox. 11,5, în regim de dus-întors zilnic pe ruta Academia Militară - Pipera.
Vara, consumul este uşor mai mic în oraş, extraurban diferenţa fiind nesemnificativă.sigpic
Comment
-
merge ti cu treapta a5-a cu 40 /h constant pe consum instant si merge ti cu consum de 5% parka )) si pe drumuri cu inclinatie mare scoaza din viteza = consum moka ))sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/my_rid...ght=ride+grecu
Simply Stance
Comment
-
Si ce rost are sa mergi cu a 5-a la 40km/h sa subturezi grav sa vibreze saracu' motor din toate incheieturile si sa ai 5% consum cand cu treapta 4-a la 40-50 km/h ai 4.5%, desi chiar si asa subturezi un pic.
Ps. Consum moka cum zici tu obti in frana de motor pe drumuri cu inclinatie mare... daca se mentine turatia peste 1500Rpm in frana de motor consumul este 0, se taie injectia de combustibil. Daca o lasi pe liber o sa ai consumul de relantiu, nu stiu exact cati litri pe ora consuma 1.4mpi.Last edited by Nepotu123; 28 January 2011, 15:42.
Comment
-
stai linistit nepoate ca glumeam..ce zici tu in termeni tehnici )) eram eu intr o seara si incercam diferitele tipuri de consum pe consum instant ) normal ca doar nu esti nebun sa mergi sa subturezi motoru ..ha ha hasigpichttp://www.loganclub.ro/forum/my_rid...ght=ride+grecu
Simply Stance
Comment
-
Cel mai bun consum stabilizat din ce am experimentat eu e cu tr 5-a pe la 60-65 km/h constant, in jur de 3.8-4% pe drum drept singur in masina. Dar si asa mi se pare cam subturat... daca mai ai si un pasager doi sau bagaje nu poti merge.
Comment
-
tm-severin si retur, 10-11%. fara sa depasesc 130-140km/h si nu am tras ca dementul in 2-3-4-3-2-3-4...
nu va alarmati, se mai blocheaza termostatul pe "deschis" si-atunci bea ca un camionDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
De azi consum 0 (zeroooooooo), sunt pieton, am lasat masina la service ca mi-a "julit" careva o aripa, mama ei de soferie.
Dar consum de peste 10% urban nu trebuie sa sperie pe nimeni in traficul din orasele mari, ultimele 2 saptamani am avut media de 10.5 %, exclusiv urban.
In weekend, 6.3%, exclusiv extraurban.
Comment
-
Originally posted by Seba View Posttm-severin si retur, 10-11%. fara sa depasesc 130-140km/h si nu am tras ca dementul in 2-3-4-3-2-3-4...
nu va alarmati, se mai blocheaza termostatul pe "deschis" si-atunci bea ca un camion
P.S. la termostat ma refer cand te "laud".
Da un termostat blocat pe deschis duce la cresterea consumului destul de serios. Este posibil, real, etc acest consum extern in conditii de iarna.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
@nepotul: consumul a fost cu 1.4mpi al asupritoarei chiar discutam cu ea ca daca mergeam cu 16voltiu cum am mers cu 1.4mp3, aveam consum de 8.5-9%. maxim maximorum...ca ala are termostatul bun, spre deosebire de bestia rosie a cucoanei, care face 4 linii pe bord doar la 130km/h. bun, pt o parte din consum a contat si ca unele depasiri ce le faceam cu-a 3-a, cu 16v le faceam cu-a 4-a. mie mi se pare ca ambele motorizari, daca mergi frumos, consuma decent. 1.4 consuma putin daca mergi frumos. daca il alergi de nebun, ajunge sa se compare cu frate-su mai mare la consum.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
la filtru ai dreptate in mare masura dar la remapare se schimpa raportu in admisie asta depinde de tine cum il vrei agresiv si sa te rupa la benzina sau mai "eco " cu un consum redus bine acuma nui diferenta astrononica vorbim de cifre relativ mici probabil Doc de la DIMM poate sa ne explice mai bineala cu ned 4 sped ... sigpic
Comment
Comment